Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου, 2021
ΑρχικήΕπιχειρήσειςΣουπερ μαρκετ: Κλειστά καταστήματα του Σκλαβενίτη - Εκτακτη ανακοίνωση, οι περιοχές

Σουπερ μαρκετ: Κλειστά καταστήματα του Σκλαβενίτη – Εκτακτη ανακοίνωση, οι περιοχές

Σουπερ μαρκετ: Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης με ανακοίνωσή τους αποκάλυψαν πως θα παραμείνουν κλειστά από σήμερα. Ποιος ο λόγος.

Κλειστά θα παραμείνουν από αύριο κάποια καταστήματα του σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στην επίσημη σελίδα του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ανέβηκε η εξής ανακοίνωση:

Το Κατάστημα Σκλαβενίτη στον Βύρωνα, επί της οδού Γ. Γεννηματά 52, θα παραμείνει κλειστό λόγω εργασιών αποκατάστασης, από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και μέχρι ολοκλήρωσης αυτών.

Κλειστά Καταστήματά μας, την Τρίτη 26 Οκτωβρίου, λόγω της εορτής του Αγίου Δημητρίου:

Θεσσαλονίκη

Εξαιρούνται τα εξής Καταστήματα:

Περαία (Λεωφόρος Ανθέων 55 & Φλέμινγκ 9)
Νέα Μηχανιώνα (Μακεδονίας 42)
Νέα Μουδανιά (Αγίου Γεωργίου 10 & Φωτιάδη)
Λαγκαδά (12ο χλμ. Επαρχιακής Οδού Θεσσαλονίκης – Λαγκαδά)
Χαλάστρα (Στρατηγού Νταλιγκάρη 19)
Ναύπακτος
Χρυσούπολη Καβάλας

Επίσης την Πέμπτη 28/10 τα καταστήματα του Ομίλου θα είναι κλειστά.

Σκλαβενιτης: Μεγάλη κίνηση! Έτσι χτυπάει τον ανταγωνισμό από… μέσα

Σκλαβενιτης: Σε μια πολύ μεγάλη κίνηση προχώρησε η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Πως θα χτυπήσει τον ανταγωνισμό εκ των έσω.

Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να έχεις παραγωγικό προσωπικό στην επιχείρησή σου. Αυτό το έχουν καταλάβει καλά στον Σκλαβενίτη.

Συγκεκριμένα, η διοίκηση της αλυσίδας τροφίμων αποφάσισε να κάνει αυξήσεις και να δώσει μπόνους στους εργαζομένους της.

Πρόκειται για μια κίνηση που ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο την ήδη καλή σχέση ανάμεσα στη διοίκηση και στο προσωπικό.

Σκλαβενιτης: Τι χρήματα αναμένεται να δώσει στους εργαζομένους

Αυξήσεις σε μισθούς και έξτρα παροχές προβλέπονται για 24.000 εργαζόμενους της «Σκλαβενίτης», συνολικού κόστους 15,7 εκατομμύριων ευρώ.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», η νέα επιχειρησιακή σύμβαση, η οποία θα ισχύσει από τον Σεπτέμβριο του 2021 έως το τέλος Ιανουαρίου 2023, φέρνει αύξηση της τάξης του 3% στους εργαζομένους με μεικτές αποδοχές έως και 1.300 ευρώ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο βασικός μισθός διαμορφώνεται στα 825 ευρώ – από 800 – ενώ όσοι έχουν συμπληρώσει διετία θα λαμβάνουν 886 ευρώ.

Δωροεπιταγές και έξτρα παροχές

H νέα σύμβαση προβλέπει παράλληλα:

Δωροεπιταγή 50 ευρώ/τον μήνα σε 1.842 εργαζόμενους τρίτεκνους ή πολύτεκνους.

Δωροεπιταγή 100 ευρώ για κάθε παιδί εργαζομένου με ποσοστό αναπηρία 67% και άνω.

Αυξάνεται από τα 6.000 στα 7.000 ευρώ το όριο αγορών, στις οποίες χορηγείται έκπτωση 5%, στις οικογένειες τρίτεκνων ή πολύτεκνων (καθώς και στις οικογένειες με παιδιά που έχουν ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω).

Διατηρούνται οι δωροεπιταγές των Χριστουγέννω, του Πάσχα, αλλά και εκείνες σε εργαζόμενους που έχουν συμπληρώσει 30ετία.

Άδεια μετ’ αποδοχών την ημέρα του προγραμματισμένου ραντεβού για τον εμβολιασμό.

Σκλαβενιτης σουπερ μαρκετ: Η νέα κίνηση της εταιρίας

Στον τομέα της επεξεργασίας κρέατος επεκτείνει τη βιομηχανική του δραστηριότητα ο όμιλος Σκλαβενίτη κάνοντας έναν ακόμη μεγάλο βήμα στη συγκεκριμένη κατεύθυνση μετά την επιτυχημένη κίνηση με τα προϊόντα οικιακής χρήσεως «Γλάρος».

Η θυγατρική της Γλάρος –η οποία με τη σειρά της ελέγχεται 100% από την Σκλαβενίτης με αντικείμενο δραστηριότητας την εμπορία, επεξεργασία και τυποποίηση αλλά και συσκευασία κρεάτων έχει συσταθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο.

Πρόκειται για τη Meat House η οποία ενισχύθηκε το καλοκαίρι με κεφάλαια 600.000 ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στο κρέας.

Έτσι, οι πελάτες του Σκλαβενίτη θα γνωρίζουν στο εξής ότι τα συσκευασμένα προϊόντα κρέατος Meat House αποτελούν ένα επώνυμο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας του συγκεκριμένου ομίλου.

Οι φιλοδοξίες στον όμιλο κρέατος είναι πολλές καθώς πλέον οι πωλήσεις θα υποστηρίζονται από ένα τεράστιο δίκτυο 522 σημείων πώλησης το οποίο αποτελείται από τις αλυσίδες Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης και The MART.

Να σημειωθεί ότι στο χαρτοφυλάκιο της «Γλάρος» περιλαμβάνονται επίσης -πέρα από τη Meat House και το κρέας με μερίδιο συμμετοχής 90% η βιομηχανία προϊόντων ζύμης και αρτοσκευασμάτων Baker Master, με συμμετοχή 40% η εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας αλιευμάτων Genfroco, με 70% η ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία Bonora και με 90,5% η εταιρεία επενδύσεων και επενδυτικών υπηρεσιών ΑΝΙΚΑ.

Σκλαβενιτης: Μεγάλη απατη με τα σουπερ μαρκετ – Εξαλλοι οι πελάτες

Ο κακός χαμός τις τελευταίες ημέρες, με χιλιάδες επισκέπτες στη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ να έχουν χάσει τον ύπνο τους! ΤΙ έχει συμβεί στον Σκλαβενιτη!

Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης καταγγέλλουν δήθεν διαγωνισμό τον οποίον «τρέχουν» επιτήδειοι έχουν σκοπό να εξαπατήσουν τους καταναλωτές.

Μάλιστα η γνωστή αλυσίδα τροφίμων Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτης εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει τους πελάτες του προκειμένου να μην πέσουν θύματα της απάτης αυτής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσαν τα Σούπερ Μάρκετ Σκλαβενίτης:

«Βρίσκεται σε εξέλιξη παράνομη χρήση από αγνώστους της επωνυμίας της Εταιρείας μας, του σήματός μας και φωτογραφιών Καταστημάτων μας σε δήθεν διαγωνισμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογές επικοινωνίας, όπου ζητείται από συνδρομητές να συμμετάσχουν απαντώντας σε ερωτήσεις και καταχωρώντας προσωπικά τους στοιχεία, με όφελος δήθεν δωροκάρτες για αγορές από τα Καταστήματά μας.

Η Εταιρεία μας ουδεμία σχέση έχει με την ανωτέρω κακόβουλη ενέργεια, ουδέποτε έχει διενεργήσει τέτοιους διαγωνισμούς και έχει ήδη προβεί σε σχετική καταγγελία ενώπιον των Αρχών.

Συστήνεται οι λήπτες των επικίνδυνων αυτών μηνυμάτων ή ενημερώσεων να μην προβούν σε “άνοιγμα” αυτών, να τα διαγράψουν άμεσα από το κινητό τους τηλέφωνο ή άλλη συσκευή και σε καμία περίπτωση να μην καταχωρίσουν προσωπικά τους στοιχεία.

Σε περίπτωση τυχόν καταχώρισης προσωπικών στοιχείων, συστήνεται να γίνει άμεσα επικοινωνία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (τηλ. 11188, e-mail: [email protected]).

Σουπερ μαρκετ: Σε άνοδο τα… ηλεκτρονικά ψώνια από τα σούπερ μάρκετ

Η καθημερινότητα όλων των πολιτών και οι ανάγκες τους άλλαξαν σοβαρά κατά την έξαρση του κορωνοϊού και την κορύφωση της πανδημίας της COVID-19.

Από τις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν προέκυψε και η ανάγκη για μείωση των μετακινήσεων και αποφυγή του συγχρωτισμού σε καταστήματα και κλειστούς χώρους.

Τα συνεχόμενα λοκντάουν «έσπρωξαν» πολλούς καταναλωτές στην «αγκαλιά» των διαδικτυακών αγορών για την κάλυψη των αναγκών τους.

Έτσι, μπήκαν στην καθημερινότητα των καταναλωτών οι online αγορές από τα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με στοιχεία από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και της εταιρείας Convert Group, στην Ελλάδα, μέσα σε έναν χρόνο, δεκαπλασιάστηκε το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά είδη σούπερ μάρκετ συστηματικά μέσω διαδικτύου. Το ποσοστό αυτό έχει φτάσει στο 12% έναντι του 1%-2% που ήταν το 2019.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ