Σουπερ μαρκετ: Εκατοντάδες θέσεις εργασίας υπάρχουν αυτή τη στιγμή στις μεγαλύτερες αλυσίδες τροφίμων της χώρας…
Ψάχνεις δουλειά και θα σε ενδιέφερε να εργαστείς σε κάποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ;
Σου έχουμε μαζέψει όλες τις σελίδες που οι αλυσίδες αναρτούν τις ανοικτές θέσεις εργασίας που προσφέρουν.
Δες παρακάτω αναλυτικά αν ταιριάζει κάποια με τις απαιτήσεις σου.
Σουπερ μαρκετ: Όλες οι θέσεις εργασίας
Προσλήψεις για θέσεις εργασίας μιας ποικιλίας ειδικοτήτων, σε διάφορα σημεία της χώρας, ζητά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».
Δείτε εδώ τη λίστα.
Προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ METRO και My Market
Η εταιρία METRO και τα My market αναζητούν ικανούς υποψήφιους όλων των ειδικοτήτων με όρεξη για εργασία και φιλοδοξία για προσωπική ανάπτυξη και καταξίωση σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον.
Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας My Market, κάντε κλικ εδώ.
Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας METRO, κάντε κλικ εδώ.
Προσλήψεις στα Lidl
Δείτε εδώ τι ειδικότητες ζητάει και πώς να στείλετε βιογραφικό.
Θέσεις εργασίας στον Μασούτη
Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας.
Σουπερ μαρκετ: Τέλος οι προσφορές 1+1
Αλλάζει ο τρόπος που αντιμετωπίζονται οι καταναλωτές από τις υπεραγορές. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, 3 στις 5 εταιρείες εμπορίου σταματούν τις προσφορές 1+1.
Αρχίζουν να κόβονται οι εκπτώσεις αυτές. Επίσης, παρατηρείται ότι πλέον οι εταιρείες προϊόντων δεν παρέχουν περισσότερη ποσότητα στο προϊόν.
Επιπλέον, εταιρείες πολλές εταιρείες για να πουλήσουν το προϊόν στην ίδια τιμή αποφασίζουν να μειώσουν τη ποσότητα. Οι εμπορικές επιχειρήσεις και οι βιομηχανίες έχουν ανακοινώσει σημαντικές αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπως:
Κονσέρβες +15%, καλλυντικά +25%, γαλακτοκομικά +12%, μαργαρίνες +20%, αλλαντικά +10%, γλυκίσματα μπισκότα +20%, παγωτά +5%, απορρυπαντικά +15%, προϊόντα περιποίησης και φροντίδας +18%.
Εκείνο πάντως που δεν πρέπει να μας προβληματίζει στην ελληνική αγορά είναι πως δεν παρατηρούνται και δεν θα έχουμε ελλείψεις.
Αυξάνονται οι αγορές στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ
Γυρίζουν στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές, καθώς προσφέρονται περισσότερο για σύγκριση τιμών, συνήθεια πολύ πιο έντονη και σε καιρό ακρίβειας, ενώ είναι πιο εύκολη η αποφυγή των λεγόμενων «αυθόρμητων» αγορών.
Ετσι, αν και με βάση τα στοιχεία της Convert Group για το πρώτο εξάμηνο του 2022 φαινόταν μειωμένος ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι οι καταναλωτές αγοράζουν φθηνότερα και λιγότερα προϊόντα –κατ’ αντιστοιχία σε μεγάλο βαθμό με ό,τι συμβαίνει και στα φυσικά καταστήματα λόγω ακρίβειας–, νεότερα στοιχεία δείχνουν αύξηση του αριθμού των προϊόντων που παραγγέλνουν οι καταναλωτές, καθώς και αύξηση της αξίας των πωλήσεων. Βεβαίως, η δεύτερη είναι μεγαλύτερη, κυρίως λόγω των μεγάλων ανατιμήσεων.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα τελευταία στοιχεία της Convert Group, από τον φετινό Μάιο έως και την Κυριακή 21 Αυγούστου καταγράφεται αύξηση του αριθμού των τεμαχίων που έχουν αγοράσει οι καταναλωτές από τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, στο τρίμηνο Μαΐου – Ιουλίου 2022 καταγράφεται αύξηση του αριθμού των τεμαχίων κατά 5,5% και της αξίας των αγορών κατά 13,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Εάν συνυπολογισθούν και οι τρεις πρώτες εβδομάδες του Αυγούστου, τότε η αύξηση των τεμαχίων είναι 5,7% και της αξίας των αγορών 13,9%.
Ανέκαμψαν τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ
Η τάση ανάκαμψης των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ διεφάνη τον Μάιο με αύξηση των τεμαχίων κατά 1,3%, για να ακολουθήσει ο Ιούνιος, όταν ο αριθμός των τεμαχίων που αγοράστηκαν από το κανάλι αυτό αυξήθηκε κατά 6,3%, τον Ιούλιο κατά 10% και τις τρεις πρώτες εβδομάδες του Αυγούστου κατά 6,6% σε σύγκριση πάντα με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Η αύξηση της αξίας πωλήσεων ήταν φυσικά, λόγω πληθωρισμού, πολύ μεγαλύτερη από την αύξηση του όγκου πωλήσεων. Επειτα από ένα τρίμηνο μεγάλης μείωσης της αξίας πωλήσεων (κατά 9,9% τον Φεβρουάριο, 10,4% τον Μάρτιο και 24,3% τον Απρίλιο), τον Μάιο η αξία πωλήσεων αυξήθηκε κατά 7,4%, τον Ιούνιο κατά 14,3%, τον Ιούλιο κατά 19,5% και τον Αύγουστο κατά 18,4%.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Αυγούστου η Convert Group είχε ανακοινώσει τα στοιχεία για τις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ κατά το α΄ εξάμηνο του 2022. Σύμφωνα με αυτά, οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ εκτιμάται ότι το α΄ εξάμηνο του 2022 διαμορφώνονται, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, σε 134 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.