Σπουδαία κίνηση: Σούπερ μάρκετ δίνει «δώρο» 300 ευρώ
Μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ δίνει δώρο 300 ευρώ στους πελάτες της.

Μια από τις πιο σημαντικές και παράλληλα μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη χώρα μας, την Ελλάδα, μέσω των πράξεών του προσπαθεί να δείχνει την καλή της εικόνα και το καλό πρόσωπό της προς τα έξω.
Γι’ αυτό το λόγο, λοιπόν, η συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ αποφάσισε να κάνει ένα μεγάλο δώρο στους εγραζομένους της, το οποίο φυσικά την τιμάει και δείχνει ότι έχει καλό πρόσωπο προς τα έξω.
Πιο αναλυτικά οι εργαζόμενοι αυτής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ που ξεπερνούν τους 31.000, αναμένεται να λάβουν από την ίδια ένα ικανοποιητικό δώρο, το οποίο θα είναι χρηματικό και θα φτάνει συνολικά τα 300 ευρώ.
Σίγουρα η συγκεκριμένη κίνηση είναι σημαντική και δείχνει σε πρώτη φάση ένα αρχικό και μεγάλο ενδιαφέρον της αλυσίδας του σούπερ μάρκετ προς όλον εκείνο τον κόσμο που δουλεύει καθημερινά στην επιχείριση.
Μεγάλο δώρο από γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ – Δείτε λεπτομέρειες ποια είναι
Οι εργαζόμενοι ξεπερνούν τους 31.000 – Το συνολικό κόστος της παραπάνω παροχής θα ξεπεράσει τα 9,3 εκατ. ευρώ
Την παροχή έκτακτης ενίσχυσης ύψους 300 ευρώ στους εργαζόμενους του αποφάσισε σύμφωνα με πληροφορίες η «Σκλαβενίτης».
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η απόφαση έχει άμεση ισχύ για κάθε έναν από τους Εργαζομένους, οι οποίοι ξεπερνούν τους 31.000. Υπολογίζεται ότι το συνολικό κόστος της παραπάνω παροχής θα ξεπεράσει τα 9,3 εκατ. ευρώ.
Οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν εσωτερικά και αρκετοί άρχισαν να αναρτούν την σχετική είδηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Κινήσεις επιβράβευσης
Πηγές που γνωρίζουν επισημαίνουν πως η διοίκηση του ομίλου προχωρά τα τελευταία χρόνια σε κινήσεις επιβράβευσης των υπαλλήλων του, αναγνωρίζοντας έτσι τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του.
Υπενθυμίζουν πως περίπου την ίδια εποχή πέρυσι ανακοίνωσε αυξήσεις και πρόσθετες παροχές, μεταξύ των οποίων και χορήγηση έκτακτης παροχής 200 ευρώ.
Να σημειωθεί πως μετά την εξαγορά της «Μαρινόπουλος» η Σκλαβενίτης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη των μεγεθών του. Πέρυσι μάλιστα έκλεισε με άλμα πωλήσεων στα 4,47 δισ. ευρώ. Αντίθετα με τον τζίρο τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων παρουσίασαν μείωση και διαμορφώθηκαν σε 276,4 εκατ. ευρώ από 292,7 εκατ. ευρώ το 2021.
Μειωμένα εμφανίζονται και τα κέρδη προ φόρων, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 78,5 εκατ. ευρώ (από 92,5 εκατ. ευρώ το 2021), ποσοστό 1,75% επί του συνολικού κύκλου εργασιών.
Ανάχωμα στις ανατιμήσεις
Η μείωση κερδοφορίας αποδόθηκε στην απορρόφηση σημαντικού μέρους των ανατιμήσεων, αλλά και λόγω των αυξημένων λειτουργικών εξόδων και ιδίως του κόστους ενέργειας.
Το 2022 ήταν μία χρονιά που ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου, εντός και εκτός Ελλάδας, βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα πρωτόγνωρο κύμα ανατιμήσεων που επηρέασε όλες τις κατηγορίες τροφίμων και βασικών καταναλωτικών αγαθών, ως συνέπεια των γεωπολιτικών εξελίξεων μεταξύ Ρωσίας – Ουκρανίας και των ιστορικά υψηλών τιμών που σημειώθηκαν στην ενέργεια, στις πρώτες ύλες και στα καύσιμα.
Αυτή στιγμή, ο όμιλος Σκλαβενίτης διαθέτει συνολικά 526 καταστήματα , απασχολεί 36.270 εργαζομένους και εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 650.000 πελάτες την ημέρα και συνεργάζεται με περισσότερους από 3.000 προμηθευτές από την Ελλάδα και την Κύπρο.
Ακολούθησε το Newsme.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις