Cosmote Vodafone Wind: Nova και Wind ενώνουν τις δυνάμεις τους τη νέα χρονιά και έως τις 11 Ιανουαρίου, δημιουργώντας έναν κολοσσό στο χώρο της τηλεπικοινωνίας και της ψυχαγωγίας.
Η νέα Nova έρχεται να εκτοπίσει τους ισχυρούς αντιπάλους της (Cosmote – Vodafone) και ήδη για την περίοδο των γιορτών προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες σε παλιούς και νέους συνδρομητές της.
Η Nova και η Wind, μέλη της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, γίνονται «ένα» και δημιουργούν τη νέα, μεγαλύτερη Nova, μια ισχυρή εταιρεία τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας, η οποία προσφέρει κινητή και σταθερή τηλεφωνία, internet, τηλεόραση και λύσεις προηγμένης τεχνολογίας για μεγάλα έργα πληροφορικής.
Γιορτάζοντας την ένωση αυτή, οι συνδρομητές Nova & Wind θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν απεριόριστη ψυχαγωγία και τηλεπικοινωνία.
Cosmote Vodafone Wind: Προσφορά
Αυτές τις γιορτές, όλοι οι πελάτες με συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας, θα έχουν δωρεάν για 30 ημέρες, απεριόριστα δεδομένα ίντερνετ, ομιλία και μηνύματα και όλοι οι πελάτες με συμβόλαιο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε όλο το αθλητικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο.
Η συγχώνευση των δυο εταιρειών θα ολοκληρωθεί στις 11 Ιανουαρίου του 2023.
Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nova δήλωσε: «H Nova και η Wind γίνονται ένα και δημιουργούν τη νέα, μεγαλύτερη, Nova. Έναν ολοκληρωμένο πάροχο κινητής, σταθερής και τηλεόρασης που επενδύει σημαντικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας
. Γιορτάζουμε την αρχής της νέας αυτής εποχής προσφέροντας στους συνδρομητές μας απεριόριστη επικοινωνία και ψυχαγωγία. Η νέα Nova εύχεται σε όλους Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές»!
Cosmote Vodafone Wind: Εξελίξεις στα συνδρομητικά
Ανακατατάξεις κι εξελίξεις προεξοφλούνται στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης το αμέσως επόμενο διάστημα, την ώρα που η εγχώρια αλλά και η διεθνής αγορά έχει επιβραδύνει ρυθμούς ανάπτυξης εξαιτίας του πληθωρισμού και της ενεργειακής κρίσης που περιορίζει το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών.
Προς ανανέωση του συμβολαίου οδεύουν Vodafone και HBO
Ειδικότερα, μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να ανακοινωθεί η ανανέωση του συμβολαίου της Vodafone με το HBO, για την προβολή για ακόμα δύο χρόνια του περιεχομένου της τελευταίας μέσα από το Vodafone TV.
Σύμφωνα με πληροφορίες μάλιστα η επέκταση της χρονικής διάρκειας της συνεργασίας μπορεί να φέρει διευρυμένο περιεχόμενο στην Vodafone TV, μέσα από την ταινιοθήκη της Warner. Η επέκταση αναμένεται να διατηρήσει το ισχυρό πλεονέκτημα σε ψυχαγωγικό περιεχόμενο που έχει μέχρι σήμερα η πλατφόρμα.
Cosmote Vodafone Wind: Καθυστερεί το HBO Max
Πέρα από αυτό όμως, προοικονομεί και πρόσθετη καθυστέρηση στο λανσάρισμα της συνδρομητικής πλατφόρμας του HBO Max στην χώρα μας. Να θυμίσουμε ότι οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι η υπηρεσία θα ξεκινούσε το 2021 ωστόσο πήρε αναβολή για το τρέχον έτος.
Σύμφωνα βέβαια με τα όσα είχαν αναφέρει τα στελέχη της Warner το καλοκαίρι τα σχέδια αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας αφού η εταιρεία θα στρέψει το ενδιαφέρον της στην ενοποίηση των υπηρεσιών του HBO Max με το Discovery κι όχι στην διεύρυνση της συνδρομητικής της βάσης μέσα από επέκταση σε νέες αγορές.
Στην απόφαση συμβάλλει και η επιβράδυνση που καταγράφεται στον κλάδο. Εξαιτίας αυτής άλλωστε και σε μια προσπάθεια περιορισμού των δαπανών, η Warner Bros Discovery έχει δηλώσει ότι δεν θα παράγει πρωτότυπο περιεχόμενο για κάποιες χώρες της Ευρώπης, όπως η Δανία, η Φινλανδία, η Σουηδία, η Ολλανδία, κ.ά. αλλά θα συνεχίσει να υποστηρίζει την παραγωγή σειρών στη Γαλλία και την Ισπανία.
Η επέκταση της συνεργασίας με την Warner για την αποκλειστική προβολή του περιεχομένου του HBO, σε συνδυασμό με την συνεργασία με το Disney+, μέσω της οποίας το περιεχόμενο του Disney+ προσφέρεται σε προνομιακή τιμή μέσα από την πλατφόρμα της Vodafone TV, η συνδρομητική υπηρεσία του τηλεπικοινωνιακού παρόχου εκτιμάται ότι θα διευρύνει την συνδρομητική της βάση.
Να θυμίσουμε ότι σήμερα οι συνδρομητές της Vodafone TV ανέρχονται σε 160.000 και στόχος είναι να φτάσουν το ορόσημο των 200.000 προσεχώς.
Η άνοδος τους δε, ήταν ραγδαία από το καλοκαίρι κι έπειτα, λαμβάνοντας ώθηση από το Disney+. Όπως ανέφεραν πρόσφατα τα στελέχη της Vodafone από τον Ιούλιο κι έπειτα η εταιρεία προσέθετε 5.000 συνδέσεις κάθε μήνα.
Δεν αργούν οι ανακοινώσεις για Euroleague
Την ίδια στιγμή που η Vodafone εμπλουτίζει το τηλεοπτικό της περιεχόμενο,Nova και Cosmote δίνουν μάχη για τα δικαιώματα της Euroleague.
Οι τελευταίες πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται στο τελικό στάδιο με την NOVA να βρίσκεται πιο κοντά στην ανανέωση της συμφωνίας για τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων μπάσκετ της Euroleague, παρά το έντονο ενδιαφέρον που υπήρξε από πλευράς της Cosmote TV.
Σε κάθε περίπτωση βέβαια μέχρι να πέσουν οι υπογραφές, τυχόν εκπλήξεις δεν μπορούν να αποκλειστούν.
Σημειωτέον ότι η Euroleague αποτελεί σήμερα ένα από τα σημαντικά assets της Nova (το εν ισχύ συμβόλαιο με την Euroleague ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2023). Το ποσό για την ανανέωση των δικαιωμάτων μάλιστα εκτιμάται ότι θα κινηθεί σε υψηλότερα επίπεδα, περιλαμβάνοντας όμως την option για μεγαλύτερη διάρκεια.
Μετά τις όποιες εξελίξεις υπάρξουν στην περίπτωση της Euroleague, το ενδιαφέρον Cosmote TV και Nova θα στραφεί σε μια άλλη μεγάλη αθλητική διοργάνωση, αυτή του Champions League. Οι διαβουλεύσεις θα ξεκινήσουν το επόμενο έτος με στόχο η διαδικασία να ολοκληρωθεί το τελευταίο τρίμηνο του 2023.
Σε αντίθεση με την Euroleague, το Champions League ενισχύει τα τελευταία χρόνια το τηλεοπτικό γήπεδο της Cosmote TV ( το εν ισχύ συμβόλαιο δίνει τα δικαιώματα τηλεοπτικής μετάδοσης στην Ελλάδα των ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων της UEFA έως το 2024), εξού και η εταιρεία αναμένεται να το διεκδικήσει σθεναρά.
Στην μάχη της καρτοκινητής ρίχνονται οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι
Ένα ακόμα πεδίο ανταγωνισμού φαίνεται να αναζωπυρώνεται μεταξύ των παρόχων το τελευταίο διάστημα, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκονται αυτή τη φορά οι νέοι.
Μετά τις κινήσεις εμπλουτισμού των υπηρεσιών συνδρομητικού, τηλεοπτικού περιεχομένου αλλά και τις προσφορές για συνδυασμένα πακέτα υπηρεσιών (internet, σταθερή και τηλεόραση) το βάρος στρέφεται πλέον και στην καρτοκινητή και η στόχευση στην Γενιά Z.
Στόχος η προσέλκυση όλων και περισσότερων συνδρομητών μέσα από νέα πακέτα και υπηρεσίες που φέρουν την σφραγίδα της Gen Z, μιας γενιάς με αρκετά διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτή των Millennials.
Η κίνηση της Vodafone
H πιο πρόσφατη κίνηση στο εν λόγω πεδίο, ήρθε αυτή την εβδομάδα από την Vodafone και συγκεκριμένα το Vodafone CU. Ειδικότερα, η εταιρεία λάνσαρε ένα νέο digital – only καρτοκινητό, ονόματι CU Liquid, το οποίο, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, φιλοδοξεί να «αλλάξει για πάντα τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η συγκεκριμένη κατηγορία υπηρεσιών στην Ελλάδα».
Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι πελάτες Vodafone CU έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν καρτοκινητό χωρίς προκαθορισμένα πακέτα φωνής, μηνυμάτων και δεδομένων αλλά να προσαρμόζουν το όριο κατανάλωσης και στα τρία προηγούμενα, ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Η νεανικότητα του εγχειρήματος επισφραγίζεται τόσο από τα χαρακτηριστικά του όσο κι από την ρητορική προώθησής του.
Το «πλέον ανταγωνιστικό ψηφιακό προϊόν καρτοκινητής» όπως χαρακτηρίζεται, «ενεργοποιείται, ανανεώνεται και ζει αποκλειστικά στο My CU App» και συνδυάζει «μοναδικές καινοτομίες», όπως την αυτόματη μηνιαία ανανέωση συνδρομής, τη χρέωση με βάση την πραγματική χρήση και όχι προκαθορισμένα πακέτα και το «πλαφόν» στην ημερήσια χρέωση με σκοπό την προστασία του συνδρομητή.
Επί του πρακτέου…
δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να διαθέτουν το ημερήσιο υπόλοιπό τους μεταξύ MB ή λεπτών ομιλίας ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε ημέρας.
Το ποσό του υπολοίπου μειώνεται ανάλογα με την χρήση, με τις χρεώσεις να φτάνουν τα 0,0015€ για κάθε MB, 0,0065€ για κάθε λεπτό ομιλίας και 0,0065€ για κάθε SMS.
Έτσι οι καταναλωτές που θα ανανεώσουν την συνδρομή τους με 12€, θα έχουν στην κάρτα τους 10,90€ (το ποσό της αξίας μείον τον φόρο της κινητής) και θα μπορούν μέσα σε έναν μήνα να μιλήσουν 700’ στο τηλέφωνο και να καταναλώσουν μέχρι και 4,2GB ταυτόχρονα.
Αντίστοχα μπορούν να επιλέξουν άλλους πιθανούς συνδυασμούς Data, λεπτών ομιλίας και SMS. Μάλιστα αν οι χρήστες ξεπεράσουν το ημερήσιο όριο χρέωσης, το οποίο φτάνει το €1,5, τότε τους δίνεται η δυνατότητα να επικοινωνούν και να σερφάρουν δωρεάν και Unlimited μέχρι το τέλος της ημέρας και μάλιστα χωρίς περιορισμό στις ταχύτητες του ίντερνετ.
Τέλος το πρόγραμμα δίνει δυνατότητα ενεργοποίησης για τον πρώτο μήνα δωρεάν και διακοπή οποιαδήποτε στιγμή χωρίς καμία δέσμευση.
Οι κινήσεις του ανταγωνισμού
To νέο προϊόν σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στην Ελλάδα και είναι το πρώτο που διατίθεται από τον όμιλο Vodafone σε παγκόσμιο επίπεδο. Παρότι μάλιστα έχει αρκετές διαφορές με τα προϊόντα καρτοκινητής των ανταγωνιστών, κάποια από τα χαρακτηριστικά του, όπως η ευελιξία, η ψηφιακή μορφή και η νεανικότητα, φέρνουν στο νου ένα προϊόν που ενεργοποίησε το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι η Cosmote.
Ο λόγος για το Cosmote Neo, «την 1η κινητή που αποκτάς και ενεργοποιείς κατευθείαν από το κινητό σου βάζοντας ακόμα και την υπογραφή σου ηλεκτρονικά», όπως ανέφερε τότε η εταιρεία. Το Cosmote Neo, είναι και αυτό «ευέλικτο» προσεγγίζοντας όμως την έννοια με διαφορετικό τρόπο.
Για την ακρίβεια δίνει την δυνατότητα στους πελάτες να διαμορφώνουν το πρόγραμμα τους κάθε μήνα, προεπιλέγοντας τις ανάγκες τους για data και λεπτά ομιλίας μέσα από το κινητό τους.
Παρότι δεν έχει την λογική της ημερήσιας κατανάλωσης, και ειδικά της απεριόριστης χρήσης αν υπερβεί κάποιος το όριο χρήσης, δίνει την δυνατότητα στους συνδρομητές να μεταφέρουν το υπόλοιπο που δεν έχει καταναλωθεί στον επόμενο μήνα.
Ως προς την έννοια του Unlimited δε, το CU Liquid προσομοιάζει και σε άλλα προγράμματα με απεριόριστη είτε την χρήση φωνής είτε των δεδομένων που λανσαρίστηκαν όλο το προηγούμενο διάστημα, μετά και το ξέσπασμα της πανδημίας που αύξησε τις ανάγκες επικοινωνίας και χρήσης διαδικτύου των καταναλωτών, και από τους τρεις παρόχους, Cosmote, Vodafone, Nova-Wind.