Power Pass: Νέα πληρωμή θα γίνει από την κυβέρνηση σύμφωνα με τον Υπουργό Οικονομικών. Δείτε πότε θα πληρωθεί και τι.
Την ημερομηνία για την έκτακτη πληρωμή του Power Pass έδωσε ο υπ. Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας σήμερα, μιλώντας στο Open.
Όπως είπε, αυτή έρχεται τέλος Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου και αφορά σε περίπου 50 εκατ. ευρώ.
Δείτε τι λεφτά θα μοιραστούν…
Power Pass: Ποιους θα αφορά η νέα πληρωμή
Υπενθυμίζεται πως η συγκεκριμένη έκτακτη καταβολή του Power Pass θα γίνει καθώς υπήρξε πλεόνασμα από το ποσό που είχε δεσμευτεί για το επίδομα και το οποίο δεν δόθηκε, αλλά και γιατί ορισμένοι καταναλωτές έλαβαν εκκαθαριστικούς λογαριασμούς εντός Ιουνίου 2022.
Θα αφορά αιτήσεις που έχουν ήδη υποβληθεί.
Έτσι, θα ληφθούν από τους παρόχους ενέργειας τα στοιχεία για τους λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί εντός Ιουνίου.
Κατόπιν, θα επανυπολογιστεί το σύνολο της ενίσχυσης για την περίοδο από 1η Δεκεμβρίου έως 30 Ιουνίου, και το επιπλέον ποσό θα καταβληθεί στους τραπεζικούς λογαριασμούς που έχουν ήδη δηλώσει οι δικαιούχοι.
Υπενθυμίζεται ότι η επιδότηση που μοιράστηκε -με ποσά που ήταν τελικά πολύ μακριά από τα 600 ευρώ- ήταν για τους λογαριασμούς ρεύματος από Δεκέμβριο του 2021 μέχρι τον Μάιο του 2022.
Fuel Pass 2: Προβλήματα έχουν προκύψει – Τι έχει συμβεί
Στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, αλλά και στο κινητό τους βλέπουν εδώ και δύο ημέρες την επιδότηση από το Fuel Pass 2, ωστόσο, τα προβλήματα με τις πληρωμές συνεχίζονται.
Μία από τις αιτίες που αναβάλει την πληρωμή του Fuel Pass 2 στην τράπεζα, είναι η λάθος συμπληρωση του iBan από τον δικαιούχο στη σχετική πλατφόρμα που έχει ανοίξει στο vouchers.gov.gr.
Ενώ, αναφορικά με την ψηφιακή κάρτα, πολλοί είναι και εκείνοι που δεν γνωρίζουν αν διαθέτουν την τεχνολογία NFC που είναι απαραίτητη για την εξαργύρωση του επιδόματος.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως η αλλαγή της πληρωμής (από ψηφιακή κάρτα σε τράπεζικό λογαριασμό) δεν μπορεί να γίνει, παρά μόνο διόρθωση, π.χ. του IBAN.
Power Pass: Κυκλοφορεί απάτη – Έκτακτη ανακοίνωση
Xρησιμοποιώντας ως παγίδα το Power Pass, επιτήδειοι καταφέρνουν να εξαπατήσουν ανυποψίαστους πολίτες ζητώντας τους στοιχεία – όπως iban και κωδικούς e-banking – για να τους «βοηθήσουν» με το επίδομα ρεύματος.
Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από επιτήδειους που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων της Εταιρίας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία με αφορμή την οικονομική ενίσχυση του Power Pass.
Υπογραμμίζεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων της οικονομικής ενίσχυσης Power Pass και δεν θα ζητήσει ποτέ από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κτλ).
Power Pass: Ανοίγει εκ νέου η πλατφόρμα
Στο τραπέζι να ανοίξει η πλατφόρμα για όσους έκαναν «λαθάκια» αλλά όχι για νέες αιτήσεις.
Η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να «ανοίξει» ξανά η πλατφόρμα για το Power Pass για τις διορθώσεις ώστε να πάρουν το επίδομα ρεύματος όσοι έκαναν μικρά λάθη.
Ο υπουργός Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, με δηλώσεις του το τελευταίο διάστημα, έχει αφήσει «ορθάνοιχτη πόρτα» στο άνοιγμα της πλατφόρμας για τις διορθώσεις, ώστε και όσοι έκαναν μικρά λάθη να μπορούν να πάρουν το power pass.
Παρά, λοιπόν, το ότι η διαδικασία του Power Pass ολοκληρώθηκε και οι πληρωμές έγιναν, αρκετοί ζητούν δεύτερη ευκαιρία, για να μη χάσουν το επίδομα ρεύματος και παρ’ ότι το ΥΠΟΙΚ διεμήνυε πως δεν υπάρχει ενδεχόμενο να ανοίξει τροποποιητική αίτηση για το επίδομα ρεύματος, ο υπουργός Ενέργειας ανέφερε πριν από λίγες ημέρες πως «εξετάζουμε τρόπους πώς θα διορθωθούν τα λάθη», όπως το πιο απλό λάθος στο iban.
Σύμφωνα με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, «μέσω πλατφόρμας ή με την ίδια αίτηση, θα δούμε το πώς, θα δίνεται η δυνατότητα για τη διόρθωση λαθών στο ηλεκτρικό ρεύμα».
«Υπάρχουν πολλά αιτήματα που έχουν φτάσει και σε εμάς και εξετάζουμε πώς θα διορθωθούν τυχόν λάθη», πρόσθεσε ο υπουργός.
«Εξετάζουμε τα αιτήματα που έχουν έρθει. Μπορεί κάποιος να έχει βάλει έναν λάθος αριθμό στον τραπεζικό λογαριασμό. Όλα εξετάζονται για το πώς θα μπορέσουν να διορθωθούν, αυτοί που δικαιούνται να λάβουν την ενίσχυση, αυτό το 60% της αυξημένης τιμής που πλήρωσαν στο ρεύμα».
«Δεν γνωρίζω το πώς, αλλά εξετάζουμε το πώς αυτά θα μπορέσουν να διορθωθούν» απάντησε ο υπουργός.
Πάντως, ο ίδιος έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να ανοίξει εκ νέου η πλατφόρμα για να δεχθεί νέες αιτήσεις.
Δύο είναι οι επιλογές που εξετάζονται μέχρι στιγμής:
Είτε να μπαίνουν οι δικαιούχοι στην ίδια πλατφόρμα στο vouchers.gov.gr και να διορθώσουν τις αιτήσεις που υπέβαλαν.
Είτε σε μια νέα πλατφόρμα να συγκεντρωθούν όλα τα λάθη.