Skroutz: Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2020 οι ενοποιημένες πωλήσεις της Skroutz ανήλθαν σε 38,8 εκατ. ευρώ από 19,85 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 96%.
Διπλασιασμό του τζίρου και ακόμη μεγαλύτερη αύξηση κερδών κατέγραψε το 2020 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά η Skroutz, λαμβάνοντας ώθηση από την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που έφερε η πανδημία του κορονοϊού.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2020 οι ενοποιημένες πωλήσεις της Skroutz ανήλθαν σε 38,8 εκατ. ευρώ από 19,85 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 96%. Τα κέρδη προ φόρων σε επίπεδο ομίλου διαμορφώθηκαν σε 16,5 εκατ. από 7,1 εκατ. ευρώ, ενώ μετά από φόρους ανήλθαν σε 12,48 εκατ. ευρώ από 5,07 εκατ. ευρώ το 2019.
Η εταιρεία, μετά την είσοδο του CVC στο μετοχικό της κεφάλαιο την άνοιξη του 2020, έχει προχωρήσει σε νέες δράσεις ανάπτυξης, όπως η είσοδός της στο last-mile με την εξαγορά της MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιανουάριο. Ακόμη η εταιρεία ξεκίνησε τη συνδρομητική υπηρεσία Skroutz Plus, η οποία προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε αγορές αξίας άνω των 20 ευρώ με ετήσιο κόστος 17 ευρώ.
Οι μισθωτοί υπάλληλοι του ομίλου αυξήθηκαν σε 425 στις 31 Δεκεμβρίου 2020 από 265 που ήταν ένα χρόνο πριν.
Οι εκτιμήσεις για φέτος
Η διοίκηση της Skroutz εκτιμά ότι το 2021 ο όμιλος θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία και αναμένει αξιόλογα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων του, καθώς η χρονιά ξεκίνησε με θετικές προοπτικές και με ιδιαίτερα ικανοποιητικές επιδόσεις για την Skroutz στηριζόμενη στην ωρίμανση των υπαρχόντων προϊόντων, στα νέα προϊόντα στην αγορά, και στη μεγέθυνση του δικτύου συνεργατών της.
“Ο περιορισμός στις μετακινήσεις και το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων, έστρεψε το καταναλωτικό κοινού στο ηλεκτρονικό εμπόριο και είχε ως συνέπεια την περαιτέρω εισχώρηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας. Η αύξηση του κύκλου αναμένεται να διερευνηθεί εντός του 2021, ωστόσο η εταιρεία εκτιμά ότι μετά το πέρας των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας η εισχώρηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην καταναλωτική συμπεριφορά θα έχει σε μεγάλο βαθμό μόνιμο και όχι παροδικό χαρακτήρα”, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση της εταιρείας.
Ξεχάστε όσα ξέρατε για το Skroutz Τι αλλάζει στη γνωστή πλατφόρμα
To συνδρομητικό μοντέλο ετοιμάζεται να δοκιμάσει η Skroutz καθώς η τάση αύξησης της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου παγιώνεται στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό και πλέον ο ανταγωνισμός, ειδικά στο στάδιο της έγκαιρης παράδοσης των προϊόντων εντείνεται.
Η ελληνική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών έχει ξεκινήσει εδώ και κάποιους μήνες την υπηρεσία “last mile”και τώρα ετοιμάζεται να δοκιμάσει μια συνδρομητική υπηρεσία για δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες που γίνονται μέσω από το “καλάθι αγορών” της ιστοσελίδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες η νέα υπηρεσία με τον τίτλο Skroutz Plus θα κοστίζει 17 ευρώ τον χρόνο και θα προσφέρει δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα αν και με δύο περιορισμούς. Ο πρώτος περιορισμός έχει να κάνει με το ελάχιστο ποσό παραγγελίας και ο δεύτερος με το συνολικό βάρος της αποστολής.
Με βάση τις ίδιες πληροφορίες η υπηρεσία Skroutz Plus, βρίσκεται σε στάδιο BETΑ μεταξύ περιορισμένου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη στο καταναλωτικό κοινό μέσα στους επόμενους μήνες, το αργότερο μέσα στο Φθινόπωρο.
Σύμφωνα με τον μέχρι τώρα σχεδιασμό τα δωρεάν μεταφορικά θα ισχύουν για κάθε παραγγελία συνολικής αξίας τουλάχιστον 20 ευρώ και βάρους έως 20 κιλά. Όμως δεδομένου ότι η υπηρεσία είναι ακόμη δοκιμαστικό στάδιο την υπηρεσία δεν αποκλείεται οι όροι χρήσης να επαναδιαμορφωθούν.
Skroutz: Το βάρος στις μεταφορές
Το συνδρομητικό μοντέλο αναμένεται να προσφέρει ένα πλεονέκτημα στη διατήρηση πελατών που πραγματοποιούν συχνά τις αγορές τους από το διαδίκτυο σε μια περίοδο που η αγορά των ηλεκτρονικών marketplaces, όπως το Skroutz.gr, αυξάνεται διαρκώς.
Η Skroutz, έχοντας και την υποστήριξη της CVC Capital Partners μετά την επενδυτική συμφωνία που πραγματοποιήθηκε πέρσι, επεκτείνει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της ρίχνοντας το βάρος στις παραδόσεις. Νωρίτερα φέτος η εταιρεία προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του “last-mile”, εξαγοράζοντας κατά 100% την εταιρία MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX.
Η Skroutz Last Mile διαθέτει ήδη έναν στόλο με περισσότερα από 100 μηχανάκια και 20 μίνι βαν, για να μεταφέρει με ασφάλεια και ταχύτητα προϊόντα που πωλούν μέσω της πλατφόρμας Skroutz οι συνεργαζόμενες εταιρείες, που δεν διαθέτουν δικό τους e-shop.