Newsme.gr
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus
Newsme.gr
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus
Newsme.gr
No Result
View All Result

Ψυχρολουσία στην αγορά με τα Pepco: Σπάνε τα ταμεία τα νέα «Jumbo»

Γιώργος Μενδρινός by Γιώργος Μενδρινός
15 Ιανουαρίου 2023
in Επιχειρήσεις
Ψυχρολουσία στην αγορά με τα Pepco: Σπάνε τα ταμεία τα νέα «Jumbo»

Pepco: Εκτόξευση κερδών για το 2022 είχαν τα Pepco , τα νέου τύπου Jumbo, μέσα σε ένα μικρό διάστημα παρουσίας στην Ελλάδα προκαλώντας τρηγμούς στα αντίπαλα στρατόπεδα της αγοράς.

Σύμφωνα με το Business News στόχος της εταιρίας είναι η επέκτασή της στην Ελλάδα και εκτός αστικών κέντρων καθώς υπάρχει τεράστια αναζήτηση των προϊόντων τους με ιδιαίτερη έμφαση τα είδη σπιτιού και τα παιδικά ρούχα.

Το brand συμπλήρωσε τα 3000 σημεία πώλησης τον περασμένο Δεκέμβριο στο Βερολίνο.

Τέσσερις μήνες συμπληρώνει πλέον η Pepco στην ελληνική αγορά. H πρώτη αποτίμηση κρίνεται ως ιδιαίτερα ικανοποιητική από την εταιρεία, η οποία συνεχίζει μέσα στο 2023 το επενδυτικό της πλάνο στην Ελλάδα, την ώρα που λίγες ημέρες (πριν την εκπνοή του 2022) συμπλήρωσε τα 3000 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη, με το άνοιγμα ενός ακόμα νέου σημείου πώλησης στο Βερολίνο.

Pepco: Μέχρι τώρα η εταιρεία…

έχει ανοίξει 8 καταστήματα σε πόλεις της Ελλάδας, αρχής γενομένης από την Αθήνα τον περασμένο Οκτώβριο σε γνωστό εμπορικό κέντρο στα νότια προάστια, ενώ ακολούθησαν η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα και η Κόρινθος.

Μέσα, δε, στο πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένονται άλλα δύο καταστήματα της Pepco, στην Ξάνθη και άλλο ένα στη Θεσσαλονίκη, ενώ διψήφιος αριθμός σημείων πώλησης πιθανολογείται ότι θα υπάρχει ανά την Ελλάδα μέχρι το τέλος της νέας χρονιάς.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στο BusinessNews.gr η marketing manager της εταιρείας για Ελλάδα και Βουλγαρία Irena Teodorova «όπως ήταν αναμενόμενο, από την πρώτη έρευνα αγοράς που έχει γίνει για την Ελλάδα μετά το άνοιγμα των καταστημάτων, επιβεβαιώνεται τα πρώτα στοιχεία ότι η Ελλάδα θα αναδειχθεί ως ένα από τους σημαντικούς πόλους στον όμιλο.

Pepco: Οι ενδείξεις

των αρχικών μηνών δραστηριοποίησης της εταιρείας στην Ελλάδα είναι ενθαρρυντικές, οι αριθμοί καταναλωτών είναι υψηλοί και σε αυτό το πλαίσιο και εμείς από την πλευρά μας, προετοιμάζουμε νέα σημεία πώλησης για να καλύψουμε τη μεγάλη ζήτηση».

Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά τονίζει «οι πωλήσεις των μηνών του 2022 έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες μας» χωρίς, ωστόσο, να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για τα έσοδα ή τις πωλήσεις της πρώτης χρονιάς δραστηριοποίησης της Pepco, τα οποία, όπως ανέφερε, θα ανακοινωθούν μέσα στο 2023.

Με την περίοδο των Χριστουγέννων να σημειώνει αξιοσημείωτη πορεία, καθώς η εταιρεία ήταν από τις πρώτες που λάνσαρε χριστουγεννιάτικες σειρές, η κ. Τeodorova σημειώνει ότι στο στόχαστρο των καταναλωτών είναι περισσότερο τα είδη σπιτιού και τα ρούχα

Pepco: «Οι δύο κατηγορίες που πάνε πιο καλά από πωλήσεις…» 

«είναι ό,τι έχει να κάνει με το σπίτι, αλλά και τα ρούχα, ειδικά τα παιδικά. Το γεγονός, μάλιστα, το ό,τι πάει τόσο καλά η κατηγορία των ρούχων μας δείχνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αντιληφθεί την ποικιλία των αγαθών της Pepco, της ποιότητάς τους και φυσικά των χαμηλών τιμών τους.

Πιο συγκεκριμένα, όπως τονίζει η κ. Teodorova, «οι χριστουγεννιάτικες σειρές μας πήγαν πολύ καλά σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε, ειδικά στην Ελλάδα, δεδομένου ότι οι καταναλωτές αισθάνθηκαν ότι τα Χριστούγεννα του 2022 ήταν, επί της ουσίας, τα πρώτα μετά από δύο χρόνια με μια δόση πλήρους κανονικότητας.

Παρά τον υψηλό πληθωρισμό, οι συγκεκριμένες σειρές κατόρθωσαν να είναι προσιτές και να αντιπροσωπεύουν το value for money για τους καταναλωτές».

Κατά όσα αναφέρονται από την κ. Teodorova, τις καλύτερες επιδόσεις, λόγω και μεγαλύτερου πληθυσμού καταγράφουν προς το παρόν, τα καταστήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ πλέον δρομολογείται, ήδη, η πρώτη παρουσίαση της καλοκαιρινής σειράς ρούχων, αλλά και ειδών για το σπίτι, για την οποία, όπως αναφέρει στο BusinessNews.gr θα βοηθήσει ιδιαίτερα η προηγούμενη εμπειρία της Pepco από χώρες της Μεσογείου όπως η Κροατία, η Ισπανία και η Ιταλία.

Jumbo: Πώς έφθασε ένα βήμα πριν από το 1 δισ. πωλήσεις – Σπάει το ιστορικό φράγμα

Επιβεβαιώθηκαν οι εκτιμήσεις του Bankingnews στις αρχές της περασμένης χρονιάς ότι, ο όμιλος Jumbo βρίσκεται ένα βήμα για να “σπάσει” το ιστορικό φράγμα του 1 δισεκατομμυρίου σε πωλήσεις. Χθες η εταιρεία ανακοίνωσε, ότι ο κύκλος εργασιών του 2022 σημείωσε άνοδο 14% σε σύγκριση με το 2021,

δηλαδή διαμορφώθηκε σε 948 εκατ. ευρώ, ύστερα από την θετική πορεία το τελευταίο τρίμηνο του έτους, αλλά και την εκρηκτική άνοδο των πωλήσεων του Δεκεμβρίου κατά 22% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, από το 2016 , η Jumbo αύξησε τον κύκλο εργασιών κατά 49% (637,6 εκατ. ευρώ ).
Η στρατηγική της JUMBO της αναζήτησης φθηνότερων προμηθευτών πέραν της Κίνας, ( Τουρκία, Βουλγαρία, Ελλάδα κα ) αλλά και οι επιλογές του προϊόντικού μείγματος για το δίκτυο 83 καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό αποδίδουν καρπούς στις πωλήσεις.

Ο επιχειρηματίας κ. Α. Βακάκης επιμένει στην φθηνή τιμολόγηση των προϊόντων στα ράφια σε τέτοιο βαθμό, ώστε φθάνει σε σημεία έκρηξης όταν ανακαλύψει πως ανταγωνιστές πετυχαίνουν χαμηλότερες τιμές από την Jumbo, ακόμα και για διεθνείς μπράντες οι οποίες παράγονται σε βόρεια χώρα της Ευρώπης (καραμέλες ).

Οι ποσότητες στο δίκτυο των καταστημάτων, ιδιαίτερα στα υπερ – καταστήματα, αυξάνουν την διαπραγματευτική ισχύ της Jumbo και οι φθηνές τιμές , αλλά και η συγκράτηση χαμηλών λειτουργικών εξόδων με τα ιδιόκτητα καταστήματα φέρνουν και τα υψηλά περιθώρια κέρδους.

Η άνοδος, μάλιστα, προέρχεται τόσο από την εγχώρια αγορά, όσο και από τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Κύπρου.

Όπως έχουν διαπιστώσει οι αναλυτές – με εξαίρεση την ελληνική αγορά – η αύξηση των πωλήσεων είναι υψηλότερη στις χώρες με τα λιγότερα καταστήματα. Συγκεκριμένα , στην Ελλάδα δίχως να υπολογιστούν οι ενδοεταιρικές πωλήσεις, οι πωλήσεις της μητρικής σημείωσαν άνοδο 15%, στην Βουλγαρία 17% ( 9 καταστήματα ), στην Κύπρο 22% ( 5 καταστήματα ), ενώ στην Ρουμανία ( 16 καταστήματα ) η ετήσια ανήλθε σε 10%.

Υψηλό 20 μηνών – Σε Ισραήλ – Ρουμανία- Κύπρο η επέκταση το 2023

Η μετοχή χθες κατέγραψε υψηλό 20 μηνών (16,5 ευρώ ) καθώς οι πωλήσεις υπερέβησαν τις συγκρατημένες προσδοκίες της διοίκησης στην αρχή της χρονιάς, για άνοδο πωλήσεων 2-5%. Το ίδιο ισχύει και στην καθαρή κερδοφορία καθώς θα ξεπεραστούν τα 220-230 εκατ. ευρω, εξ ου και η διοίκηση πιστεύει βάσιμα ότι θα διατηρήσει τους στόχους της επενδυτικής και μερισματικής πολιτικής.

Η τελευταία, με μερίσματα 157 εκατ. ευρώ το 2022 αποτελεί και πολιτική του βασικού μετόχου : Αποκαλεί συνεταίρους τους μετόχους και επιδιώκει να έχει μακροχρόνιους επενδυτές όπως έχει δηλώσει, ενώ απομακρύνεται για το… λιμάνι και τα container, όταν πρόκειται για αναλυτές.

Τη νέα χρονιά, η Jumbo θα ανοίξει δυο υπερ-καταστήματα σε Ρουμανία και ένα σε Κύπρο. Μέσω συνεργασιών, η Jumbo έχει παρουσία με 32 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 6 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο). Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα που θα φέρει το σήμα Jumbo και στο Ισραήλ.

Tags: JUMBOPepcoΑΓΟΡΑΕΠΙΤΥΧΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΕΣΟΔΑΛΕΦΤΑΠΩΛΗΣΕΙΣΧΡΗΜΑΤΑ
Previous Post

Καιρός: Έκπληκτος ο Μαρουσάκης – «Αυτό που θα συμβεί…»

Next Post

Σύνταξη: «Παράθυρο» διαγραφής οφειλών 10ετίας – Το κέρδος

Διαβάστε επίσης...

Έκτακτη «σούπερ» επιδότηση 16.000 ευρώ εύκολα με taxisnet

Έκτακτη «σούπερ» επιδότηση 16.000 ευρώ εύκολα με taxisnet

1 Απριλίου 2023
Νέο ωράριο στο νυχτερινό ρεύμα - Η ημερομηνία που αλλάζει

Νέο ωράριο στο νυχτερινό ρεύμα – Η ημερομηνία που αλλάζει

1 Απριλίου 2023
Συντάξεις: Νέα αύξηση έκπληξη - Ποσό και ημερομηνίες

Συντάξεις: Νέα αύξηση έκπληξη – Ποσό και ημερομηνίες

1 Απριλίου 2023
ΑΑΔΕ: Σοκ! Πρόστιμο για μεταφορά μετρητών - Ποιους αφορά

ΑΑΔΕ: Σοκ! Πρόστιμο για μεταφορά μετρητών – Ποιους αφορά

1 Απριλίου 2023
Έκτακτη απόφαση: Αλλάζουν όλα στα κινητά, αυτά θα πληρώνουμε πλέον

Αλλάζουν όλα στα κινητά, αυτά θα πληρώνουμε πλέον

1 Απριλίου 2023
Σκλαβενίτης: Οργή και πρόστιμο για το σούπερ μάρκετ - Δείτε τι έκανε

Σκλαβενίτης: Οργή και πρόστιμο για το σούπερ μάρκετ – Δείτε τι έκανε

1 Απριλίου 2023
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα

© 2023 Newsme.gr

No Result
View All Result
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus

© 2023 Newsme.gr