Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022
ΑρχικήΕπιχειρήσεις«Σεισμός» στην αγορά: Τίναξε την μπάνκα ο ΑΒ Βασιλόπουλος - Τι κάνουν...

«Σεισμός» στην αγορά: Τίναξε την μπάνκα ο ΑΒ Βασιλόπουλος – Τι κάνουν Σκλαβενίτης, My Market, LIDL

ΑΒ Βασιλόπουλος: Σύμφωνα με τα στοιχεία του ισολογισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος την περσινή χρονιά που χαρακτηρίστηκε από το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 πέτυχε συνολικές πωλήσεις ύψους 2,02 δισ. ευρώ έναντι 1,94 εκατ. ευρώ το 2019.

Το ψυχολογικό φράγμα των 2 δισ. ευρώ έσπασε πέρυσι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, ο Νο2 παίκτης της εγχώριας αγοράς σούπερ μάρκετ -που προχώρησε σε 836 προσλήψεις με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων να ανέλθει στα 15.386 άτομα.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Τα οικονομικά στοιχεία

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ισολογισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος την περσινή χρονιά που χαρακτηρίστηκε από το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 πέτυχε συνολικές πωλήσεις ύψους 2,02 δισ. ευρώ έναντι 1,94 εκατ. ευρώ το 2019.

Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη των κερδών της. Τα προ φόρων κέρδη της αυξήθηκαν κατά 35,4% στα 38,6 εκατ. ευρώ, τα καθαρά της κέρδη ενισχύθηκαν κατά 40,7% στα 28 εκατ. ευρώ και τα EBITDA της ανήλθαν σε 174,4 εκατ. ευρώ.

Σημαντική αύξηση σημειώθηκε και στα ταμειακά της διαθέσιμα τα οποία στο τέλος του 2020 ξεπέρασαν τα 39,7 εκατ. ευρώ από 31,1 εκατ. ευρώ με τις επενδύσεις της να συγκρατούνται στα 57 εκατ. ευρώ από 61 εκατ. ευρώ το 2019.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ενίσχυση του ηλεκτρονικού καναλιού

Τη φετινή χρονιά ο όμιλος εστιάζει στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού του καναλιού, οι επενδύσεις του θα κυμανθούν στα επίπεδα των 60 εκατ. ευρώ, με τη διοίκηση του να εκτιμά ότι θα καταφέρει να διατηρήσει τη δυναμική του 2020.

Πέρυσι και συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο, η αλυσίδα ανακοίνωσε τη λειτουργία του AB Home Shop Center, του πρώτου home delivery fulfillment center (κέντρο αποθήκευσης και διανομής ηλεκτρονικού εμπορίου). Πρόκειται για μια επένδυση που έχει ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ και αφορά τον χώρο όπου προετοιμάζεται όλη η παραγγελία για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι ο πιο αναγνωρίσιμος λιανέμπορος στο οικοσύστημα των ψηφιακών καταστημάτων με το 80% των καταναλωτών να αναγνωρίζουν το e-shop του, ποσοστό που φτάνει το 84% αν προστεθούν οι καταναλωτές που το αναγνωρίζουν μόνο μέσω της συνεργασίας του με το delivery.gr.

Απορρόφηση τριών πρώην franchisee

Σημειώνεται, τέλος, πως η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε σε συγχώνευση με απορρόφηση τριών πρώην franchisee της, τον πλήρη έλεγχο των οποίων απέκτησε πέρυσι. Σύμφωνα με το σχέδιο σύμβασης συγχώνευσης που έχει αναρτηθεί στο ΓΕΜΗ, στις 31 Μαΐου του 2021, τα διοικητικά συμβούλια των: ΑΒ Βασιλόπουλος (απορροφώσα), και των 100% θυγατρικών της THIRA FOODS, K.A.S.T. FOODS και A.S.T. FOODS, (απορροφώμενες) ήλθαν σε διαπραγματεύσεις για τη συγχώνευση με απορρόφηση τους από τη μητρική ΑΒ Βασιλόπουλος.

Επισκεφτήκαμε πρώτοι το νέο κατάστημα ΑΒ στο ιστορικό κτήριο «Ηλύσια» της Θεσσαλονίκης

Ένα νέο, πλήρως εξοπλισμένο κατάστημα, άνοιξε η ΑΒ Βασιλόπουλος σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της Θεσσαλονίκης.

Στεγάζεται στο ιστορικό κτήριο του κινηματογράφου Ηλύσια, που βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, στην οδό Παύλου Μελά 8, πολύ κοντά στον Λευκό Πύργο.

ΤΕίχε τη μοναδική ευκαιρία να περιηγηθεί στο νέο ΑΒ, ένα πραγματικό στολίδι για τη συμπρωτεύουσα, το οποίο είναι έτοιμο να μετατρέψει τη συνήθεια των καθημερινών μας αγορών, σε μια βόλτα στον χρόνο και τον νεοελληνικό πολιτισμό. Ένα κατάστημα έτοιμο να μας προσφέρει μια νέα αγοραστική εμπειρία για να κάνουμε τα ψώνια μας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια!

ΑΒ Βασιλόπουλος: Το αρχιτεκτονικό στολίδι της Θεσσαλονίκης

Το συγκεκριμένο κτήριο, πολύ κοντά στο χαρακτηριστικό έμβλημα της πόλης, τον Λευκό Πύργο, αποτελεί ένα θαυμαστό αρχιτεκτονικό δημιούργημα. Ανεγέρθηκε το 1930, βάσει των σχεδίων του αρχιτέκτονα Λέανδρου Ζωίδη, με εμφανή στοιχεία πρώιμου μοντερνισμού. Η αρχική χρήση του ήταν κινηματογράφος, με το όνομα «Ηλύσια», ο οποίος μετατράπηκε σε ένα πραγματικό τοπόσημο της πόλης. Το 1957, πραγματοποιήθηκε προσθήκη καθ’ ύψος στο αρχικό κτήριο, με την κατασκευή τριών ορόφων πάνω από τον υφιστάμενο κινηματογράφο.

Από το 1994, ο διάσημος κινηματογράφος, που αποτελούσε σημείο συνάντησης στην όμορφη συμπρωτεύουσα, μετατράπηκε διαδοχικά σε κατάστημα υγειονομικού και εμπορικού ενδιαφέροντος. Την ίδια χρονιά, με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού, ο χώρος του πρώην κινηματογράφου χαρακτηρίστηκε ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διατήρηση της μορφής, του ύφους αλλά και των γενικότερων αρχιτεκτονικών χαρακτηριστικών, που κάνουν το κτήριο μοναδικό.

Η μετατροπή του ιστορικού κτηρίου σε κατάστημα από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η μετατροπή του ιστορικού αυτού κτηρίου σε ένα σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο κατάστημα, ήταν ένα απαιτητικό εγχείρημα, που η ομάδα της ΑΒ Βασιλόπουλος, με την επιμονή και το μεράκι της, μπόρεσε να καταφέρει. Πραγματοποιώντας μία σημαντική επένδυση για τη Θεσσαλονίκη, ύψους 1,4 εκατομμυρίων ευρώ – η οποία αποτελεί ουσιαστική ενίσχυση της τοπικής οικονομίας & απασχόλησης -προχώρησε στην ανακαίνιση του χώρου, «παντρεύοντας» το κλασσικό με το μοντέρνο, πάντα με σεβασμό στην «ιστορία» του, την εικόνα του και το επιβλητικό του ύφος. Ταυτόχρονα, σεβάστηκε τον πολεοδομικό και ιστορικό χαρακτήρα της πόλης, ούτως ώστε να επιτευχθεί ο βασικός στόχος των επεμβάσεων: Η συντήρηση και η προστασία του μνημείου.

Ιδιαίτερη σημασία έχει φυσικά και η περιοχή όπου βρίσκεται το κατάστημα. Στρατηγικά τοποθετημένο στο κέντρο της πόλης και πολύ κοντά στον Λευκό Πύργο, το νέο τριώροφο κατάστημα αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες κατοίκους αλλά και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης. Πλέον το υπόγειο, το ισόγειο και ο πρώτος όροφος του ιστορικού κτηρίου έχουν μεταμορφωθεί σε έναν «παράδεισο» για τις μικρές, καθημερινές μας αγορές.

Στο ισόγειο βρίσκουμε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, εκλεκτά τυριά και αλλαντικά, φρέσκα κρεατικά και ψαρικά, έτοιμα συσκευασμένα, είδη κατάψυξης, προϊόντα ψυγείου (γάλατα, γιαούρτια, χυμούς).

Στον 1ο όροφο βρίσκουμε είδη προσωπικής φροντίδας και προϊόντα καθαρισμού για το σπίτι ενώ στο -1 μας περιμένουν η κάβα, αλλά και όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες τυποποιημένων προϊόντων. Και για όσους είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και δεν έχουν χρόνο να περιμένουν στα παραδοσιακά ταμεία – που και αυτά υπάρχουν φυσικά – τα έξυπνα, αυτόματα self check out ταμεία είναι εκεί για αυτούς.

Το ολοκαίνουριο κατάστημα ΑΒ στον Λευκό Πύργο έχει ήδη γίνει, μέσα από την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του, σημείο συνάντησης για μία αγοραστική εμπειρία με άρωμα εποχής. Και όλα αυτά, πάντα με την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα και την άψογη εξυπηρέτηση της ΑΒ. Εκεί, σε έναν ανανεωμένο χώρο με σεβασμό στο παρελθόν, η ΑΒ καταφέρνει να συνδυάζει το κλασσικό με το μοντέρνο, το παλιό με το νέο, την ευθύνη με την εξυπηρέτηση.

Πού θα ψωνίζουμε από σήμερα λοιπόν; Στο νέο κατάστημα στην καρδιά της συμπρωτεύουσας!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ