Βόμβα στην αγορά! Αυτό το σούπερ μάρκετ μείωσε τις τιμές (λίστα)

Σούπερ μάρκετ: Μείωση των τιμών σε βασικά τρόφιμα όπως γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα και λαχανικά, ανακοίνωσε η γνωστή αλυσίδα Wolt Market σε όλα τα καταστήματά της από τις αρχές Οκτώβρη. Με στόχο την αύξηση των πελατών της η Wolt Market πάει κόντρα στις δύσκολες συνθήκες και τις συνεχόμενες ανατιμήσεις, ενώ διευκολύνει τους καταναλωτές της με online […]

Βόμβα στην αγορά! Αυτό το σούπερ μάρκετ μείωσε τις τιμές (λίστα)

Σούπερ μάρκετ: Μείωση των τιμών σε βασικά τρόφιμα όπως γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα και λαχανικά, ανακοίνωσε η γνωστή αλυσίδα Wolt Market σε όλα τα καταστήματά της από τις αρχές Οκτώβρη.

Με στόχο την αύξηση των πελατών της η Wolt Market πάει κόντρα στις δύσκολες συνθήκες και τις συνεχόμενες ανατιμήσεις, ενώ διευκολύνει τους καταναλωτές της με online ντελίβερι και παράδοση στο σπίτι, όποτε εκείνη το θελήσουν.

Σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά έχει προχωρήσει από την 1η Οκτωβρίου η Wolt Market.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ενέργεια αφορά σε 1.500 κωδικούς προϊόντων όπως γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, λαχανικά, απορρυπαντικά, καθώς κι άλλες κατηγορίες προϊόντων, σε όλα τα καταστήματα Wolt Market σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.

Σούπερ μάρκετ: Εκεί μειώθηκαν οι τιμές

«Στόχος μας είναι τα καταστήματα Wolt Market να είναι ο εβδομαδιαίος προορισμός αγορών, για όλα όσα χρειάζονται οι Έλληνες καταναλωτές.

Αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε μειώσεις τιμών προκειμένου να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά, κόντρα στο κύμα ανατιμήσεων στην ευρύτερη αγορά.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει ήδη την συγκεκριμένη ενέργεια», δήλωσε ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής της Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Η Wolt Market διαθέτει στην Ελλάδα ένα δίκτυο 10 καταστημάτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.

Σούπερ μάρκετ: «Κίνηση που θα μας ωφελήσει όλους»

Όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από τις 08:00 έως τις 00:00, οι πελάτες της Wolt Market μπορούν να εξερευνήσουν τα ηλεκτρονικά ράφια και να διαλέξουν μέσα από μια λίστα περίπου 3.500 κωδικών, τα αγαπημένα τους προϊόντα που ανανεώνονται διαρκώς με καινούριες ετικέτες και μοναδικές προσφορές, για να ανταποκρίνονται στις επιθυμίες τους.

Σημειώνεται ότι η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες που ξεκίνησε τη λειτουργία της η Wolt Market, ήδη από τον Απρίλιο του 2021 και συνεχώς αναπτύσσεται.

«Ως καινοτόμα επιχείρηση, πάντα προσπαθούμε να δοκιμάζουμε νέα πράγματα. Πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη ενέργεια θα ωφελήσει όχι μόνο τους σημερινούς πελάτες μας, αλλά και όσους δεν έχουν ακόμη δοκιμάσει την μοναδική υπηρεσία που προσφέρουμε», τονίζει ο Αθανάσιος Μπιλάλης.

Οι πελάτες της Wolt Market έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, ενώ μπορούν να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους με κάρτα ή με μετρητά.

Tο live tracking της εφαρμογής καθιστά εφικτή την παρακολούθηση της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο, ενώ σε περίπτωση που χρειαστεί, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery είναι στη διάθεσή τους.

Ένα ευρώ πάνω το χαρτί κουζίνας και η ζάχαρη

Αύξηση 21% σε βασικά αγαθά μέσα σε έξι μήνες. Πώς θα συγκρατηθούν οι τιμές με «εργαλείο» το καλάθι της νοικοκυράς.

«Ανάχωμα» στις ανατιμήσεις προσπαθούν να βάλουν μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ με τζίρο άνω των 90 εκατομμυρίων. Συγκεκριμένα, θα παρουσιάσουν μέσα στον Οκτώβριο μία λίστα με 50 βασικά προϊόντα που υπάρχουν πάντοτε στο καλάθι ενός νοικοκυριού και θα δεσμευτούν πως θα κρατήσουν όσο πιο χαμηλά μπορούν τις τιμές αυτών των προϊόντων.

Όπως μάλιστα αποκάλυψε το βράδυ της Τετάρτης ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Παπαθανάσης, μέσα από μία ειδική εφαρμογή θα γνωστοποιούνται οι τιμές για τα 50 βασικά προϊόντα που θα εντοπίζουν στα σούπερ μάρκετ.

Θα υπάρξουν ανατιμήσεις, ωστόσο δεν θα είναι τόσο υψηλές, όσο θα αναμενόταν.

21% πάνω μέσα σε 6 μήνες

1 kg φέτα: Από 9,74€-11,09€ (+13,8%)
1/2 kg γαλοπούλα: Από 5,43€-6,35€ (+17%)
750gr GOUDA: Από 6,15€-6,95€ (+13%)
ψωμί τοστ (700 gr): Από 1,82€-2,07€ (+13,7%)
1 κιλό αλεύρι: Από 1,45€-1,69€ (+16,5%)
2 κιλά ζάχαρη: Από 1,64€-2,58€ (+57,3%)
1 μουστάρδα: Από 1,18€-1,42€ (+20,3%)
1/2 kg φασόλια: Από 1,79€-1,89€ (+5,5%)
2 πακέτα μακαρόνια: Από 1,70€-1,76€ (+3,5%)

Ποια τρόφιμα αύξησαν τις τιμές τον Οκτώβριο

Από 4% έως 12% τα εξής (μεταξύ αυτών 4 κατηγορίες τροφίμων):

Αυγά
Κατεψυγμένα λαχανικά
Αλλαντικά
Σαπούνια – απορρυπαντικά – καλλυντικά
Ελαιόλαδο
Όσον αφορά στο ελαιόλαδο, έχει φτάσει στα 29 με 30 ευρώ τα 5 λίτρα, γεγονός που έχει κάνει τους καταναλωτές να αγοράζουν μονόλιτρα.

Αυτά τα προϊόντα μικραίνουν την ποσότητα

Παράλληλα, αρκετές είναι οι εταιρείες που προχωρούν σε «κρυφές» αυξήσεις μειώνοντας τις ποσότητες στις συσκευασίες. Ενδεικτικά, ορισμένα από τα προϊόντα που… μίκρυναν (μεταξύ αυτών 5 κατηγορίες τροφίμων) είναι τα εξής:

Μαργαρίνες
Πατατάκια
Σκόνες πλυντηρίου
Τυρί ημίσκληρο συσκευασμένο
Γκοφρέτες
Αφρόλουτρο
Κατεψυγμένα φασολάκια

Έκλεισε mega deal

Μεγάλη εξαγορά στον χώρο των σούπερ μάρκετ. Η εταιρία Κρητικός προχώρησε στην εξαγορά 17 καταστημάτων της αλυσίδας Μαθιουδάκης σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο.
Στα 8 υπάρχοντα καταστήματα Κρητικός θα προστεθούν με την εξαγορά 17 ακόμη καταστήματα του ομίλου σούπερ μάρκετ Μαθιουδάκης σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο.

Η συμφωνία περιλαμβάνει τη σταδιακή εξαγορά των καταστημάτων τα οποία έως το τέλος του 2022 θα επαναλειτουργούν με το εμπορικό σήμα της Κρητικός, εφαρμόζοντας την εταιρική ταυτότητα, το όραμα και τις αξίες του ομίλου και θα προσφέρουν τις ξεχωριστές προϊοντικές προτάσεις της Κρητικός όπως τα προϊόντα «επιλογή μου» & «Θησαυροί της Ελλάδας».

Η εξέλιξη αυτή που υπολογίζεται να αυξήσει τον προβλεπόμενο τζίρο του ομίλου κατά 20 εκατ. ευρώ, εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρίας με στόχο την παρουσία της σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας για την κάλυψη των αναγκών των νοικοκυριών ακόμη και σε απομακρυσμένα χωριά καθώς και του οράματος της Κρητικός να στηρίζει καθημερινά την τοπική αγορά, τους τοπικούς προμηθευτές, πελάτες και εργαζόμενους και τις τοπικές κοινωνίες.

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός τον περασμένο Αύγουστο ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου σούπερ μάρκετ Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες ΑΕ και την ένταξη στο δυναμικό της των 52 εταιρικών καταστημάτων του ομίλου, αλλά και τη διαχείριση των εμπορικών σημάτων Ελληνικά Μάρκετ, Πρόοδος Μάρκετ, Ήλιος Μάρκετ και Γρήγορα, μαζί με το ευρύτατο δίκτυο των 300 καταστημάτων τους.

Ακρίβεια: Πώς θα συγκρατηθούν οι τιμές στα σούπερ μάρκετ με «το καλάθι της νοικοκυράς»

Όσα προϊόντα σούπερ μάρκετ ενταχθούν στο «καλάθι της νοικοκυράς», θα έχουν υποχρεωτικά μικρότερη ανατίμηση κατά τον τρέχοντα πληθωρισμό

Το «καλάθι της νοικοκυράς», όπως τονίζει ο ΓΓ Εμπορίου, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, θα δεσμεύσει την συγκράτηση των τιμών ορισμένων βασικών προϊόντων στα σούπερ μάρκετ.

Εξηγώντας την λειτουργία του νέου μέτρου ο κ. Αναγνωστόπουλος, μιλώντας στην ΕΡΤ, υπογράμμισε ότι σύντομα αναμένεται να οριστούν ορισμένες βασικές κατηγορίες προϊόντων τα οποία θα περιέχονται στο λεγόμενο «καλάθι της νοικοκυράς».

Ως αποτέλεσμα οι τιμές αυτών των προϊόντων θα παρακολουθούνται στενά σε σχέση με τις ανατιμήσεις ώστε να συγκρατηθούν προς τα κάτω.

Όλα τα προϊόντα συνεχίζουν να ελέγχονται με βάση το πλαφόν κερδοφορίας. Τα προϊόντα όμως που τα ίδια τα σουπερ μάρκετ θα θέσουν μέσα στο «καλάθι της νοικοκυράς» θα έχουν υποχρεωτικά μικρότερη ανατίμηση από τον τρέχοντα πληθωρισμό, διευκρίνισε.

Η συγκράτηση των τιμών στα συγκεκριμένα προϊόντα θα προκύπτει μετά από συμφωνία των σουπερμάρκετ με τους προμηθευτές τους, είπε.

Για το θέμα της απόρριψης της ενδεχόμενης μείωσης του ωραρίου των καταστημάτων, ο ΓΓ εμπορίου είπε πώς το θέμα ξεκίνησε από τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης. Το απορρίψαμε διότι θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα από όσα θα έλυνε, είπε.