Netflix: Σκούρα τα έχει βρει η δημοφιλής πλατφόρμα ταινιών και σειρών, αφού ο ανταγωνισμός έχει μεγαλώσει. Δείτε ποιος την ξεπέρασε.
Πάνε οι μέρες που το netflix απολάμβανε το μονοπώλιο στις streaming υπηρεσίες μιας και τώρα τα πράγματα δείχνουν να είναι εντελώς διαφορετικά.
Ειδικότερα, η Walt Disney Co. ξεπέρασε τη Netflix Inc. με συνολικά 221 εκατομμύρια συνδρομητές στις streaming πλατφόρμες και ανακοίνωσε την Πέμπτη (11/08) ότι θα αυξήσει τις τιμές για τους πελάτες που θέλουν να παρακολουθούν το Disney+ ή το Hulu χωρίς διαφημίσεις.
Σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του Reuters, η Walt Disney Co.θα αυξήσει το μηνιαίο κόστος του Disney+ χωρίς διαφημίσεις κατά 38% δηλαδή στα 10,99 δολάρια τον Δεκέμβριο, όταν αρχίσει να προσφέρει μια νέα επιλογή που περιλαμβάνει διαφημίσεις στην τρέχουσα τιμή.
Μάλιστα, οι μετοχές της Walt Disney Co. σημείωσαν άνοδο 6,9% στις αι διαμορφώθηκαν την Τετάρτη (10/08) στα 120,15 δολάρια. Σε συνδυασμό με το Hulu και το ESPN+, η Walt Disney Co. δήλωσε ότι είχε 221,1 εκατομμύρια συνδρομητές στις streaming πλατφόρμες της κατά το τέλος του Ιουνίου, τη στιγμή που το Netflix έχει αναφέρει ότι αριθμεί 220,7 εκατομμύρια συνδρομητές.
Έτσι, για να προσελκύσει νέους συνδρομητές, η Walt Disney Co. θα προσφέρει από τις 8 Δεκεμβρίου μια έκδοση στις streaming πλατφόρμες της με υποστήριξη διαφημίσεων για 7,99 δολάρια το μήνα, δηλαδή στην ίδια τιμή που χρεώνει τώρα για την έκδοση χωρίς διαφημίσεις, όπως δήλωσε η εταιρεία.
Οι τιμές για το Hulu θα αυξηθούν κατά 1 έως 2 δολάρια τον μήνα, ανάλογα με το πρόγραμμα του εκάστοτε συνδρομητή, από τον Δεκέμβριο.
Ποια τα πλάνα του Disney+ για το μέλλον
Η εταιρεία αναθεώρησε την Τετάρτη (10/08), τις μακροπρόθεσμες προβλέψεις των συνδρομητών της για το Disney+, ισχυριζόμενη πως γι’ αυτό ευθύνεται η απώλεια των δικαιωμάτων του κρίκετ στην Ινδία.
Επισημαίνεται, πάντως, πως η Walt Disney Co. εκτιμά ότι θα έχει μεταξύ 215 και 245 εκατομμυρίων συνδρομητών στο Disney+ μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2024 σε σχέση με την αρχική πρόβλεψη για έως 260 εκατομμύρια συνδρομητές.
Netflix: Πολύ μικρό το ποσοστό που παίζει τα παιχνίδια
Το Netflix εργάζεται στα βιντεοπαιχνίδια του εδώ και καιρό, αλλά φαίνεται ότι οι συνδρομητές του δεν τσιμπάνε εύκολα. Σύμφωνα με μια νέα αναφορά από το CNBC, 1,7 εκατομμύρια συνδρομητές του Netflix αλληλεπιδρούν καθημερινά με τα παιχνίδια της υπηρεσίας, δηλαδή λιγότερο από το 1% των 221 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix.
Τα παιχνίδια του Netflix έχουν ληφθεί 23,3 εκατομμύρια φορές, δηλαδή περίπου το 10% των συνδρομητών του Netflix. Ωστόσο, αυτό δεν αντιστοιχεί σε μεμονωμένους χρήστες που μπορεί να έχουν κάνει λήψη πολλών τίτλων. Όπως και να το δείτε, είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι των πελατών του Netflix που εκμεταλλεύονται τα διαθέσιμα παιχνίδια. Αυτά τα δεδομένα προέρχεται από το Apptopia, ένα παγκόσμιο tracker εφαρμογών.
Ο τρέχων κατάλογος παιχνιδιών του Netflix αποτελείται από 24 παιχνίδια, από τις προσαρμογές του Netflix, όπως το Stranger Things, μέχρι διάφορες πλατφόρμες, όπως το Moonlighter. Γνωρίζουμε επίσης ότι η εταιρεία εργάζεται πάνω σε προσαρμογές μερικών από το αρχικό streaming περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των The Queen’s Gambit, Shadow and Bone, and The Money Heist.
Τον Ιανουάριο, το Netflix δήλωσε ότι στοχεύει να έχει «την απόλυτη καλύτερη» υπηρεσία παιχνιδιών για τους πελάτες της. Ξεκίνησε την κυκλοφορία παιχνιδιών τον Νοέμβριο του 2021, όπου οι ενεργοί συνδρομητές του Netflix μπορούν να έχουν πρόσβαση στον κατάλογο χωρίς επιπλέον κόστος. Η εταιρεία ελπίζει να αυξήσει τον κατάλογό της σε σχεδόν 50 διαθέσιμα παιχνίδια μέχρι το τέλος του 2022.
Ήταν πάντως αρκετά δύσκολοι μήνες για το Netflix. Τον Ιούλιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχασε σχεδόν 1 εκατομμύριο συνδρομητές κατά το τελευταίο τρίμηνο. Βρίσκεται επίσης στη μέση ενός αγώνα για την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, καθώς κατηγορεί τους πελάτες που μοιράζονται λογαριασμούς για το πρόβλημα αυτό.
Ωστόσο, δεν ήταν όλα άσχημα για το Netflix, καθώς το Stranger Things 4 έγινε γρήγορα η δεύτερη σειρά με τις περισσότερες τηλεθέαση στην ιστορία του Netflix, μετά το Squid Game.
Netflix: Έχασε 1 εκ. συνδρομητές
Ανάμεσα στις πλατφόρμες streaming, το Netflix δεσπόζει ως βασιλιάς, αλλά, όπως φαίνεται το τελευταίο διάστημα, η πρωτοκαθεδρία του απειλείται, μιας και χάνει συνεχώς συνδρομητές.
Πιο συγκεκριμένα, το Netflix στο πρώτο τρίμηνο του 2022 έχασε 200.000 συνδρομητές, κάτι που σηματοδότησε την πρώτη μείωση συνδρομητών στην πλατφόρμα από το 2011.
Στην έκθεση που δημοσιεύθηκε τώρα και αφορά το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς (δηλαδή το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου), το Netflix σημειώνει ακόμα μεγαλύτερη μείωση συνδρομητών.
Για την ακρίβεια, τους τρεις τελευταίους μήνες, ο κολοσσός του streaming έχασε 970.000 συνδρομητές παγκοσμίως. Πρόκειται για την μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών που σημειώθηκε ποτέ στη διάσημη πλατφόρμα.
Αναλυτικά, το Netflix έχασε 1.3 εκατομμύρια συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά, άλλους 770.000 στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική, παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα στην Λατινική Αμερική, ενώ, απέκτησε 1 εκατομμύριο νέους συνδρομητές στην Ασία.
Έτσι, αυτή την στιγμή το Νετφλιξ έχει 220.67 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Η μείωση συνδρομητών ήταν κάτι που αναμενόταν για την πλατφόρμα streaming. Μάλιστα, οι αριθμοί αποδείχθηκαν μικρότεροι από το αναμενόμενο, μιας και υπολογιζόταν πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι χρήστες που θα αποχωρούσαν από το Netflix θα ήταν 2 εκατομμύρια.
Προκειμένου το Netflix να αποτρέψει αυτή την μείωση συνδρομητών, προσθέτει μια έξτρα χρέωση για το μοίρασμα κωδικών συνδρομής σε παραπάνω χρήστες σε χώρες της Λατινής Αμερικής, ενώ, λανσάρει και μια νέα, φθηνότερη εκδοχή του, που όμως θα περιλαμβάνει διαφημίσεις μέσα στην πλατφόρμα.