Κωτσόβολος: Η εταιρεία Κωτσόβολος ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως κυκλοφορεί δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ψευδείς αναφορές για παραχώρηση μιας LED τηλεόρασης σε συμβολική τιμή.
Η εν λόγω δημοσίευση παροτρύνει τους καταναλωτές να καταχωρήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία και κατόπιν τα στοιχεία της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας, προκειμένου να παραλάβουν το υποτιθέμενο δώρο.
Η εταιρεία Κωτσόβολος ουδεμία σχέση έχει με αυτό και σας ενημερώνει ότι πρόκειται για διαδικτυακή απάτη. Αγνοήστε τη δημοσίευση αυτή και μην δώσετε σε καμία περίπτωση τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σας.
Οι μόνες έγκυρες online πηγές πληροφόρησης για τις προσφορές και τις ενέργειες της Κωτσόβολος, είναι οι επίσημοι λογαριασμοί της στα social media και οι αναρτήσεις που προέρχονται από αυτούς, καθώς και ο ιστότοπος της εταιρείας www.kotsovolos.gr.
Παρακαλείσθε, αν αντιληφθείτε ότι έχετε πέσει θύμα εξαπάτησης, να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής καταγγελιών: https://portal.astynomia.gr/, e-mail: [email protected], τηλέφωνο: 11188).
Κωτσόβολος: Σοβαρές καταγγελίες στο Facebook – Τι αναφέρουν (pic)
Κωτσόβολος: Καταγγελία «φωτιά» από πελάτη καταστήματος.
Το σίδερο που κάηκε στην εγγύηση και οι απαντήσεις…
Συνεχίζονται τα παράπονα και οι καταγγελίες των πελατών του Κωτσόβολου.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα aftodioikisi.gr:
Αυτή τη φορά κάτω από ανάρτηση της εταιρείας στο facebook (https://www.facebook.com/Kotsovolos/posts/10159675902491163) πελάτης διαμαρτύρεται, γράφοντας:
«8 Ιουλίου καινούριο σίδερο philips. Μας κάηκε χτες, πάμε στο κατάστημα να δούμε τι θα γίνει γιατί έχουμε εγγύηση κ μας λένε σε ένα μήνα θα το έχουμε πίσω. Μέχρι τότε πως θα σιδερώνουμε τα ρούχα μας; Εάν ήταν έπρεπε να μας πείτε να πάρουμε κ εφεδρικό. Είναι αυτό εξυπηρέτηση;
Κωτσόβολος: Η απάντηση της εταιρείας είναι η εξής:
«Καλησπέρα σας. Μπορείτε να μας στείλετε περισσότερες πληροφορίες μέσω προσωπικού μηνύματος ώστε να ελέγξουμε διεξοδικά το ζήτημα σας».
Ο πελάτης γράφει:
«Στέλνω pm»
Κωτσόβολος: Στη συνέχεια επανέρχεται:
«…. λέγομαι. Έστειλα μήνυμα κ με ξαναρωτάνε πως μπορούν να με εξυπηρετήσουν».
Η νεά απάντηση που λαμβάνει:
«Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας θα συνεχίσουμε την επικοινωνία μας μέσω της προσωπικής μας συνομιλίας»
Ο πελάτης σημειώνει:
«Η καλύτερη εξυπηρέτηση είναι να μου δώσετε το τηλέφωνο της εταιρείας που επισκευάζει τα σίδερα ώστε να μην εξυπηρετήσουν πιο γρήγορα; Είναι αυτό; Λύση; Είναι εξυπηρέτηση ιδιωτικής εταιρείας; Εσάς αν χαλάσει το αμάξι σας κ πάτε συνεργείο, σας λένε καθίστε ένα μήνα χωρίς αμάξι ή σας δίνουν ένα αντικατάστασης εάν είναι μεγάλη η εταιρεία που το πάτε, ώστε να κάνετε την δουλειά σας μέχρι να φτιαχτεί. Εμείς που έχουμε εγγύηση κ μας καλύπτετε μέχρι να μας παραδώσετε το σίδερο σε ένα μήνα τι θα πρέπει να κάνουμε; Να καθόμαστε πάνω στα ρούχα να τα ισιώνουμε; Να τα βάζουμε ασιδέρωτα; Τι προτείνετε ως μεγάλη εταιρεία; Να πάρουμε τον συνεργάτη σας να μας εξυπηρετήσει πιο γρήγορα ή να πάμε από το Κερατσίνι στο Χαλάνδρι που μας στείλατε στο κατάστημα; Βλέπετε λογική κ ωραία εξυπηρέτηση στο πρόβλημα μας;».
Κωτσόβολος: Δείτε τις εικόνες του διαλόγου:
Πηγή: aftodioikisi.gr
Public, Κωτσοβολος, Πλαισιο: Λίστα με ολες τις Black Friday προσφορες – Χαμός στις σελίδες τους
Black Friday: Η… μεγάλη μέρα πλησιάζει και οι μεγάλες αλυσίδες έχουν ανακοινώσει τις προσφορές τους.
Δείτε τη λίστα κάθε σελίδας και πάρτε ότι θέλετε!
Black Friday & Cyber Monday: Πότε πέφτουν
Ως «Black Friday» ορίστηκε για το έτος 2021 η Παρασκευή 26 Νοεμβρίου
Η συμμετοχή των εμπορικών καταστημάτων είναι προαιρετική. Στα προϊόντα που προσφέρονται, θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή.
Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τρεις ημέρες μετά την Black Friday, έρχεται η Cyber Monday, μια ακόμα ευκαιρία για φθηνές αγορές, που αφορά τις αγορές που γίνονται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.
Φέτος η Cyber Monday πέφτει τη Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2021.
Black Friday και Cyber Monday: Συστάσεις σχετικά με αποστολή & παράδοση προϊόντων
Οι περυσινές (2020) περίοδοι των μεγάλων εκπτωτικών γεγονότων της Black Friday και Cyber Monday, αλλά και της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, χαρακτηρίστηκαν από μία τρομακτική αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών που πραγματοποίησαν οι καταναλωτές και, κατ’ επέκταση, από την κατά πολύ υψηλότερη, συγκριτικά με προηγούμενα έτη, ζήτηση σε ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Αν και επρόκειτο για εξέλιξη που ήταν, εν πολλοίς, αναμενόμενη λόγω επιβεβλημένων περιορισμών που ήδη ίσχυαν στη φυσική λειτουργία των καταστημάτων εν μέσω της παγιωμένης κατάστασης της πανδημίας, εντούτοις παρατηρήθηκε η αδυναμία των ταχυδρομικών παρόχων να ανταποκριθούν πλήρως ικανοποιητικά στη ζήτηση αυτή.
Το γεγονός αυτό αντικατοπτρίστηκε και σε μία εξίσου σημαντική αύξηση των αναφορών που δέχτηκε ο Συνήγορος του Καταναλωτή για τον κλάδο των ταχυδρομικών υπηρεσιών, η οποία ανήλθε στο 133,3% το 2020 σε σχέση με το 2019, με το 45% των αναφορών να αφορά ειδικώς σε προβλήματα (καθυστερήσεις) στην επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων, εν συγκρίσει με το αρκετά χαμηλότερο αντίστοιχο ποσοστό (26,6%) του 2019.
Το διαχειριστικό βάρος αυτής της κρίσιμης μάζας αναφορών επιβάρυνε ακόμα περισσότερο τους ίδιους τους παρόχους, οι οποίοι, εκτός του διογκωμένου ταχυδρομικού τους έργου, βρέθηκαν προ της ανάγκης αντιμετώπισης όχι μόνο της αγανάκτησης των πελατών τους, αλλά, σε πολλές περιπτώσεις, και της καταβολής αποζημιώσεων εξαιτίας της πλημμελούς παροχής των υπηρεσιών τους.
Στον τομέα του εμπορίου, η φετινή περίοδος είναι μέχρι στιγμής συγκριτικά καλύτερη από πέρυσι, αφού οι καταναλωτές μπορούν και πραγματοποιούν τις αγορές τους και σε ανοιχτά καταστήματα. Ωστόσο, για πολλούς έχει πλέον παγιωθεί η συνήθεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών, με αποτέλεσμα το ηλεκτρονικό εμπόριο να ανθεί και να είμαστε σε θέση να προβλέψουμε με σχετική βεβαιότητα ότι θα σημειώσει για μία ακόμα φορά πολύ υψηλές επιδόσεις το αμέσως επόμενο διάστημα.
Στο πλαίσιο αυτό, η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” και το, υπό την αρμοδιότητά της, Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας επέστησαν την εγρήγορση των ταχυδρομικών παρόχων για τη διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου των υπηρεσιών τους, αλλά και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, που έχει ήδη αποκατασταθεί από πέρυσι.
Άμεσες συστάσεις:
1. Την κάλυψη τυχόν διαπιστωμένων κενών και την έγκαιρη προετοιμασία, όπου απαιτείται σε υλικές και τεχνολογικές υποδομές, προκειμένου για την όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη ικανοποίηση της αναμενόμενης αυξημένης ζήτησης σε ταχυδρομικές υπηρεσίες.
2. Την ικανοποιητική στελέχωση των υπηρεσιών front desk (προσωπικό καταστημάτων και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης), logistics (αποθήκευσης) και last mile (παράδοσης από τα κέντρα διανομής στον τελικό χρήστη), ώστε να μην παρατηρηθούν ξανά καθυστερήσεις και άλλα τυχόν φαινόμενα πλημμελούς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών.
3. Την εξασφάλιση της δυνατότητας πληρωμής αγαθών επί αντικαταβολή με ηλεκτρονικά μέσα (POS) όχι μόνο στα ταχυδρομικά καταστήματα, αλλά και στους διανομείς που πραγματοποιούν κατ’ οίκον επιδόσεις, για την όσο καλύτερη γίνεται εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
4. Την ταχεία και αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων των καταναλωτών, καθώς και τη γρήγορη ανταπόκριση στις κλήσεις των δημόσιων Αρχών για συνεργασία σε θέματα τήρησης και εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας.
Public, Κωτσοβολος, Πλαισιο: Λίστα με ολες τις Black Friday προσφορες – Χαμός στις σελίδες τους
Public και MediaMarkt ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσφέρουν την απόλυτη Black Friday εμπειρία!
Η μεγαλύτερη Black Friday είναι γεγονός. Η Public και η Media Markt ενώνουν τις δυνάμεις τους για να φέρουν φέτος σε όλους τη μεγαλύτερη, την πιο ξεχωριστή, δυναμική ημέρα super Black Friday προσφορών!
Για πρώτη φορά τα δύο κορυφαία brands, Public και MediaMarkt, συνεργάζονται για να προσφέρουν στους καταναλωτές μια απόλυτη εμπειρία επιλογών και προσφορών που δεν έχει ξαναγίνει! Εκατομμύρια προϊόντα από την τεράστια γκάμα του Public, συναντούν τις κορυφαίες συσκευές της MediaMarkt και μαζί δημιουργούν το μεγαλύτερο Ελληνικό Black Friday. Και υπογράφουν τις Black Friday προσφορές με την εγγύηση χαμηλότερης τιμής*!
Εάν ενδιαφέρεσαι για τηλεοράσεις, smartphones, gaming κονσόλες, laptops, smart living, wearables, οικιακές συσκευές και πολλά άλλα προϊόντα, μην χάνεις την ευκαιρία να ανακαλύψεις τις μοναδικές προσφορές! Απλώς μπες στο public.gr ή επισκέψου κάποιο από τα 69 φυσικά καταστήματα της Public και MediaMarkt, επέλεξε το προϊόν που θες με την καλύτερη προσφορά και κάνε το δικό σου!
Το Public, η εταιρεία που έκανε θεσμό την Black Friday στην Ελλάδα, πρωτοπορεί και πάλι. Αυτήν τη φορά, Public-MediaMarkt ενώνουν τις δυνάμεις τους, σε μία ενέργεια που όμοια της δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ, και μαζί δημιουργούν το μεγαλύτερο Black Friday στην ελληνική αγορά. Με ένα μόλις κλικ οι επισκέπτες θα έχουν πρόσβαση σε εκατομμύρια επιλογές από τα αγαπημένα τους προϊόντα και brands.
Μην χάνεις άλλο χρόνο λοιπόν, πάρε τις «προσφορές» στα χέρια σου, γιατί η Black Friday είναι εδώ, πιο δυναμική, πιο μεγάλη από ποτέ, με εγγύηση χαμηλότερης τιμής* και με την υπογραφή της Public-MediaMarkt!
*η εγγύηση χαμηλότερης τιμής ισχύει για αγορά προϊόντων στα φυσικά καταστήματα.