Σούπερ μάρκετ: Σε μάχη σώμα με σώμα εξελίσσεται μεταξύ δύο μεγάλων αντιπάλων του Ομίλου Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλος στα Βόρεια Προάστια, προκειμένου να αυξήσουν τα μερίδιά τους στην αγορά της λιανικής πώλησης.
Η γνωστή αλυσίδα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ κινείται επιθετικά επενδύοντας τεράστια ποσά σε Hyper Markets και ήδη έχει εγκαινιάσει 33 από αυτά , ενώ η ΑΒ ανταποδίδει ισάξια επενδύοντας ακόμη και σε περιοχές που έως πρότινος δεν είχε παρουσία…
Το πρώτο hypermarket στην Αττική μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος ανοίγει η Σκλαβενίτης τις επόμενες μέρες, συνεχίζοντας να επενδύει στα μεγάλα καταστήματα.
Μόλις 14 μήνες μετά το «χτύπημα» του σφυριού, που κατοχύρωσε το πρώην κτίριο της MAVA-Renault στη Σκλαβενίτης, το 33ο hypermarket της αλυσίδας είναι γεγονός, μετατρέποντας τον «κόμβο Ρενό» σε «κόμβο Σκλαβενίτη».
Σούπερ μάρκετ: Σκληρό μπρας ντε φερ
Η νέα μεγάλη «σάλα» με εκθεσιακό χώρο άνω των 4.700 τ.μ. σε συνολική έκταση 16.500 τ.μ., όπου θα απασχολούνται περισσότεροι από 230 άτομα, περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία σε βασικά αγαθά και είδη ορόφου (είδη bazaar, έπιπλα κλπ), καθώς και τμήμα τυριών και αλλαντικών, κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, αρτοζαχαροπλαστείο, τμήμα έτοιμων φαγητών, τμήμα καλλυντικών, ανθοπωλείο, αίθριο και παιδότοπο.
Επιπλέον, ακολουθώντας τις σύγχρονες επιταγές για βιωσιμότητα και στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας μέσω αξιοποίησης ΑΠΕ, στη στέγη του νέου καταστήματος έχουν τοποθετηθεί πάνω από 500 φωτοβολταϊκά πάνελ, ενώ διαθέτει δύο υπόγειους χώρους στάθμευσης, καθώς και έναν ακόμη στο δώμα, με συνολικά περισσότερες από 200 θέσεις παρκινγκ, καθώς και θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Η εν λόγω αναπτυξιακή κίνηση εντάσσεται στο συνολικό επενδυτικό πλάνο της Σκλαβενίτης το οποίο εστιάζει σταθερά στην αναβάθμιση του δικτύου των καταστημάτων της, στην λειτουργία νέων σημείων και στην επέκταση του Σκλαβενίτης eMarket.
Σούπερ μάρκετ: Το «χτύπημα» του Σκλαβενίτη
Να θυμίσουμε ότι το πρώην κτίριο της MAVA-Renault στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας, επί των οδών Σκρα, Θεσσαλονίκης και Λαχανά, βγήκε σε πλειστηριασμό στις 8 Σεπτεμβρίου 2021 με επισπεύδουσα τη Cepal Hellas και τιμή πρώτης προσφοράς στα 4.050.000 ευρώ.
Μετά από αρκετά «χτυπήματα» το ακίνητο κατακυρώθηκε στο ποσό των 11.200.585 ευρώ, με νικητή τον όμιλο Σκλαβενίτη.
Η «σφήνα» της ΑΒ Βασιλόπουλος
Την ίδια ώρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος με τη δική της μεγάλη «σάλα» επιχειρεί «σπάσει» την κυριαρχία του leader του οργανωμένου λιανεμπορίου στην περιοχή του Αμαρουσίου.
Παρότι το έργο «μετράει» αρκετές καθυστερήσεις, η κατασκευή του νέου μεγάλου καταστήματος της ΑΒ Βασιλόπουλος στο οικόπεδο του ιδρύματος Μιμηκόπουλου, σε απόσταση λίγων μέτρων από το «δαχτυλίδι» της Αττικής Οδού στο Μαρούσι και επί της λεωφόρου Κηφισίας, προχωράει, με στόχο να λειτουργήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023.
Άλλωστε η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκάθαρα προσπαθεί «να εντείνει τον ανταγωνισμό σε περιοχές όπου δεν είχε ακόμη παρουσία, προκειμένου να αυξήσει τα μερίδιά της στο οργανωμένο λιανεμπόριο», όπως σημείωσε πριν λίγες μέρες, ο νέος brand president της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας.
Το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στον άξονα της λεωφόρου Κηφισίας, μετά το κατάστημα στον Φάρο Ψυχικού, θα ανταγωνιστεί με τα δύο μεγάλα καταστήματα της Σκλαβενίτης στην περιοχή, στο εμπορικό κέντρο Avenue και στον κυκλικό κόμβο της Κηφισίας πάνω από την είσοδο της Αττικής Οδού, αλλά και το κατάστημα που διαθέτει η τελευταία στο εμπορικό κέντρο Τhe Mall Athens.
Εκτός από το Μαρούσι η κόντρα των δύο κορυφαίων «παικτών» εντείνεται και στο Χαλάνδρι, όπου το νέο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στο νέο retail park της Trade Estates ΑΕΕΑΠ του ομίλου Fourlis αναμένεται να ανοίξει τις επόμενες ημέρες.
Ταυτόχρονα όμως, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να στοχεύει και τον τομέα των μικρών καταστημάτων μέσω της ενίσχυσης του δικτύου της με καταστήματα franchise (AB Shop&Go και AB Food Market).
Τα μεγάλα και τα μικρά
Η τάση της πανδημίας να επιλέγονται για αγορές τα πολύ μεγάλα (hypermarkets) και τα πολύ μικρά (convenience stores) καταστήματα φαίνεται ότι καλά κρατεί, ενώ αποτυπώνεται και στις επενδυτικές κινήσεις .
Από τη μια είναι οι άνετοι χώροι και οι περισσότερες προσφορές που συνήθως φιλοξενούνται στις μεγάλες αίθουσες και από την άλλη η πρόσβαση σε μικρή απόσταση και η ευκολία για γρήγορες και άμεσες αγορές.
Είναι ενδεικτικό ότι με βάση τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, η συμβολή των αιθουσών από 2.500 τ.μ. και άνω στην αξία των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 5,6% στο εννεάμηνο του 2022 έναντι του ίδιου διαστήματος πέρσι.
Πάντως το ίδιο διάστημα πολύ μεγαλύτερη ανάπτυξη σημείωσαν τα καταστήματα έως 400 τ.μ., φθάνοντας στο 9,8% σε ετήσια βάση.
Προσλήψεις σε μεγάλες εταιρίες ακόμα και με τηλεργασία
Προσωπικό ζητούν μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεις με ηλεκτρονικά είδη πολλές ακόμα και με την επιλογή της τηλεργασίας. Αναλυτικά οι θέσεις εργασίας που είναι ανοιχτές, τα προσόντα που χρειάζονται και πού να στείλετε βιογραφικό.
Προσωπικό ζητούν μεγάλες εταιρίες του ιδιωτικού τομέα, και μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσφέρουν θέσεις εργασίας. Κάποιες επιχειρήσεις μάλιστα διαθέτουν και την επιλογή της τηλεργασίας.
Προσλήψεις στην ΑΒ Βασιλόπουλος
Προσλήψεις για θέσεις εργασίας μιας ποικιλίας ειδικοτήτων, σε διάφορα σημεία της χώρας, ζητά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».
Δείτε εδώ τη λίστα.
Προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ METRO και My Market
Η εταιρία METRO και τα My market αναζητούν ικανούς υποψήφιους όλων των ειδικοτήτων.
Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας METRO, κάντε κλικ εδώ.
Προσλήψεις στη Lidl
Νέα λίστα με διαθέσιμες θέσεις δημοσιοποίησε η Lidl.
Δείτε εδώ τι ειδικότητες ζητάει και πώς να στείλετε βιογραφικό.
Θέσεις εργασίας στα Praktiker
Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας.
Θέσεις εργασίας στα Public
Δείτε εδώ αναλυτικά τις θέσεις εργασίας για τα Public και πώς να στείλετε βιογραφικό.
Προσλήψεις και στον Κωτσόβολο
Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας στον κατάστημα με ηλεκτρικά είδη Κωτσόβολο.
Προσωπικό αναζητούν και τα Leroy Merlin
Δείτε εδώ τις ανοιχτές θέσεις εργασίας στα Leroy Merlin.
Θέσεις εργασίας και την Teleperformance
Έχουν περάσει πλέον πολλοί μήνες κατά τους οποίους οι τιμές σε όλα τα αγαθά έχουν εκτοξευτεί σε βαθμό που δύσκολα μπορεί να ανταπεξέλθει ένα κάτοικος της χώρας που λαμβάνει τον τυπικό, πόσο μάλλον χαμηλότερο από τον μέσο μισθό.
«Η ακρίβεια είναι εισαγόμενη» και «Έχουμε κάνει ότι είναι δυνατόν για να διατηρήσουμε τις τιμές» είναι από τις βασικές επωδούς της ελληνικής κυβέρνησης αναφορικά με το τεράστιο πρόβλημα.
Η εικόνα αυτή για καιρό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με εκείνη που μεταφέρουν Έλληνες και όχι μόνο που ζουν στο εξωτερικό και επισκέπτονται την Ελλάδα για διακοπές. Ειδικά οι άνθρωποι της γενιά των 20-40 ετών, έχουν αρκετούς ανθρώπους στον κύκλο τους που έχουν μεταναστεύσει ή έχουν προτιμήσει το εξωτερικό για σπουδές.
Πολλοί από αυτούς, επισκεπτόμενοι τη χώρα τους τελευταίους μήνες, επαναλαμβάνουν πως σε ένα ελληνικό σούπερ μάρκετ πληρώνουν όσα και σε ένα Ολλανδικό, μόνο που ο μέσος μισθός στην Ολλανδία είναι πολλαπλάσιος της Ελλάδας. Το Magazine προσπάθησε να διαπιστώσει, αν αυτό είναι υπερβολή ή πραγματικότητα.
Με όλο το φάσμα των κομμάτων της αντιπολίτευσης να ασκεί κριτική στην κυβέρνηση για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην πρόσφατη συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 απάντησε, κάνοντας λόγο για «εισαγόμενη ακρίβεια που όλοι καταλαβαίνουν ότι είναι προϊόν ενός πολέμου.
Τέτοια ακρίβεια έχει να δει ο πλανήτης ολόκληρος εδώ και 40 χρόνια». Συμπλήρωσε επίσης: «Δεν συμβαίνει στην Ελλάδα κάτι δυσανάλογα προβληματικό σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες».