Newsme.gr
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus
Newsme.gr
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus
Newsme.gr
No Result
View All Result

Ταφόπλακα από το Netflix με νέα «κρυφή» χρέωση

Γιώργος Μενδρινός by Γιώργος Μενδρινός
28 Δεκεμβρίου 2022
in Επιχειρήσεις
Ταφόπλακα από το Netflix με νέα «κρυφή» χρέωση

Netflix: Τέλος το μοίρασμα των κωδικών πρόσβασης από συγγενείς και φίλους στην πλατφόρμα του Netflix βάζει η εν λόγω εταιρία, καθώς οι συνθήκες για το συνδρομητικό κανάλι δεν είναι πλέον και τόσο ευνοϊκές. 

Η αύξηση των εσόδων αποτελεί το ζητούμενο και οδηγεί σε αλλαγή πολιτικής με επιβολή έξτρα οικονομικής επιβάρυνσης για όσους κάνουν από κοινού χρήση της πλατφόρμας ή ένας δεύτερος λογαριασμός με μια πιο ελκυστική τιμή συνδρομής.

Tο Netflix θα ζητά από τους συνδρομητές που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης να πληρώνουν… κάτι παραπάνω

Η πρακτική να μοιραζόμαστε τους κωδικούς πρόσβασης στο Netflix με συγγενείς και φίλους ήταν μάλλον ο κανόνας.

Netflix: Μεγάλη αλλαγή

Ωστόσο, η πτώση των εσόδων της συνδρομητικής πλατφόρμας σε συνδυασμό με τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών, κάνουν την υπηρεσία παροχής τηλεοπτικού περιεχομένου να αναθεωρήσει την πολιτική της.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν διαρρεύσει, το Netflix θα ζητά από τους συνδρομητές που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης να πληρώνουν… κάτι παραπάνω. Ήδη η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει δοκιμές σε ορισμένες αγορές με πρόσθετο κόστος της τάξης των τριών δολαρίων.

Γιατί η απώλεια 200.000 συνδρομητών «ανέβασε» 8% τη μετοχή της Netflix

Ωστόσο, όπως αναφέρει το Forbes, είναι πιθανό το Netflix απλά να αναγκάσει τους συνδρομητές να εγγραφούν ως δεύτερος λογαριασμός για μια ελαφρώς χαμηλότερη τιμή συνδρομής.

Netflix: Η αλλαγή πολιτικής

Προφανώς η αλλαγή πολιτικής του Netflix σχετικά με την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ήταν βέβαιο ότι θα συμβεί κάποια στιγμή – με την εταιρεία να κάνει… τα στραβά μάτια παρά το γεγονός ότι εξαρχής αυτή η πρακτική παραβίαζε τους όρους παροχής υπηρεσιών της πλατφόρμας ροής.

Ωστόσο, ήταν ακόμη η εποχή που η εταιρεία έβλεπε συνδρομητές και έσοδα να αυξάνονται παρά τις παρατυπίες. Το πρόβλημα προέκυψε όταν τα προβλήματα την ανάγκασαν να αναζητήσει τρόπους να αυξήσει τους συνδρομητές, άρα και τα έσοδα.

Συνεργασία Netflix-Microsoft για νέα συνδρομή με διαφημίσεις

Το Netflix έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μεταξύ Απριλίου και Ιουλίου, καθώς περισσότεροι άνθρωποι αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την υπηρεσία.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την ιστοσελίδα MacRumors, περίπου 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης με άλλα 100 εκατομμύρια νοικοκυριά από τα οποία το Netflix θέλει να δημιουργήσει έσοδα.

Netflix: Η αλλαγή πλεύσης

Το Netflix έχει ήδη εισαγάγει μία έκδοση της πλατφόρμας με διαφημίσεις σε μια προσπάθεια να δελεάσει περισσότερους ανθρώπους να εγγραφούν στην πλατφόρμα εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

Παρόλα αυτά η αποδοχή της νέας έκδοσης φαίνεται να γίνεται με αργό ρυθμό, σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Verge, καθώς μόνο το 9% των εγγραφών στο Netflix στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο συμμετείχαν στο «Βασικό πρόγραμμα με διαφημίσεις», γεγονός που το καθιστά το λιγότερο δημοφιλές από τις επιλογές του προγράμματος, όπως αποκαλύπτει η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Antenna.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία Antenna διαπιστώνει ότι μόνο το 0,1% των ήδη υπαρχόντων συνδρομητών του Netflix στις ΗΠΑ αλλάζει τη συνδρομή του στο «Βασικό πρόγραμμα με διαφημίσεις», κατά τον μήνα Νοέμβριο.

Όταν τελικά το Netflix γενικεύσει την πολιτική καταπολέμησης της κοινής χρήσης κωδικού πρόσβασης, θα μπορεί να εντοπίσει αν κάποιος συνδρομητής συνεχίζει την συγκεκριμένη πρακτική.

Αυτό θα επιτευχθεί χάρη στον τεράστιο όγκο δεδομένων των χρηστών που συλλέγεται με την κοινή χρήση του κωδικού πρόσβασης να μπορεί να εντοπιστεί μέσω διευθύνσεων IP, αναγνωριστικών συσκευών και δραστηριότητας λογαριασμού.

Στην κορυφή η ταινία «Glass Onion: Στα Μαχαίρια» – Οι ώρες προβολής

Μόλις λίγες ημέρες μετά την προσθήκη στην ταινιοθήκη του Netflix, το «Glass Onion: Στα Μαχαίρια» («Glass Onion: A Knives Out Mystery») έφτασε στην κορυφή της εβδομαδιαίας κατάταξης της πλατφόρμας με βάση το πρώτο Σαββατοκύριακο διαθεσιμότητας.

Το σίκουελ του whodunnit φιλμ «Στα Μαχαίρια» σε σκηνοθεσία Ράιαν Τζόνσον, παρακολούθησαν 35 εκατ. νοικοκυριά. Η ταινία έφτασε στην πλατφόρμα του Netflix μετά από μια σύντομης διάρκειας κυκλοφορία στις αίθουσες του εξωτερικού όπου έκανε πρεμιέρα στις 23 Νοεμβρίου, ακριβώς έναν μήνα πριν το ντεμπούτο στον streamer.

Η σειρά ταινιών «Στα Μαχαίρια» αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση για το Netflix, το οποίο το 2021 πλήρωσε 450 εκατ. δολάρια για τα δικαιώματα σε δύο σίκουελ.

Οι 82.1 εκατ. ώρες αναπαραγωγής όπως κατέγραψε το Netflix τις πρώτες μέρες προβολής, πηγαίνουν το «Glass Onion» λίγο πιο πίσω όσον αφορά το «άνοιγμα» που έκανε η ταινία «The Unforgivable» (85.9 εκατ. ώρες) από το 2021.

Λόγω του γεγονότος ότι έκανε πρεμιέρα τα Χριστούγεννα, όπου πολλοί ίσως να μην παρακολούθησαν καθόλου τηλεόραση, το «Glass Onion» θα μπορούσε να απολαύσει μεγαλύτερη επιτυχία.

Όσο για τις σειρές, τη δεκάδα με τις προτιμήσεις των Αμερικανών συνδρομητών την εβδομάδα από 19 έως 25 Δεκεμβρίου, διαμορφώνουν οι: 1. Wednesday, 2. Η Έμιλι στο Παρίσι (3η Σεζόν), 3. The Recruit: 1η Σεζόν, 4. Χάρι & Μέγκαν, 5. Sonic Prime: 1η Σεζόν, 6. Too Hot To Handle: 4η Σεζόν, 7. The Witcher: Blood Origin: Μίνι Σειρά, 8. I am a killer: 4η Σεζόν, 9. Firefly Lane: 2η Σεζόν, 10. Η Έμιλι στο Παρίσι (1η Σεζόν).

Με πληροφορίες από το Variety

Αποκάλυψε τις δημοφιλέστερες ταινίες και σειρές για το 2022

Η ταινία «The Gray Man», με πρωταγωνιστές τους Ράιαν Γκόσλινγκ και Κρις Έβανς βρέθηκε στην κορυφή, ενώ μια κορεάτικη σειρά με ζόμπι «έκλεψε» τις εντυπώσεις

Το 2022 οδεύει προς το τέλος του και η streaming υπηρεσία Netflix, αποφάσισε να δώσει στη δημοσιότητα τους δημοφιλέστερους τίτλους που κυκλοφόρησαν εντός της χρονιάς.

Πιο συγκεκριμένα, το δίκτυο δημοσίευσε μία λίστα με τις πιο επιτυχημένες αγγλόφωνες και μη-αγγλόφωνες ταινίες και σειρές που παρέμειναν στο Top 10 της πλατφόρμας, το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα του 2022.

Η δημοφιλέστερη αγγλόφωνη ταινία του 2022 ήταν το «Gray Man», με πρωταγωνιστές τους Ράιαν Γκόσλινγκ και Κρις Έβανς. Το φιλμ βασίστηκε στο ομότιτλο μυθιστόρημα «Ο Γκρίζος Άνθρωπος» του Μαρκ Γκρίνι.

Στην υπόθεση, όταν ο πιο επιδέξιος πράκτορας της CIA, η αληθινή ταυτότητα του οποίου δεν είναι γνωστή σε κανέναν, αποκαλύπτει κατά λάθος σκοτεινά μυστικά της υπηρεσίας, ένας ψυχοπαθής πρώην συνάδελφός του τον επικηρύσσει, ξεκινώντας έτσι ένα παγκόσμιο ανθρωποκυνηγητό από διεθνείς δολοφόνους.

Οι 10 δημοφιλέστερες αγγλόφωνες ταινίες του Netflix για το 2022

1. The Gray Man
2. The Adam Project
3. Purple Hearts
4. Hustle
5. The Tinder Swindler
6. The Sea Beast
7. Enola Holmes 2
8. Senior Year
9. The Man from Toronto
10. Day Shift

Έρχεται η μεγάλη επιστροφή -Τον Μάρτιο στο Netflix ο Idris Elba ξανά στον ρόλο που ξεχώρισε

Στον ρόλο που τον χαρακτήρισε και ο οποίος «εκτίναξε» την καριέρα του, αυτόν του Luther, αλλά σε ταινία, επιστρέφει ο Idris Elba.

Το Nteflix ανακοίνωσε ότι στις οθόνες των συνδρομητών του θα έρθει τον Μάρτιο του 2023 η ταινία με τίτλο «Luther: The Fallen Sun» (στα ελληνικά «Luther: Ο Έκπτωτος»).

Στις εικόνες που έδωσε στο φως της επιφάνειας η συνδρομητική πλατφόρμα και σε αυτήν που ανέβασε στο Twitter του ο ίδιος ο Elba, ο ευφυής αλλά και αυτοκαταστροφικός ντετέκτιβ φορά ξανά το χαρακτηριστικό παλτό του και ρίχνεται στη δράση.

Ο 50χρονος Βρετανός σταρ μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς του φίλους μια φωτογραφία του χαρακτήρα του, ο οποίος θα επιστρέψει τον τρίτο μήνα του νέου έτους και δεδομένα θα καθηλώσει τους φαν της σειράς. Ωστόσο, αυτήν τη φορά θα πρόκειται για ταινία.

Ο Dermot Crowley πρόκειται επίσης να επαναλάβει τον ρόλο του ως ντετέκτιβ Martin Schenk, ενώ στο καστ εντάσσονται οι Cynthia Erivo, Andy Serkis, Jess Liaudin και Samuel Winner -σε άγνωστους μέχρι στιγμής ρόλους.

Ο Elba συνόδευσε την εικόνα που ανέβασε με τη λεζάντα: «Επέστρεψε… Luther: The Fallen Sun. Μάρτιος 2023. Τα λέμε σύντομα».

Tags: CASA DE PAPELELITENETFLIXΘΕΑΤΡΟΙΣΠΑΝΙΑΚΑΝΑΛΙΑΛΕΦΤΑΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙΣΕΙΡΕΣΣΥΝΔΡΟΜΕΣΤΑΙΝΙΕΣΧΡΕΩΣΗΧΡΗΜΑΤΑ
Previous Post

Συντάξεις: Μεγάλη αλλαγή στα ΑΤΜ, τι θα πάρουν οι συνταξιούχοι

Next Post

Έκτακτη ανακοίνωση του ΕΟΦ: Δείτε τι ανακαλεί και γιατί

Διαβάστε επίσης...

«Κανόνι» σε πασίγνωστη τράπεζα - Απολύσεις και λουκέτα

«Κανόνι» σε πασίγνωστη τράπεζα – Απολύσεις και λουκέτα

25 Μαρτίου 2023
Νέο τοπίο στο ρεύμα: Έκπληξη με τη ΔΕΗ και μεγάλη άνοδος

Νέο τοπίο στο ρεύμα: Έκπληξη με τη ΔΕΗ και μεγάλη άνοδος

25 Μαρτίου 2023
Σούπερ μάρκετ: Συναγερμός σε Σκλαβενίτη, Βασιλόπουλο, LIDL - Έγινε το μεγάλο «μπαμ»

Συναγερμός σε Σκλαβενίτη, Βασιλόπουλο, LIDL – Έγινε το μεγάλο «μπαμ»

25 Μαρτίου 2023
Έκτακτη επιδότηση 900 ευρώ: Ολοι δικαιούχοι - Τα τέσσερα κριτήρια και η αίτηση

Έκτακτη επιδότηση 900 ευρώ: Ολοι δικαιούχοι – Τα 4κριτήρια και η αίτηση

25 Μαρτίου 2023
Αλλαγή ώρας 2023: Σε λίγες... ώρες αλλάζει η ώρα - Γυρίστε τα ρολόγια

Αλλαγή ώρας 2023 σήμερα: Γυρίστε τα ρολόγια

25 Μαρτίου 2023
Σας «βρήκε» η ΑΑΔΕ: Άσχημα νέα αν έχετε αυτές τις καταθέσεις

Σας «βρήκε» η ΑΑΔΕ: Άσχημα νέα αν έχετε αυτές τις καταθέσεις

25 Μαρτίου 2023
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα

© 2023 Newsme.gr

No Result
View All Result
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus

© 2023 Newsme.gr