Σουπερ μαρκετ: Πάρα πολλές θέσεις εργασίας έχουν ανοίξει για τον κόσμο. Ποιες είναι σε κάθε αλυσίδα. Δείτε τις και κάντε αίτηση.
Ψάχνεις δουλειά και θα σε ενδιέφερε να εργαστείς σε κάποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ;
Σου έχουμε μαζέψει όλες τις σελίδες που οι αλυσίδες αναρτούν τις ανοικτές θέσεις εργασίας που προσφέρουν.
Δες παρακάτω αναλυτικά αν ταιριάζει κάποια με τις απαιτήσεις σου.
Σουπερ μαρκετ: Ποιες θέσεις είναι ανοικτές
Προσλήψεις για θέσεις εργασίας μιας ποικιλίας ειδικοτήτων, σε διάφορα σημεία της χώρας, ζητά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».
Δείτε εδώ τη λίστα.
Προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ METRO και My Market
Η εταιρία METRO και τα My market αναζητούν ικανούς υποψήφιους όλων των ειδικοτήτων με όρεξη για εργασία και φιλοδοξία για προσωπική ανάπτυξη και καταξίωση σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον.
Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας My Market, κάντε κλικ εδώ.
Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας METRO, κάντε κλικ εδώ.
Προσλήψεις στα Lidl
Δείτε εδώ τι ειδικότητες ζητάει και πώς να στείλετε βιογραφικό.
Θέσεις εργασίας στον Μασούτη
Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας.
Σουπερ μαρκετ: Πως πήγε το καλάθι του νοικοκυριού
Σημαντική αύξηση της ζήτησης εκδηλώθηκε για τα περισσότερα από τα προϊόντα τα οποία περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» κάθε αλυσίδας super market κατά τις πρώτες ημέρες εφαρμογής της πρωτοβουλίας που πήρε το Υπουργείο Ανάπτυξης για την συγκράτηση των ανατιμήσεων.
Στελέχη ορισμένων εκ των κορυφαίων retailers της χώρας λένε στην «Η» πως τις πρώτες ημέρες εφαρμογής της πρωτοβουλίας σημειώθηκε γενικότερη αύξηση της κατανάλωσης και όχι απλώς μετατόπιση των αγορών προς τα προϊόντα του καλαθιού. Υπήρξε δηλαδή αύξηση και σε τεμάχια και σε αξία.
Σε δηλώσεις του ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «η υποστήριξη των καταναλωτών τις πρώτες μέρες είναι εντυπωσιακή και πράγματι, οι τιμές είναι συγκριτικά -το τονίζω συγκριτικά- καλύτερες και θα είναι και καλύτερες όσο ο ανταγωνισμός λειτουργεί περισσότερο», ενώ πρόσθεσε με έμφαση: «το καλάθι έχει ξεπουλήσει. Δεν προλαβαίνουν να γεμίζουν τα ράφια από τα προϊόντα του καλαθιού, που πάει να πει ότι ο κόσμος, παρά το ότι κάποιοι ασκούν κριτική, το αγοράζει».
Σύμφωνα με στελέχη κορυφαίων retailers, μπορεί να μην… «ξεπούλησε» το καλάθι του νοικοκυριού, εντούτοις το ενδιαφέρον του κόσμου για τα συγκεκριμένα προϊόντα ήταν ιδιαίτερα υψηλό.
Πως πήγε ανά αλυσίδα
Τα στοιχεία των πρώτων ημερών από τρεις αλυσίδες που βρίσκονται στο Top-5 του κλάδου είναι ενδεικτικά.
Σε γενικές γραμμές, ο μεγάλος ντόρος που έγινε για το θέμα τις τελευταίες ημέρες, κινητοποίησε μεγάλη μερίδα των καταναλωτών, οι οποίοι ούτως ή άλλως έχουν δει την αγοραστική τους δύναμη να μειώνεται λόγω των συνεχιζόμενων εξωγενών κρίσεων.
Και οι οποίοι βρίσκονται διαρκώς σε μία διαδικασία περικοπής των περιττών εξόδων και σε αναζήτηση των φθηνότερων προϊόντων πρώτης ανάγκης.
υτό μεταφράστηκε τις πρώτες ημέρες εφαρμογής της πρωτοβουλίας με αύξηση της κατανάλωσης και όχι απλώς σε μετατόπιση των αγορών προς τα προϊόντα του καλαθιού. Υπήρξε δηλαδή αύξηση και σε τεμάχια και σε αξία.
Υπογραμμίζεται βέβαια από τις ίδιες πηγές ότι, θα πρέπει να περιμένουμε ορισμένες ημέρες για να δούμε αν πρόκειται για μία τακτική των καταναλωτών που θα συνεχιστεί, ή αν επρόκειτο για μία τάση υπερβολής που εκδηλώθηκε με δέλεαρ τις πολύ καλές τιμές σε branded κυρίως προϊόντα, αφού τα PL είθισται να προσφέρονται σε ελκυστικότερα επίπεδα τιμών.
Τα προϊόντα που προτιμήθηκαν
Αναφορικά με τις προτιμήσεις του κόσμου, αυτές διαφέρουν από αλυσίδα σε αλυσίδα, ανάλογα και με τη σύνθεση του κάθε καλαθιού. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον πάντως, φαίνεται πως εκδηλώθηκε για προϊόντα μακράς διάρκειας όπως:
Απορρυπαντικά
Χαρτικά
Πάνες
Καφές
Ζάχαρη
Μακαρόνια
Ρύζια
Προϊόντα, τα οποία όπως εξηγούν στελέχη του κλάδου, μπορούν να αποθηκευτούν και να διατηρηθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Θυμίζουν, ωστόσο, ότι κάτι τέτοιο είχε συμβεί και με το ξέσπασμα της πανδημίας και στη συνέχεια, στα συγκεκριμένα προϊόντα, άργησε να επανέλθει η…κανονικότητα στις πωλήσεις.
Επώνυμα τρόφιμα
Θετική ήταν η υποδοχή των καταναλωτών και για κάποια επώνυμα τρόφιμα, π.χ. σε γάλα, κοτόπουλο κ.ά., καθώς εμφανίστηκαν στο καλάθι με μειωμένες τιμές.
Κατά την επίσκεψη του σε super market ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «υπήρξαν προϊόντα, οι τιμές των οποίων έπεσαν μέσα σε δύο ημέρες. Ο χοιρινός λαιμός Ολλανδίας από 5,95 ευρώ έπεσε σε 5,55 ευρώ. Ελληνικά νωπά κοτόπουλα νωπά πωλούνταν από 3,75 ευρώ στα 2,95 ευρώ. Τα κοτόπουλα ελληνικά ολόκληρα νωπά χύμα από 3,75 ευρώ, στα 2,95 ευρώ».
Ποια προϊόντα δεν πήγαν καλά
Στον αντίποδα, χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις ήταν η κινητικότητα που εκδηλώθηκε για προϊόντα του καλαθιού όπως π.χ., αντισηπτικά, ψωμιά, βρεφικά γάλατα, ηλιέλαιο, τυριά κλπ.
Η αλήθεια είναι ότι η πρωτοβουλία του ΥπΑΝ, προκάλεσε έναν έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των αλυσίδων super market, κάτι που, όπως επισημαίνεται και από τα στελέχη των retailers, είναι προς όφελος του καταναλωτή, ωστόσο επισήμαναν ότι κάθε εβδομάδα υπάρχουν προσφορές αρκετών προϊόντων, σε πολύ καλές τιμές.
Παράλληλα θεωρούν ουσιαστικά ανέφικτο να εκμεταλλευθεί ένας καταναλωτής τις καλύτερες δυνατές τιμές στα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι των super market, αφού δεν μπορούν να μετακινούνται από το ένα στο άλλο για τα ψώνια τους.