Vodafone: Ενα email για απόλυση εργαζόμενου φέρνει στη δημοσιότητα το Πανελλήνιο Σωματείο Εργαζομένων Vodafone. Δείτε όσα αναφέρει…
Απόλυση εργαζομένου µε αυτοµατοποιηµένο e-mail καταγγέλλει το Πανελλήνιο Σωματείο Εργαζομένων Vodafone.
Όπως αναφέρει, την προηγούμενη Παρασκευή 24/6 εργαζόμενος στο τµήµα του shop support ενώ διεκπεραίωνε τις εργασίες του στη λήξη της βάρδιάς του, πρόσεξε ένα αυτοµατοποιηµένο e-mail συστήµατος στην αγγλική, το οποίο τον ενηµέρωνε ουσιαστικά πως απολύεται.
Το κείµενο του e-mail ανέφερε:
«Subject: Off Boarding – Leaving the company [email protected]
Dear colleague,
In order to complete all necessary actions before you leave Vodafone, please complete the following:
1. Submit a complete and signed Exit Checklist to the HR Services team before your departure date.
2. Complete the Exit Survey or Interview where applicable. You will receive a new email with an online link for the procedure.
3. Submit the F257 form regarding your VDF own number. You can either choose to transfer the line to retail tariff. If the relevant form is not received until your last working day, the line will be automatically disconnect 7 days after your last working day.
If you have any questions, please contact the HR Services team through ASKHR. Thank you».
Vodafone: Και η μετάφραση του e-mail:
«Αγαπητέ συνάδελφε,
Προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες πριν την αποχώρησή σου από τη Vodafone, σε παρακαλούμε να συμπληρώσεις τα ακόλουθα:
1. Υποβάλετε μια πλήρη και υπογεγραμμένη Λίστα Ελέγχου Εξόδου στην ομάδα HR Services πριν από την ημερομηνία αναχώρησής σας.
2. Συμπληρώστε την έρευνα ή τη συνέντευξη εξόδου, κατά περίπτωση. Θα λάβετε ένα νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με έναν ηλεκτρονικό σύνδεσμο για τη διαδικασία.
3. Υποβάλετε το έντυπο F257 σχετικά με τον δικό σας αριθμό VDF. Μπορείτε να επιλέξετε τη μεταφορά της γραμμής σε τιμολόγιο λιανικής. Εάν το σχετικό έντυπο δεν παραληφθεί μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα σας, η γραμμή θα αποσυνδεθεί αυτόματα 7 ημέρες μετά την τελευταία εργάσιμη ημέρα σας.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού μέσω του ASKHR. Σας ευχαριστούμε»
Vodafone: Τι λέει το Σωματείο
Επισηµαίνεται από το Σωματείο πως ο εργαζόμενος εργαζόταν επί σειρά ετών, τελευταία είχε υπογράψει και τη σχετική ατοµική σύµβαση τηλεργασίας που είχαν αποστείλει στο τµήµα και δεν είχε την παραµικρή ενηµέρωση πως πρόκειται να τερµατιστεί η σχέση εργασίας του ή ότι υφίσταται το οποιοδήποτε θέµα.
Ο εργαζόμενος είχε βρεθεί στο τµήµα µετά τη συγχώνευση µε την Cyta, της οποίας το προσωπικό έχει αποδεκατιστεί και έχει οδηγηθεί στην ανεργία στο µεγαλύτερό του ποσοστό.
«Το γεγονός απόλυσης συναδέλφου µέσω… συστήµατος είναι προκλητικό και δείχνει ξεκάθαρα το «ενδιαφέρον» της διοίκησης για το προσωπικό της.
Την περίοδο της πανδηµίας «σιωπηρά» η διοίκηση της εταιρείας έχει µειώσει σηµαντικά το προσωπικό ειδικά στη διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών και στη διεύθυνση πωλήσεων. Οι µειώσεις αυτές έχουν γίνει τόσο µε συγκαλυµµένες απολύσεις (τερµατισµό σύµβασης ορισµένου χρόνου) όσο και µε ευθείες απολύσεις.
Είναι εµφανές πως η διοίκηση θα προσπαθήσει να συνεχίσει την αποψίλωση του παλαιότερου προσωπικού µε διάφορους τρόπους. Απέναντι σε αυτούς τους σχεδιασµούς οφείλουµε να αντιδράσουµε.
∆εν αποδεχόµαστε καµία απόλυση και συµπαραστεκόµαστε στον κάθε συνάδελφο που βρίσκεται σε αυτή τη θέση. Σήµερα είναι αυτός, αύριο θα είµαστε εµείς. Σε περίπτωση κοινοποίησης απόλυσης ερχόµαστε άµεσα σε επικοινωνία µε το διοικητικό συµβούλιο του» αναφέρει το Σωματείο εργαζομένων.
Vodafone Ελλάδας: Άλματα ψηφιοποίησης και μετασχηματισμός σε εταιρεία tech com
Κατά την διάρκεια των τελευταίων δύο ετών, η Vodafone Ελλάδας πραγματοποίησε άλματα για τον πλήρη μετασχηματισμό της σε εταιρεία τεχνολογίας, εισάγοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, αναπτύσσοντας λύσεις ψηφιοποίησης για τις ελληνικές επιχειρήσεις και αναβαθμίζοντας τα πληροφοριακά της συστήματα για υψηλότερη αυτοματοποίηση, λιγότερες διαδικασίες και βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Η εταιρεία άλλαξε ριζικά δομές, λειτουργίες και συστήματα, ψηφιοποιώντας το σύνολο της δραστηριότητάς της, προς όφελος των καταναλωτών, των εταιρικών πελατών και των εργαζομένων της.
Ως εκ τούτου, οι συνδρομητές στράφηκαν με ενθουσιασμό στις εφαρμογές και τα ψηφιακά κανάλια της Vodafone, τα οποία αντιπροσωπεύουν πλέον το 30% των πωλήσεων. Επιπλέον, οι ελληνικές επιχειρήσεις απέκτησαν νέες δυνατότητες χάρη στα Mobile Private Networks, τις λύσεις IoT και τα σύγχρονα έξυπνα δίκτυα που στηρίζονται στο λογισμικό SD-WAN, που τις τοποθετούν στον πυρήνα της 4ης βιομηχανικής επανάστασης.
Ολοκληρώνοντας τον απολογισμό μίας περιόδου που χαρακτηρίστηκε από αλλεπάλληλες προκλήσεις, στα μέτωπα της πανδημίας, της αναστάτωσης στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και των γεωπολιτικών κρίσεων, η Vodafone Ελλάδας έκλεισε το προηγούμενο οικονομικό έτος (Απρίλιος 2021 – Μάρτιος 2022) με συγκρατημένα οικονομικά μεγέθη, αύξηση της πελατειακής της βάσης σε κινητή και σταθερή, καθώς και ενισχυμένο αποτύπωμα σε μεγάλα έργα ψηφιοποίησης του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.
Στην σταθερή τηλεφωνία, η Vodafone προσέγγισε τους 1 εκατομμύριο πελάτες, καταγράφοντας την υψηλότερη ιστορικά επίδοση μέχρι σήμερα, ενώ στην κινητή πέτυχε επίσης ιστορικό ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων, η οποία με όχημα τα απεριόριστα πακέτα, ξεπέρασε τα 122petabyte.
Επιπλέον, έχει ήδη αναβαθμίσει πάνω από 350.000 χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις στην αμέσως επόμενη – και όχι μόνο – διαθέσιμη ταχύτητα.
Στις επενδύσεις δικτύων νέας γενιάς, επιταχύνεται η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος των €600 εκατ. με στόχο πληθυσμιακή κάλυψη 5G 70% στο τέλος του 2023 και 90% στο τέλος του 2025, ενώ σήμερα ξεπερνά το 44%.
Σε ό,τι αφορά το NGA, στόχος του προγράμματος είναι 800.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις να έχουν συνδεθεί σε υπερυψηλές ταχύτητες μέχρι το τέλος του 2024. Στο ίδιο πλαίσιο, η Vodafone έχει ήδη ολοκληρώσει κατά το ήμισυ το εμβληματικό έργο του υποβρυχίου καλωδίου οπτικών ινών, έχοντας πραγματαποιήσει την προσαιγιάλωσή του σε Κρήτη και Δωδεκάνησα.
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο υποδομής που με την ολοκλήρωσή του στα μέσα του 2023, θα φέρει μία νέα εποχή σε σχεδόν 1.000.000 κατοίκους, χιλιάδες επιχειρήσεις και πολλά εκατομμύρια επισκεπτών 10 ελληνικών νησιών, προσφέροντας τους πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες νέας γενιάς μέσω του Gigabit δικτύου της Vodafone.
Το Vodafone Business αναπτύσσει πολύ δυναμικά το αποτύπωμά του πλέον και στον Δημόσιο τομέα, διεκδικώντας μείζονα έργα ψηφιοποίησης που δρομολογούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, ενώ ανέλαβε κορυφαία έργα του ιδιωτικού τομέα που αποτελούν τα μεγαλύτερα ή και τα μοναδικά στο είδος τους στην Ελλάδα.
Ακόμη
Εισέρχεται δε δυναμικά τόσο στο πρόγραμμα του κουπονιού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων όσο και στον διαγωνισμό για υπηρεσίες Smart Cities στους δήμους της χώρας.
Το Vodafone TV έγινε ο απόλυτος προορισμός για ποιοτικό περιεχόμενο που απευθύνεται σε ολόκληρη την οικογένεια, καθώς εξασφάλισε αποκλειστικά δικαιώματα για την προβολή του Disney+ στην Ελλάδα, ενώ εξακολουθεί να αποτελεί την πλατφόρμα που φιλοξενεί περιεχόμενο του κορυφαίου τηλεοπτικού δικτύου HBO, στην χώρα μας.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι παρά τις πολλαπλές αντιξοότητες για την κοινωνία και την αγορά, η Vodafone Ελλάδας διαμόρφωσε ένα περιβάλλον και ένα μοντέλο συνεργασίας για τους ανθρώπους της, που αύξησε τόσο την παραγωγικότητα όσο και την ικανοποίησή τους από την εργασία.
Συγκεκριμένα, ως μία από τις πρώτες και ελάχιστες εταιρείες στην χώρα που εφαρμόζουν κάτι ανάλογο, υιοθέτησε το λεγόμενο agile way of working, μία σύγχρονη μέθοδο συνεργασίας που επιτρέπει σε αυτοδύναμες ομάδες να αποφασίζουν γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς την γραφειοκρατία των κλασικών δομών ιεραρχίας.
Επιπρόσθετα, έχοντας ως οδηγό τις υψηλές επιδόσεις που καταγράφηκαν την περίοδο της πλήρους τηλεργασίας, καθιέρωσε υβριδικό μοντέλο εργασίας με σεβασμό στις ανάγκες και την ισορροπία των ανθρώπων της, εξέλιξη που έτυχε ευρείας αποδοχής από τον κόσμο της εταιρείας και συνέτεινε στο πολύ υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων της εταιρείας.