Τρίτη, 26 Οκτωβρίου, 2021
ΑρχικήΕπιχειρήσεις«Βόμβα»! Βάρεσε κανόνι μεγάλη αεροπορική εταιρεία- Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν...

«Βόμβα»! Βάρεσε κανόνι μεγάλη αεροπορική εταιρεία- Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν κλείσει εισιτήρια

Αεροπορική εταιρεία: Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν κλείσει με τη συγκερκιμένη εταιρία για να μη χάσουν το εισιτήριό τους.

Στα μέσα Οκτωβρίου ιταλικός εθνικός αερομεταφορέας προβλεπόταν, όπως έλεγαν, να σταματήσει τις πτήσεις του, ενώ θα αναλάμβανε η νέα αεροπορική εταιρεία Italia Trasporto Aereo (ITA).

Οι πληροφορίες ήθελαν την Alitalia να σταματά την πώληση εισιτηρίων για ταξίδια από τις 15 Οκτωβρίου.

Επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία – Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν κλείσει εισιτήρια

Οι επιβάτες που έκαναν κράτηση μέσω της Alitalia έως τις 24 Αυγούστου και έπρεπε να πετάξουν στις 15 Οκτωβρίου ή αργότερα μπορούσαν να ακυρώσουν τα εισιτήριά τους δωρεάν, σύμφωνα με παλαιότερη ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.

Εναλλακτικά, ήταν δυνατή η εκ νέου κράτηση πτήσεων της Alitalia, η οποία θα πραγματοποιούνταν το αργότερο έως τις 14 Οκτωβρίου.

Αεροπορική εταιρεία: Αναλυτικά:

αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή τροποποίηση του δρομολογίου για να φτάσετε στον αρχικό προορισμό ή να επιστρέψετε στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού), χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης, έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 ( τελική ημερομηνία επιστροφής) ·

αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για να ταξιδέψετε έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο.

Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο για εισιτήρια στην ΙΤΑΛΙΑ , για προορισμούς που βρίσκονται στην ΙΤΑΛΙΑ και για εισιτήρια που είναι ΔΙΕΘΝΗ, για προορισμούς που είναι ΔΙΕΘΝΕΙΣ.

Για να προσαρμόσουν ή να αλλάξουν την κράτηση, οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους τοπικούς αριθμούς που διατίθενται στον ιστότοπο της Alitalia (www.alitalia.com) ή εναλλακτικά να επικοινωνήσουν με το ταξιδιωτικό γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριο .

Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ:
On line φόρμα υποβολής ερωτήματος: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/
e-mail: [email protected]
fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/
Τel :210-8817730
Web: www.eeke.gr

αεροπορική εταιρεία: Ποιος θα αναλάβει – Η Alitalia φεύγει, η ΙΤΑ έρχεται

Στο σίριαλ της Alitalia μπαίνει ένα τέλος. Η εταιρεία, που από το 2017 τελούσε υπό καθεστώς πτώχευσης, ύστερα από την αποχώρηση της Etihad, με τους εργαζόμενους να έχουν μερίδιο ευθύνης καθώς αρνούνταν την εξαγορά από τη Lufthansa, φοβούμενοι απολύσεις, αλλά και την στήριξη των τραπεζών, γυρίζει σελίδα.

Μετά τη διαδικασία πώλησης του πτητικού έργου της «Alitalia – Società Aerea Italiana Spa» στη δημόσια εταιρεία Italia Trasporto Aereo SpA, το Ιταλικό Δημόσιο εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων. Η διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων ξεκινά από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων του νέου φορέα.

Η νέα ιδιοκτήτρια, θα παραλάβει 52 νέα αεροσκάφη, θέλοντας να τα φθάσει στα 105, έως το 2025.

Αυτό που πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοχοι εισιτηρίων Alitalia (055) των οποίων η πτήση είναι προγραμματισμένη με ημερομηνία ταξιδιού από 15 Οκτωβρίου 2021, από ή προς οποιονδήποτε προορισμό ή προέλευση παγκοσμίως και έχει ακυρωθεί, ότι υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές δυνατότητες:

αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή τροποποίηση του δρομολογίου για να φτάσετε στον αρχικό προορισμό ή να επιστρέψετε στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού), χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης, έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 ( τελική ημερομηνία επιστροφής)

αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για να ταξιδέψει έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο.

Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο για εισιτήρια στην Ιταλία, για προορισμούς που βρίσκονται στην Ιταλία και για εισιτήρια που είναι διεθνή.

Για να προσαρμόσουν ή να αλλάξουν την κράτηση, οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους τοπικούς αριθμούς που διατίθενται στον ιστότοπο της Alitalia (www.alitalia.com) ή εναλλακτικά να επικοινωνήσουν με το ταξιδιωτικό γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριο.

Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ