Lidl: Αναστάτωση έχει φέρει μια περιπέτεια ενός πελάτη της γνωστή αλυσίδας τροφίμων με… ληγμένο τυρί. Ποια ήταν η απάντηση των Lidl.
Κάτι που δεν συνηθίζεται συνέβη με έναν καταναλωτή, αφού το τυρί που προμηθεύτηκε φαίνεται πως ηταν ληγμένο.
Ο ίδιος επέλεξε να ενημερώσει το κατάστημα, όμως την απάντηση που έλαβε, δεν τη περίμενε κανείς.
Δείτε αναλυτικά…
Lidl: Όλο το χρονικό με το περιστατικό
Ο καταναλωτής, επιστρέφοντας στο σπίτι του μετά από ψώνια στο συγκεκριμένο κατάστημα, διαπίστωσε πως το ημίσκληρο τυρί που προμηθεύτηκε είχε λήξει από τις 28 Ιουλίου!
Ο ίδιος αντί άλλης ενέργειας… επέλεξε να στείλει ένα επίσημο email στην εταιρεία, επισυνάπτοντας φωτογραφία με το ληγμένο τυρί, σημειώνοντας πως «δεν διεκδικώ τίποτα, απλά σας το στέλνω για να λάβετε τα μέτρα σας».
Δείτε τη φωτογραφία με το email:
Ωστόσο, λόγω του ατυχέστατου χειρισμού που έκανε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, η υπόθεση εξελίχθηκε σε φαρσοκωμωδία…
Ειδικότερα, του έγραψαν ότι «θα σας αποστείλουμε ταχυδρομικά μία δωροεπιταγή, συμβολικής αξίας 5 ευρώ, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις αγορές σας τους επόμενους 3 μήνες»…
Δείτε την απάντηση:
Με τον αγοραστή να τους απαντάει στη συνέχεια:
«Η βενζίνη που θα κάψω και ο χρόνος που θα ασχοληθώ κοστίζει πολύ περισσότερο από πέντε ευρώ. Αν είχατε στοιχειώδη λογική, θα μπορούσατε να καταλάβετε ότι η προσέγγισή μου ήταν καθαρά ανθρώπινη και δεν σκοπεύω στην αποζημίωση. Η προσέγγισή σας είναι άκρως προσβλητική στα όρια της χυδαιότητας. Κρατήστε και τα πέντε ευρώ σας και τα τυριά σας και αφήστε με ήσυχο. Ντροπή και μόνο ντροπή γι’ αυτό που κάνατε».
Σουπερ μαρκετ: Έτσι μας “κλέβουν” το τελευταίο καιρό
Όπως αποκαλύπτει δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα», οι καταναλωτές καλούνται πλέον να πληρώσουν πιο ακριβά, φαινομενικά, το ίδιο προϊόν, ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις πρόκειται για ελαφρώς μικρότερες συσκευασίες με λιγότερο προϊόν.
Παρά τις προσπάθειες των βιομηχανιών να μην γίνεται αισθητή η συρρίκνωση των προϊόντων, πολλοί είναι οι καταναλωτές που έχουν καταλάβει τη διαφορά.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η ποσότητα έχει μειωθεί σε 238 ετικέτες, ενώ παράλληλα άνθρωποι της αγοράς εκτιμούν πως το επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεπεράσουν τις 500.
Σύμφωνα με την προηγούμενη έρευνα, οι τιμές σε βασικά προϊόντα, όπως ζυμαρικά, σάλτσες, απορρυπαντικά, σοκολατοειδή και βρεφικές πάνες, έχουν αυξηθεί κατά 30%, στα κρέατα και τα πουλερικά κατά 25% και στα καθαριστικά σπιτιού κατά 19%.
Δείτε παραδείγματα:
Βρεφικές πάνες – Από 28 τμχ στην τιμή 7,1 ευρώ, πλέον είναι 26 τμχ στην τιμή 7,3 ευρώ
Αφροντούς – Από 850 ml στην τιμή 3,96 ευρώ, πλέον είναι 750 ml και 4,45 ευρώ
Σοκολατούχο γάλα – Από 500 γρ και 1,42 ευρώ, πλέον είναι 450 γρ και 1,71 ευρώ
Στραγγιστό γιαούρτι – 1 κιλό και 3,67 ευρώ, πλέον είναι 900 γρ και 3,98 ευρώ
Φτερούγες κοτόπουλου – 720 γρ με 3,53 ευρώ, πλέον τα 650 γρ έφτασαν τα 4,07 ευρώ
Ψωμί τοστ – Από 350 γρ και 1,16 ευρώ, μειώθηκε στα 325 γρ και 1,20 ευρώ
Κρουασάν – Από 110 γρ και 0,95 ευρώ, πλέον είναι 0,95 γρ και 0,98 ευρώ
Κεφαλογραβιέρα – Από 250 γρ και 4,07 ευρώ, πλέον τα 200 γρ κοστίζουν 4,68 ευρώ
Στιγμιαίος καφές – Από 100 γρ και 5,13 ευρώ, πλέον είναι 95 γρ και 5,48 ευρώ
Αρακάς κατεψυγμένος – Από 450 γρ και 2,78 ευρώ, πλέον πωλείται 420 γρ 2,89 ευρώ
Σνακ με αλάτι ή ρίγανη – Από 120 γρ και 0,92 ευρω, σήμερα είναι 105 γρ και 1,38 ευρώ
Έρχονται μηνύσεις από καταναλωτές
Σύμφωνα με τα ΝΕΑ η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, όπως αναφέρει ο πρόεδρός της Απόστολος Ραυτόπουλος ετοιμάζει μηνύσεις: «Βρισκόμαστε σε συνεννόηση με τη νομική μας υπηρεσία και είμαστε στη φάση της διεργασίας, ώστε να κατατεθεί η μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία».
Ωστόσο, ο αρμόδιος γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, αναφέρει πως δεν κατανοεί την κίνηση της Ένωσης Καταναλωτών:
«Στην Ελλάδα, επειδή υπάρχουν διατάξεις για την καταπολέμηση της αισχροκέρδειας, μπορεί να καταστεί παράνομη μια τέτοια πρακτική, αν η τιμή του νέου προϊόντος που έχει μειωμένη ποσότητα είναι τόσο υψηλή ώστε να ξεπερνά το μέγιστο περιθώριο κερδοφορίας που επιτρέπεται στις επιχειρήσεις.
Ουσιαστικά, αυτό με το οποίο δουλεύαμε πριν από την έναρξη της πληθωριστικής κρίσης, που ξεκίνησε την 1η Σεπτεμβρίου του 2021. Βέβαια, όλα θα κριθούν στα δικαστήρια».
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, το 2021 η επιβολή προστίμων σε επιχειρήσεις έφτασε τα 899.250 ευρώ, ενώ το 2022 τα 634.250 ευρώ.
Σχετικά με το πρόβλημα με τις μικρότερες συσκευασίες, ο γενικός γραμματέας λέει ότι ένας καταναλωτής που αγόραζε μια συσκευασία των 100 γραμμαρίων καφέ, επειδή το συγκεκριμένο προϊόν ακρίβυνε, ενδεχομένως θα δοκίμαζε να πάει σε μια φθηνότερη ετικέτα.
Αυτός είναι ο λόγος που η εταιρεία προτιμά να δημιουργήσει μια συσκευασία με μικρότερη ποσότητα, προκειμένου να διατηρήσει την τιμή σε αυτά τα επίπεδα ή να την αυξήσει λιγότερο.
Βραβεύτηκαν ως κορυφαίος εργοδότης τα Lidl
Για 7η συνεχόμενη χρονιά, η Lidl Ελλάς βραβεύτηκε από τον διεθνώς αναγνωρισμένο και ανεξάρτητο οργανισμό Top Employers Institute με τον τίτλο του Κορυφαίου Εργοδότη σε Ελλάδα και Ευρώπη, για τον προσανατολισμό και τις δράσεις της για τους πάνω από 6.700 ανθρώπους της.
Οι εταιρίες που λαμβάνουν την πιστοποίηση Top Employer επιδιώκουν να εξασφαλίζουν ένα υποδειγματικό περιβάλλον εργασίας. Η διαδικασία της πιστοποίησης περιλαμβάνει ανάλυση των εταιριών με βάση πρακτικές του Ανθρώπινου Δυναμικού εξετάζοντας ολιστικά θεματολογίες όπως προσέλκυση υποψηφίων, προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης, πολιτικές και δράσεις well-being, δράσεις ισότητας των φύλων αλλά και την εξασφάλιση ενός συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος απαλλαγμένου από διακρίσεις.
Η βράβευση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα των δράσεων της Lidl Ελλάς. Η εταιρεία σχεδιάζει και υλοποιεί πληθώρα ενεργειών που εξασφαλίζουν ένα φιλικό και ομαδικό εργασιακό περιβάλλον συνεχούς εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης, στηρίζοντας την οικογένεια και προσφέροντας ίσες ευκαιρίες σε κάθε έναν και κάθε μία από τους πάνω από 6.700 ανθρώπους της.
«Η 7η συνεχόμενη χρονιά, που λαμβάνουμε την πιστοποίηση ως Top Employer, έρχεται να αναδείξει τις δράσεις που υλοποιούμε τα τελευταία χρόνια. Ξεπερνάμε προκλήσεις, όπως το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, και συνεχίζουμε συστηματικά και σταθερά να προσφέρουμε σε κάθε μέλος της μεγάλης ομάδας μας όλα όσα χρειάζεται, ώστε να είναι καλά. Ένα εργασιακό περιβάλλον που βασίζεται στην έννοια του “Μαζί”» δήλωσε η Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director & Member of the Board της Lidl Ελλάς.
Ακόμη προγραμματίζει νέες προσλήψεις σε καταστήματα, logistics centers και γραφεία, ενδυναμώνοντας περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά λιανεμπορίου µε στόχο να παραμείνει εργοδότης επιλογής, με σταθερότητα και υπευθυνότητα.