Σούπερ μάρκετ: Πληθαίνουν τα περιστατικά παραπλάνησης των καταναλωτών μέσω προσφορών από τα σούπερ μάρκετ της χώρας σύμφωνα με το enikos.gr.
Οι καταναλωτές οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς υπάρχουν στην αγορά προϊόντα όπως πρόσφατα εντοπίστηκε σε απορρυπαντικό που η τιμή του αυξήθηκε κατά 2,10 ευρώ και η συσκευασία του μειώθηκε κατά δυο μεζούρες…
Για την παραπλανητική προσφορά που εντοπίστηκε πρόσφατα σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ μίλησε σήμερα ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων καταναλωτών Απόστολος Ραυτόπουλος στην τηλεοπτική εκπομπή του OPEN “Ανοιχτή Επικοινωνία”, με τον Μάνο Νιφλή και την Χρύσα Φώσκολου.
Σούπερ μάρκετ: «Υπάρχουν παραπλανητικές προσφορές προϊόντων!»
Ένα απορρυπαντικό με 70 μεζούρες σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ έκλεισε το Σάββατο στην τιμή των 17,97 ευρώ
Το ίδιο απορρυπαντικό άνοιξε τη Δευτέρα, με 68 μεζούρες, δηλαδή δύο λιγότερες, και η τιμή του αυξήθηκε κατά 2,10 ευρώ» σημείωσε, ωστόσο ξεκαθάρισε πως «υπάρχουν προσφορές που είναι πραγματικές. Αλλά υπάρχουν και προσφορές που είναι παραπλανητικές. Δεν είναι όλες οι προσφορές παραπλανητικές ».
Γάλα: Γιατί η τιμή του είναι πιο ακριβή στην Ελλάδα από το εξωτερικό
Μεταξύ άλλων μίλησε και για το θέμα της τιμής γάλακτος στην Ελλάδα και εξήγησε γιατί είναι πιο φθηνό στο εξωτερικό. «Παράγουμε το 35% του γάλακτος που χρειαζόμαστε σαν χώρα.
Αυτό το οποίο διαπιστώνει και μας το λέει η ΕΛΓΟ Δήμητρα είναι ότι το 2020, το 2021 και το 2022 τα νούμερα στην παραγωγή του γάλακτος είναι από 4,5 % έως 6% κάθε χρόνο λιγότερο.
Το ζωικό κεφάλαιο έχει μειωθεί μόνο τον τελευταίο χρόνο κατά 10%. Βλέπετε ότι οδηγούμαστε στον αφανισμό. Και αυτό το οποίο μας λένε οι κτηνοτρόφοι είναι ότι το μισό κοπάδι θα φάει το άλλο μισό για να ζήσει» σημείωσε χαρακτηριστικά.
σούπερ μάρκετ: Τα ηλεκτρονικά κερδίζουν συνεχώς έδαφος…
με αύξηση 10% το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2023 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 αναδεικνύονται οι εξής:
+33% σε προϊόντα για κατοικίδια,
+19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
+13% σε ποτά και αναψυκτικά,
+11% σε είδη αρτοποιίας,
+10% σε βρεφικά είδη,
+8% σε φρέσκα τρόφιμα,
+8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
+6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 8%
σούπερ μάρκετ: Δημοφιλείς μέρες για ψώνια η Δευτέρα και η Παρασκευή
Η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού εξακολουθεί να είναι η Δευτέρα , αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα.
Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%
Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group γίνεται ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%.
Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Market Pass: Όλα έτοιμα για την μεγάλη πληρωμή, το gov.gr «αποκαλύπτει» πιθανότητα καθυστέρησης
Αντίστροφη μέτρηση για την τελευταία μεγάλη πληρωμή για το Market pass για όσους επέλεξαν την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και όχι την άυλη ψηφιακή κάρτα.
Έρχεται η νέα πληρωμή Μarket Pass η οποία θα είναι και η τελευταία για όσους έχουν επιλέξει κατάθεση σε λογαριασμό.
Η πληρωμή αυτή είναι προγραμματισμένη για τις 3 Μαΐου. Για όσους έχουν επιλέξει την άυλη κάρτα αναμένεται να δουν και άλλες δύο πληρωμές μέχρι και την λήξη του προγράμματος τον Ιούλιο.
Σημειώνεται πως όσοι έχουν επιλέξει την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, το ποσό είναι «ψαλιδισμένο» κατά 20%.
Ο αστερίσκος καθυστέρησης έως και 10 μέρες
Το gov.gr με σημείωσή του ενημερώνει τους δικαιούχους ότι -σπανίως- η πληρωμή μπορεί να καθυστερήσει έως και 10 μέρες αλλά γι’ αυτό οφείλεται το τραπεζικό ίδρυμα και όχι το υπουργείο.
Όσοι περιμένουν να πληρωθούν μπορούν να μπαίνουν στην πλατφόρμα του gov.gr -στο vouchers.gov.gr- όπου θα βλέπουν το ακόλουθο μήνυμα:
ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ – ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
Όταν πλέον πιστωθούν τα χρήματα θα φαίνεται το παρακάτω μήνυμα:
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.
Όπως μας ενημερώνει σε σημείωση το gov.gr το μήνυμα αυτό πρακτικά σημαίνει οτι η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.
Οι επόμενες πληρωμές για αυτούς θα γίνουν ως εξής:
στις 3 Μαΐου για τον μήνα Μάιο,
στις 3 Ιουνίου για τον μήνα Ιούνιο,
στις 3 Ιουλίου για τον μήνα Ιούλιο
Αντίστροφη μέτρηση για την πληρωμή του market pass
Για ποιους θα είναι η τελευταία πληρωμή.
Την Τετάρτη 3 Μαΐου είναι προγραμματισμένη η επόμενη πληρωμή των δικαιούχων του Market Pass. Η συγκεκριμένη πληρωμή θα είναι και η τελευταία για όσους έχουν επιλέξει κατάθεση σε λογαριασμό. Όσοι έχουν επιλέξει την άυλη κάρτα αναμένεται να δουν και άλλες δύο πληρωμές μέχρι και την λήξη του προγράμματος τον Ιούλιο.
Στις 3 Μαΐου θα πληρωθούν και οι δικαιούχοι που επέλεξαν την έκδοση άυλης ψηφιακής κάρτας και υπέβαλλαν σχετική αίτηση από 1 έως 15 Μαρτίου.
Τα καταστήματα, στα οποία μπορούν να εξαργυρώνουν οι καταναλωτές τα χρήματα του market pass, είναι:
Παντοπωλεία, σουπερμάρκετ, κρεοπωλεία, καταστήματα ζαχαροπλαστικής, καταστήματα γαλακτοκομικών προϊόντων, αρτοποιεία, καθώς και διάφορα καταστήματα τροφίμων.
Δεν είναι εφικτή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο ή η ανάληψη του χρηματικού ποσού που πιστώνεται στην χρεωστική κάρτα.
Η χρήση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας πραγματοποιείται μέσω συσκευής, η οποία υποστηρίζει την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών (Web/Virtual POS).
Η ψηφιακή χρεωστική κάρτα θα παραμείνει ενεργοποιημένη έως την 31η/08/2023. Μετά, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που την χορήγησε υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει ενώ, χάνεται όποιο υπόλοιπο δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
Στο κυνήγι των προσφορών οι Έλληνες, πόσα κερδίζουν από τις εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ
Μέση εξοικονόμηση 390 ευρώ το χρόνο έχουν οι καταναλωτές από προσφορές και εκπτώσεις στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ.
Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) πραγματοποίησε πανελλήνια έρευνα, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, κατά την περίοδο Δεκέμβριος 2022 – Ιανουάριος 2023.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Έλληνες στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν χρήματα «κυνηγούν» όλο και περισσότερο τις προσφορές και τις εκπτώσεις που παρέχουν τα σουπερ μάρκετ σε συνεργασία με τους προμηθευτές.
Οι «έξυπνες αγορές» μπορούν δυνητικά να εξισορροπήσουν την πίεση των ανατιμήσεων για τη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών, όπως αναφέρει το ΙΕΛΚΑ.