Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου, 2021
ΑρχικήΟικονομίαΣουπερ μαρκετ: Έκτακτη ανακοίνωση από τα Lidl - Σας αφορά ΟΛΟΥΣ

Σουπερ μαρκετ: Έκτακτη ανακοίνωση από τα Lidl – Σας αφορά ΟΛΟΥΣ

Σουπερ μαρκετ: Από το μέτρο εξαιρούνται παιδιά κάτω των τριών ετών και άτομα με ιατρικά προβλήματα, όπως αναπνευστικό.

Σε ανακοίνωση που ανέβηκε στο επίσημο site της Lidl Ελλάς, αναφέρεται το εξής:

Tην είσοδο σε όσους πελάτες δεν φορούν μάσκα απαγορεύει ρητά πλέον η Lidl Ελλάς στα καταστήματά της.

Από το μέτρο εξαιρούνται παιδιά κάτω των τριών ετών και άτομα με ιατρικά προβλήματα, όπως αναπνευστικό.

Το μέτρο, που έχει ως επίκεντρο την προστασία τόσο των πελατών όσο και των εργαζομένων της Lidl Ελλάς από πιθανή εξάπλωση της νόσου, τέθηκε σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020 και θα ισχύει σε όλο το δίκτυο των 225 καταστημάτων της Lidl Ελλάς.

Από την πρώτη μέρα της πανδημίας Covid-19 η εταιρία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πρόνοια της πρόληψης της μετάδοσης και διασποράς του ιού, ενώ συνεχίζει την αδιάλειπτη ενημέρωση για την υγιεινή και την ασφάλεια όλων των περευρισκομένων στα καταστήματα σε πλήρη συμμόρφωση με τις νομοθετικές και πολιτειακές επιταγές.

Εγγύηση της έμπρακτης εφαρμογής των μέτρων καθώς και της μέγιστης ασφάλειας στο σύνολο των διαδικασιών που έχουμε εφαρμόσει στα καταστήματά μας, τα γραφεία και τα εφοδιαστικά μας κέντρα, για την πρόνοια της πρόληψης της μετάδοσης και διασποράς του Covid-19, αποτελεί το γεγονός ότι η Lidl Ελλάς είναι η πρώτη εταιρία λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα που έλαβε την πιστοποίηση Covid Shield, στο ανώτατο επίπεδο «Εxcellent» από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.

Προϊόν «βόμβα» στα Lidl: Κάνουν τη διαφορά στα σουπερ μαρκετ – Έκτακτη ανακοίνωση!

Lidl: Η γνωστή αλυσίδα κάνει τη διαφορά και φέρνει προϊόν για περίπου ένα μήνα δεν υπάρχει αλλού!

Πιο συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς συστήνει στο αγοραστικό της κοινό τους 8 ήρωες της νέας σειράς παιχνιδιών Natural Powerz, που είναι φτιαγμένοι από ανακυκλώσιμο υλικό (Repet) και έρχονται στα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας για να χαρίσουν μοναδικές στιγμές παιχνιδιού.

Οι 8 ήρωες, το Νερό, η Γη, ο Αέρας, το Ηλιοτρόπιο, ο Ήλιος, το Δέντρο, η Αστραπή και η Φωτιά, εμπνευσμένοι από στοιχεία της φύσης, θα διασκεδάσουν τα παιδιά, προτρέποντάς τα να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.

Οι πελάτες των καταστημάτων Lidl θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις σούπερ δυνάμεις των ηρώων και την αποστολή τους για το περιβάλλον.

Με τους ήρωες Natural Powerz η Lidl Ελλάς θέλει να ευαισθητοποιήσει όλους για το πόσο σημαντικός είναι ο φυσικός μας κόσμος, απλά και μόνο ενθαρρύνοντας τις οικογένειες να κάνουν τις καθημερινές τους συνήθειες φιλικές προς το περιβάλλον και συμβάλλοντας έτσι στην προστασία του.

Από την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου μέχρι και την Κυριακή 10 Οκτωβρίου, για κάθε αγορά αξίας 25€, οι πελάτες των καταστημάτων Lidl θα παραλαμβάνουν από το ταμείο ένα αυτοκόλλητο Natural Powerz. Με τη συμπλήρωση 8 αυτοκόλλητων στην ειδική καρτέλα που θα είναι διαθέσιμη στα ταμεία και με την καταβολή 1,99€ θα μπορούν να κάνουν δικό τους ένα συλλεκτικό λούτρινο παιχνίδι Natural Powerz της επιλογής τους!

Μάθετε περισσότερα στο https://www.lidl-hellas.gr/natural-powerz

Lidl: Τι φέρνουν που δεν έχουν τα άλλα σούπερ μάρκετ

Lidl: Ηταν καιρός να γίνει και η γνωστή αλυσίδα πρωτοπορεί. Τι αλλάζει με τις πλαστικές σακούλες και πώς επηρεάζουν το καταναλωτικό κοινό.

Μεγάλος ντόρος έχει γίνει με τις πλαστικές σακούλες των σούπερ μάρκετ.

Πλέον οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε όλα τα καταστήματα Lidl τη νέα σακούλα για να κάνουν τα ψώνια τους υπεύθυνα, χρησιμοποιώντας την ξανά και ξανά.

Η νέα σακούλα, όπως ανακοίνωσε η αλυσίδα, αποτελείται τουλάχιστον κατά 80% από υλικό που προκύπτει από ανακύκλωση καταναλωτικών προϊόντων και είναι 100% ανακυκλώσιμη.

Με τη χρήση της συγκεκριμένης σακούλας οι καταναλωτές συμβάλλουν στη μείωση των απορριμμάτων αλλά και στη μείωση του CO2 έως 40% σε σύγκριση με σακούλες από πρωτογενή υλικά.

Σούπερ μάρκετ: «Ντου» από τα Lidl – Τι ετοιμάζουν

Σούπερ μάρκετ: Η Lidl Ελλάς, μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια, καλεί το κοινό να δει πίσω από τις «ταμπέλες», τους πραγματικούς ανθρώπους της Lidl Ελλάς, έναν προς έναν και μία προς μία.

Τους ανθρώπους που εργάζονται μαζί, εξελίσσονται μαζί, ξεπερνούν τον εαυτό τους μαζί και είναι περήφανοι για όσα καταφέρνουν. Και το γιορτάζουν σε κάθε ευκαιρία. Θέλει να δείξει πως, στη Lidl Ελλάς, όλοι ανεξαιρέτως έχουν τα εφόδια που χρειάζονται ώστε να εξελιχθούν, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις. Και το προσκαλεί να γνωρίσει τα πρόσωπα πίσω από την πιο δυναμική ομάδα στο λιανικό εμπόριο.

Η Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director & Member of the Board της Lidl Ελλάς, δήλωσε: «Με τη συγκεκριμένη επικοινωνία θέλουμε να δείξουμε τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την «ταμπέλα» της Lidl Ελλάς και να προσκαλέσουμε το κοινό να τους γνωρίσει. Να δείξουμε μερικούς μόνο από τους ανθρώπους που είναι περήφανοι για όσα καταφέρνουν. Να δείξουμε την πραγματική Lidl Ελλάς».

Η βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς.

Όλοι οι πρωταγωνιστές είναι εργαζόμενοι από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία, από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Είναι πραγματικοί, καθημερινοί άνθρωποι, που έμαθαν και εξελίχθηκαν στην εταιρεία – απόδειξη της ποικιλομορφίας που χαρακτηρίζει τη Lidl Ελλάς. Η καμπάνια είναι στον τηλεοπτικό αέρα από την Κυριακή 16/05 και θα απλωθεί σε ψηφιακά αλλά και έντυπα μέσα.

Σούπερ μάρκετ: Λίγα λόγια για τα Lidl

Η Lidl είναι γερμανική αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων (discount) σούπερ μάρκετ από το Νέκαρζουλμ της Γερμανίας. Η εταιρεία έχει περισσότερα από 10.000 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη και απασχολεί περισσότερους από 315.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, με παρουσία και στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2017.

Ανήκει στον Όμιλο Schwarz Gruppe, η οποία κατέχει τις αλυσίδες καταστημάτων Handelshof και την υπεραγορά Kaufland, οι οποίες δεν έχουν δραστηριότητα στην Ελλάδα.

Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Lidl σε πολλές χώρες της Ευρώπης, άλλα και στην Αμερική είναι η εταιρία Aldi (Aldi Nord/Aldi Süd), η οποία αποχώρησε από την Ελλάδα το 2010. Χαρακτηριστικές για την εταιρία είναι οι διεθνείς εβδομάδες (“Σκανδιναβικές”, “Ιταλικές” κλπ ) που προσφέρουν παραδοσιακά προϊόντα από διάφορες χώρες.

Το 2017 και το 2018 βραβεύθηκε ως Κορυφαίος Εργοδότης στην Ευρώπη.

Lidl Hellas & Cyprus

Η Lidl στην Ελλάδα ξεκίνησε πρώτη φορά την λειτουργία της το 1999 με κατάστημα στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, κάτω από την επωνυμία Lidl Hellas & Σια ΕΕ.

Στην Κύπρο η εταιρία δραστηριοποιείται από το 2010. Σήμερα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ στην Ελλάδα, μετά στον τομέα της Λιανικής πώλησης, ακολουθώντας τις τρεις μεγαλύτερες Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Μασούτης.

Σούπερ μάρκετ: Ιστορία

Η Lidl είναι μέλος του ομίλου Schwarz, του πέμπτου μεγαλύτερου λιανοπωλητή στον κόσμο με πωλήσεις $ 82,4 δισ. (2011). Η εταιρία στη πρώτη της μορφή ιδρύθηκε το 1930 στο Χαϊλμπρόν με το όνομα Schwarz.

Το 1930, ο Γιόζεφ Σβαρτς έγινε συνεργάτης στην Südfrüchte Großhandel Lidl & Co., και ανέπτυξε την εταιρεία στον χώρο του χονδρεμπορίου τροφίμων. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, η εταιρεία καταστράφηκε, ενώ το 1944 άρχισε μια δεκαετής περίοδος ανασυγκρότησης.

Το 1977, με τον Ντίτερ Σβαρτς (γιό του Γιόζεφ Σβαρτς) στα ηνία, το Schwarz-Gruppe άρχισε να επικεντρώνεται στις εκπτωτικές αγορές, με ολοένα και περισσότερα καταστήματα.

Η εταιρία θέλησε να πάψει να χρησιμοποιεί το όνομα Schwarz-Markt («Schwarzmarkt» σημαίνει «μαύρη αγορά») και να χρησιμοποιήσει το όνομα του πρώην επιχειρηματικού εταίρου του Γιόζεφ Σβαρτς, Α. Λιντλ., νομικοί όμως λόγοι δεν το επέτρεψαν.

Ένα τυχαίο άρθρο όμως, σε μια εφημερίδα, σχετικά με τον ζωγράφο και συνταξιούχο δάσκαλο Λούντβιχ Λιντλ, του έδωσε τη δυνατότητα να αγοράσει τα δικαιώματα του ονόματος για 1.000 γερμανικά μάρκα.

Το πρώτο κατάστημα Lidl άνοιξε το 1973, αντιγράφοντας την ιδέα της Aldi.

Ο Σβαρτς αφαίρεσε τα εμπορεύματα που δεν κινούντο γρήγορα στα ράφια και μείωσε το κόστος, διατηρώντας το μέγεθος των καταστημάτων λιανικής πώλησης όσο το δυνατόν μικρότερο. Μέχρι το 1977, η αλυσίδα Lidl περιελάμβανε 33 εκπτωτικά καταστήματα.

Τον Μάρτιο του 2014 ο Σβεν Ζάιντελ διορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) της εταιρείας, μετά την αποχώρηση του Καρλ-Χάιντς Χόλλαντ ο οποίος είχε διατελέσει διευθύνων σύμβουλος από το 2008.

Ο Ζάιντελ με τη σειρά του, αποχώρησε από τη θέση του CEO τον Φεβρουάριο του 2017, κατόπιν διαφωνιών με τον επικεφαλής του ομίλου Κλάους Γκέριγκ, ο οποίος κρατά τα ηνία από το 2004. Τον Ζάιντελ διαδέχτηκε ως CEO ο Γιέσπερ Χέγιερ, έως τότε επικεφαλής του τομέα Διεθνούς Επιχείρισης Αγοράς της Lidl.

Τον Ιούνιο του 2015, η εταιρεία ανακοίνωσε την ίδρυση κεντρικών γραφείων και επέκταση της στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Άρλινγκτον της Βιρτζίνια.

Υποκαταστήματα

Η Lidl δραστηριοποιείται σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (εκτός από την Λετονία και την Εσθονία συνολικά στις 26 από τις 28, αλλά στις 31 Αυγούστου 2017 επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζεται η κατασκευή καταστημάτων στην Λετονία[2] και Εσθονία[3], τα οποία πρόκειται να ανοίξουν το 2020), και εκτός Ε.Ε. στις Ελβετία και Σερβία και ΗΠΑ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ