Σούπερ μάρκετ: Νέο χτύπημα στην αγορά της λιανικής πώλησης πραγματοποίησε η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ σύμφωνα με το OT.gr.
Ο γνωστός όμιλος συνεχίζει να εκπλήσσει τους αντιπάλους του με την επεκτατική του δυναμική καθώς προχώρησε στην εξαγορά της AS Agora η οποία διαθέτει εννέα καταστήματα στην περιοχή της Λάρισας.
Έσκασε η είδηση εξαγοράς της AS Agora από την Σκλαβενίτης
· Σας είχαμε ενημερώσει έγκαιρα για τις πυρετώδεις διαπραγματεύσεις των δυο πλευρών και τα «πήγαινε έλα» στελεχών στο θεσσαλικό κάμπο.
σούπερ μάρκετ: Σεισμός στην αγορά
· Η οικογένεια Σκλαβενίτη παρά τις δεύτερες σκέψεις που κάποια στιγμή επικράτησαν αποφάσισε να προχωρήσει το deal, βάζοντας «το χέρι στην τσέπη…».
· Γιατί όλα ως γνωστόν έχουν την τιμή τους.
· Πληροφορίες που κυκλοφορούν στην πιάτσα ανεβάζουν το τίμημα στα 6 εκατ. ευρώ.
· Καθόλου άσχημα για τους Λαρισαίους ιδιοκτήτες της AS Agora.
· Οι όποιες ενστάσεις κάμφθηκαν και το deal επισφραγίστηκε καταρχήν με ένα προσύμφωνο.
· Ο μεγαλύτερος λιανέμπορος της χώρας με τα εννέα σημεία που πρόκειται να αποκτήσει ενισχύει σημαντικά την παρουσία του στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας.
· Μια δυναμική και πολλά υποσχόμενη αγορά.
· Το ερώτημα βεβαίως που τίθεται είναι πως θα αντιδράσουν οι βασικοί ανταγωνιστές του.
· Εάν δηλαδή προχωρήσουν σε κάποια αντίστοιχη κίνηση σε σύντομο διάστημα.
· Κάποιοι στην αγορά το θεωρούν σίγουρο ότι δεν αργήσουν να «χτυπήσουν».
· Άλλωστε ως γνωστόν στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, «όλοι συζητάνε με όλους…».
· Τα περιθώρια πάντως αρχίζουν και στενεύουν.
· Οι καλές περιπτώσεις όπως σημειώνουν σκωπτικά στη στήλη άνθρωποι που γνωρίζουν λιγοστεύουν επικίνδυνα και μένουν μόνο σκελετοί…
Σούπερ μάρκετ: Οι τιμές στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» έχουν μειωθεί
«Και την προηγούμενη εβδομάδα και αυτήν την εβδομάδα, μετά από αρκετό καιρό, είχαμε σοβαρές μειώσεις στις τιμές στο Καλάθι του Νοικοκυριού», δήλώσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης κατά την επίσκεψη του ιδίου και του αναπληρωτή υπουργού Νίκου Παπαθανάση σε καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ «Μασούτης», «Σκλαβενίτης» «ΑΒ Βασιλόπουλος» και «MyMarket».
Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ακόμη ότι έχουν ήδη ξεκινήσει επαφές με παράγοντες της αγοράς με στόχο τη συγκράτηση των τιμών στην Πασχαλινή αγορά.
«Μεσοσταθμικά, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, η συνολική αξία του Καλαθιού έχει πέσει πάνω από 3%. Αν θυμάστε σας είχα πει ότι από τον Μάρτιο αναμένουμε να αρχίσει η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού να φαίνεται και στο ράφι και πράγματι, θέλω να ευχαριστήσω τις αλυσίδες γιατί στο Καλάθι είναι εμφανής η διαφορά πια τις τελευταίες τρεις εβδομάδες.
Όσοι δηλαδή ψωνίζουν τακτικά από το Καλάθι θα δουν να είναι λίγο χαμηλότερες οι τιμές σε ορισμένα προϊόντα και αρκετά χαμηλότερες σε κάποια άλλα προϊόντα απ’ ότι πριν από μερικές εβδομάδες.
Χαρακτηριστικά μπαίνοντας είδαμε με τον κύριο Παπαθανάση, αλεύρι 0,87. Το αλεύρι αν θυμάστε στις πρώτες μας εξορμήσεις στα σούπερ μάρκετ ήταν σταθερά πάνω από 1 ευρώ. Άρα, το 0,87 είναι μεγάλη διαφορά. Το ίδιο βλέπουμε στα μακαρόνια. Το ίδιο βλέπουμε στα όσπρια, όπου πέσαμε κάτω από το 1 ευρώ στις φακές που για ένα διάστημα ήταν αρκετά πιο ψηλά.
Κοιτάμε και τα άλλα προϊόντα και εδώ στον «Μασούτη» και στις άλλες αλυσίδες που θα πάμε. Θα πάμε στο «My Market», στον «Σκλαβενίτη», και στον «Α-Β» για να δούμε όλες τις αλυσίδες πως διαμορφώνουν τις τιμές τους. Πάντως σε γενικές γραμμές να ξέρετε έχουμε αντιστροφή της ροής των τιμών. Από εκεί που πηγαίναμε προς τα πάνω, τώρα πηγαίνουμε σταθερά προς τα κάτω».
Σούπερ μάρκετ: Σε ερώτηση για τις τιμές των σαρακοστιανών ο υπουργός τόνισε…
«Στα Σαρακοστιανά είχαμε μείωση αν θυμάστε στην αρχή σε σχέση με πέρσι. Δεν έχουν πέσει περαιτέρω απ’ ότι την πρώτη εβδομάδα των Σαρακοστιανών.
Όμως, ετοιμάζουμε να ανακοινώσουμε -ίσως και αυτήν την εβδομάδα- την προσφορά που θα γίνει ειδικά στον μπακαλιάρο για την 25η Μαρτίου, που είναι το παραδοσιακό έδεσμα αυτής της ημέρας και δεν σας κρύβω ότι είμαστε ήδη σε συζητήσεις με την αγορά του κρέατος για να δούμε που θα κυμανθεί φέτος το κατσικάκι και το αρνάκι του Πάσχα.
Και εκεί πιστεύω ότι θα μπορέσουμε με τα μέτρα που λαμβάνουμε να συγκρατήσουμε τις τιμές και να βοηθήσουμε τον κόσμο να αγοράσει για το Πασχαλινό τραπέζι όσο γίνεται καλύτερα. Γενικά πάντως είμαστε ευχαριστημένοι. Έχει αρχίσει η αντίστροφη πορεία».
Ο κ. Παπαθανάσης, από την πλευρά του, ανέφερε: «Πράγματι, και αυτήν την εβδομάδα το 95% των προϊόντων έχει την ίδια ή χαμηλότερη τιμή. Προφανώς αυτή η αποκλιμάκωση πλέον αρχίζει και παίρνει σάρκα και οστά.
Παρατηρούμε ότι έχουμε μειωμένες τιμές και αυτό φαίνεται και στα Σαρακοστιανά. Αναμένουμε τώρα το «Καλάθι του Νονού», κάτι το οποίο θα ανακοινωθεί σύντομα με τα προϊόντα που θα περιλαμβάνει και βεβαίως, παρακολουθούμε πολύ στενά την αγορά για το Πάσχα. Θέλουμε να έχουμε καλύτερες τιμές για τα προϊόντα που συνήθως οι καταναλωτές αγοράζουν το Πάσχα».
Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ακόμη ότι την επόμενη εβδομάδα θα παρουσιαστεί σε συνέντευξη Τύπου μελέτη για την πορεία των τιμών των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο Καλάθι και πώς επηρέασαν τα υπόλοιπα προϊόντα.
«Βόμβα» Σκλαβενίτη για γνωστό προϊόν στα ράφια του – Έκτακτη απόφαση της αλυσίδας
Πρόκειται και κινήσεις προληπτικού χαρακτήρα, ωστόσο δείχνουν ότι οι μεγάλες επιχειρήσεις κινούνται φοβούμενες προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, την ίδια ώρα που σήμανε συναγερμός στα καταστήματα Σκλαβενίτη με μια ακόμη έκτακτη ανακοίνωση που προκάλεσε πανικό!
Του πλαφόν στις πωλήσεις αλεύρων και ηλιέλαιου στη λιανική, είχε προηγηθεί η επιβολή άτυπου πλαφόν κατά βάση στις πωλήσεις ηλιέλαιου από τις αλυσίδες χονδρικής, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλοι οι πελάτες τους από τον κλάδο κατά βάση της εστίασης.
Ειδικότερα, για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα του «Σκλαβενίτη», είτε αυτές γίνονται μέσω του eMarket, είτε μέσω του efood, υπάρχει πλαφόν μέχρι τέσσερις συσκευασίες για τους δημοφιλείς κωδικούς (αλεύρι για όλες τις χρήσεις) σε συγκεκριμένες μάρκες επώνυμων προϊόντων, καθώς και ιδιωτικής ετικέτας (Μαράτα).
Πλαφόν επιβάλλεται (εμφανίζεται δηλαδή η ένδειξη «μέγιστη διαθέσιμη ποσότητα») και στις συσκευασίες των προσφορών (π.χ. 2 +1) πάλι για τους δημοφιλείς τύπους αλευριού, μέχρι δύο πολυσυσκευασίες ανά παραγγελία.
Ανάλογο πλαφόν εφαρμόζει η αλυσίδα στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και σε ό,τι αφορά τις συσκευασίες ηλιέλαιου. Ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει από κάθε κωδικό έως τέσσερα τεμάχια, είτε πρόκειται για συσκευασίες του ενός είτε πρόκειται για συσκευασίες των 2 λίτρων. Το πλαφόν ισχύει και για το ηλιέλαιο ιδιωτικής ετικέτας.
Στην αλυσίδα MyMarket επιβάλλεται πλαφόν στο ηλιέλαιο έως 4 τεμάχια για τις συσκευασίες του 1 και 2 λίτρων, ενώ για τις συσκευασίες των 5 λίτρων υπάρχει πλαφόν από μία έως τέσσερις συσκευασίες, αναλόγως της μάρκας. Παράλληλα, στο πιο φθηνό προϊόν η εταιρεία αφήνει τους καταναλωτές να ψωνίζουν μόνο ένα τεμάχιο.
Ειδικότερα, για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα του «Σκλαβενίτη»…
είτε αυτές γίνονται μέσω του eMarket, είτε μέσω του efood, υπάρχει πλαφόν μέχρι τέσσερις συσκευασίες για τους δημοφιλείς κωδικούς (αλεύρι για όλες τις χρήσεις) σε συγκεκριμένες μάρκες επώνυμων προϊόντων, καθώς και ιδιωτικής ετικέτας (Μαράτα).
Πλαφόν επιβάλλεται (εμφανίζεται δηλαδή η ένδειξη «μέγιστη διαθέσιμη ποσότητα») και στις συσκευασίες των προσφορών (π.χ. 2 +1) πάλι για τους δημοφιλείς τύπους αλευριού, μέχρι δύο πολυσυσκευασίες ανά παραγγελία.
Ανάλογο πλαφόν εφαρμόζει η αλυσίδα στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και σε ό,τι αφορά τις συσκευασίες ηλιέλαιου. Ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει από κάθε κωδικό έως τέσσερα τεμάχια, είτε πρόκειται για συσκευασίες του ενός είτε πρόκειται για συσκευασίες των 2 λίτρων. Το πλαφόν ισχύει και για το ηλιέλαιο ιδιωτικής ετικέτας.
Στην αλυσίδα MyMarket επιβάλλεται πλαφόν στο ηλιέλαιο έως 4 τεμάχια για τις συσκευασίες του 1 και 2 λίτρων, ενώ για τις συσκευασίες των 5 λίτρων υπάρχει πλαφόν από μία έως τέσσερις συσκευασίες, αναλόγως της μάρκας. Παράλληλα, στο πιο φθηνό προϊόν η εταιρεία αφήνει τους καταναλωτές να ψωνίζουν μόνο ένα τεμάχιο.