Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022
ΑρχικήMediaΚαταγγελίες φωτιά για την Cosmote - Στα κάγκελα οι πελάτες της

Καταγγελίες φωτιά για την Cosmote – Στα κάγκελα οι πελάτες της

COSMOTE: Καταιγισμός μηνυμάτων από χρήστες και καταναλωτές των υπηρεσιών της εταιρείας Cosmote έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες, κυρίως στα social media. Τι έχει συμβεί;

Σύμφωνα με τις καταγγελίες και τα παράπονα που έρχονται καθημερινά στη δημοσιότητα δεν είναι λίγοι οι πελάτες της Cosmote οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με πολλές από τις υπηρεσίες της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας.

Πού εντοπίζονται, όμως, τα περισσότερα προβλήματα; Όπως θα δείτε και στα σχόλια χρηστών που συλλέξαμε παρακάτω το πιο σοβαρό από τα προβλήματα που βλέπουμε πως οι πελάτες θίγουν σχετίζεται με τις ιδιαιτέρως συχνές διακοπές σύνδεσης των συσκευών τους από το διακομιστή.

Γεγονός το οποίο προκαλεί σοβαρά προβλήματα στους πελάτες αναφορικά με πρακτικά ζητήματα, αλλά και σε σχέση με τη διεκπεραίωση των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων.

Σε αυτά τα μηνύματα οι πελάτες θίγουν και ζητήματα μη ποιοτικής και άμεσης αντιμετώπισης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στο δίκτυο τους από τους αρμόδιους αντιπροσώπους της εταιρείας με τους οποίους έχουν έρθει σε επαφή για να βρούν λύση.

Στο σημείο αυτό σας παραθέτουμε ένα ενδεικτικό ποστ και μια σειρά από σχόλιο που ακολούθησαν και ανέδειξαν το μέγεθος το προβλήματος που ανέκυψε για δεκάδες χρήστες και πελάτες των υπηρεσιών της εταιρείας.

COSMOTE – Παραθέτουμε χαρακτηριστικά:

Το post:

Επί ένα χρόνο η σύνδεσή μου στην Cosmote με οπτική ίνα λειτουργεί με συχνές διακοπές. Το έχω επισημάνει και άλλες φορές αλλά τίποτα. Σήμερα κάλεσα τρεις φορές το τεχνικό τμήμα και περίμενα μισή ώρα την πρώτη, κάπου 10 λεπτά τη δεύτερη και άλλα 20 λεπτά την τρίτη φορά. Καμία απάντηση και έκλεισα. Δεν γνωρίζω αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, φαντάζομαι πως δεν θα απαντήσουν ποτέ διότι είναι υπερφορτωμένοι λόγω των τεχνικών προβλημάτων του δικτύου. Μύλος σε μία χώρα που οδεύει στο 2023.

Μπράβο στον #ΟΤΕ , στην #Cosmote και στους υπευθύνους τους για την άθλια εξυπηρέτηση πελατών.

COSMOTE – Και τα σχόλια που ακολούθησαν κάτω από το ποστ:

Τσάμπα προσπαθείτε. Είμαστε και γείτονες. Μη σας γράφω και πάλι τα ίδια. Πληρώνω ξεχωριστό ρούτερ για να δουλέψω, ενώ πληρώνω και σταθερή γραμμή. Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.

Δοκιμάστε να τους πείτε ότι ετοιμάζεστε να αλλάξετε πάροχο, θα σας κυνηγήσουν αυτοί μετά στα τηλέφωνα.

Άσε, μη νοιώθεις μόνος…

Είσαι αυστηρός. Να επιμείνεις να μιλήσεις με την τεχνική υπηρεσία και θα το διορθώσουν.

Μην υπερβάλλετε. Όταν σας πουν ότι η βλάβη θα φτιαχτεί σε 2-3 χρόνια (μα την παναγία), δεν θα έχετε τι να πείτε.

Είχαμε τα ίδια χάλια με συνεχείς αποσυνδέσεις (σε αγρόκτημα σε νησί των Κυκλάδων). Μετά από αντίστοιχη ταλαιπωρία με τη δίκη σας επί δυο κατορθώσαμε να μιλήσουμε με την COSMOTE. Ήρθε τεχνίτης μετά από δυο εργάσιμες, ελέγχθηκε η γραμμή και επιβεβαιώθηκε η αρχική υπόθεση: συνεχείς αποσυνδέσεις συμβαίνουν, όταν το ρούτερ αδυνατεί να πιάσει την προβλεπόμενη ταχύτητα συμβολαίου και προσπαθεί διαρκώς. Όποτε προβήκαμε συναινετικά σε υποβάθμιση της ταχύτητας από 50άρα σε 24άρα και το πρόβλημα λύθηκε και μάλιστα με φτηνότερο συμβόλαιο. Έχουμε κι εμείς εδώ οπτική ίνα και μάλιστα περνά μπροστά από το σπίτι μας. Επειδή όντως η κατάσταση με την ανταπόκριση σε κλήση είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ με την COSMOTE και ψηφιακό τρόπο δήλωσης βλάβης εγώ τουλάχιστον δεν βρήκα, νομίζω ότι μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή αξίζει. Ενδεχομένως, σε κατάστημα COSMOTE θα μπορούσατε να συνεννοηθείτε σχετικά με το πρόβλημα και να το δηλώσετε ως βλάβη ( συνήθως έχει ουρά). Δοκιμάστε κι από το κινητό σας να ελέγξετε την ταχύτητα του ρούτερ σας από την εφαρμογή της COSMOTE, αυτή τουλάχιστον είναι αξιόπιστη. Εμάς μας έβγαζε 16-18 ενώ πληρώναμε 50αρα γραμμή. Καλή σας τύχη. Στην Ελλάδα ιδιωτικές και δημόσιες υπηρεσίες έχουν τα ίδια χάλια, αν και τελευταία ο ΔΕΔΔΗΕ τουλάχιστον δείχνει πολύ συνεπής. ΥΓ οι συνεχείς αποσυνδέσεις είναι σπαστικές, ιδίως αν παρακολουθεί κανείς COSMOTE TV που για μας μας που ζούμε εκτός πόλης είναι απαραίτητη για ευνόητους λόγους.

 Κι εγώ έχω διαρκείς αποσυνδέσεις με 50άρα σύνδεση. Είναι κουραστικό. Για εξυπηρέτηση ας μην κάνω λόγο!

Ίσως χρειαστεί ένα internet back up που συνδέεται με το router αν δεν έχει αλλαχτεί το τελευταίο .όσον αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του τεχνικού τμήματος ισχύει…δυστυχώς

Παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζουμε όλοι, παρά την οπτική ίνα που μας εγκατέστησαν. Ερώτηση: Αφού είναι ολιγοπώλιο, όπου η δεσπόζουσα κατέχει δεσπόζουσα θέση, τι κίνητρο έχει να ανταποκριθεί στα αιτήματα των σίγουρων πελατών;

Βόμβα από την Cosmote – «Απόβαση» στην τραπεζική αγορά

Payzy είναι η νέα υπηρεσία του ομίλου ΟΤΕ η οποία παρέχεται μέσω της Cosmote Payments η οποία θεωρείται ίδρυμα ηλεκτρικού χρήματος και με αυτόν τον τρόπο, ο όμιλος σηματοδοτεί τη θεαματική είσοδό του στην τραπεζική αγορά.

Με virtual (εικονική) χρεωστική κάρτα η οποία θα λειτουργεί μέσα από μια εφαρμογή για smart phones, οι χρήστες θα μπορούν να πραγματοποιούν online αγορές και ανέπαφες πληρωμές – χωρίς μετρητά – από τα κινητά τους.

«Μπάσιμο» στο χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών και συναλλαγών κάνει ο όμιλος ΟΤΕ, λανσάροντας την υπηρεσία «Payzy» η οποία παρέχεται μέσω της κατά 100% θυγατρικής του Cosmote Payments.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για είσοδο του ομίλου στην τραπεζική αγορά και στις υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού.

Νέος τρόπος πληρωμών

Η εμπορική ονομασία της υπηρεσίας είναι «payzy by COSMOTE» και είναι διαθέσιμη σε όλους τους καταναλωτές για ανέπαφες συναλλαγές χωρίς μετρητά. Αποτελεί ένα νέο ψηφιακό τρόπο πληρωμών για να καλύπτει ανάγκες και λογαριασμούς και ταυτόχρονα να δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να κάνει συναλλαγές με τα οικεία του πρόσωπα.

Η Cosmote Payments έχει, ήδη, πάρει άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) ως ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος και έχει συσταθεί από τον Ιούνιο του 2018. Τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς υπέβαλε φάκελο στην ΤτΕ για την αδειοδότησή της ως Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος (ΙΗΧ).

Τον Ιούλιο του 2020 αδειοδοτήθηκε βάσει της απόφασης 364/3/9.7.2020 της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της ΤτΕ, αφότου προχώρησε σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 4 εκατ. ευρώ.

H νέα άυλη χρεωστική κάρτα Payzy θα λειτουργεί μέσα από μία εφαρμογή για τα smartphones. Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να ανοίγουν ηλεκτρονικό λογαριασμό με την κλασσική μορφή IBAN και μέσω αυτού να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές, αλλά και φυσικές συναλλαγές. Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη για iOS και Android.

Η διαδικασία εγγραφής

H διαδικασία εγγραφής είναι απλή, διαρκεί το πολύ 10 λεπτά και ολοκληρώνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά με τη βοήθεια ενός video call.

Για το άνοιγμα του ψηφιακού του πορτοφολιού μάλιστα, ο χρήστης δεν χρειάζεται καν να καταχωρήσει τα προσωπικά του στοιχεία χειροκίνητα, καθώς αυτά συμπληρώνονται αυτόματα με τη βοήθεια της υπηρεσίας «Συστηθείτε» του gov.gr, αφού κάνει είσοδο με τα στοιχεία του Τaxisnet.

Με το άνοιγμα του πορτοφολιού, o χρήστης έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει μια virtual (εικονική) Payzy χρεωστική κάρτα, σε συνεργασία με την Visa και καταχωρείται σε Apple Pay και Google Pay, ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα του τηλεφώνου του.

Με την εικονική, αυτή, κάρτα μπορεί να πραγματοποιεί online ή ανέπαφες συναλλαγές με το κινητό του σε ηλεκτρονικά και φυσικά καταστήματα. Σε επόμενο στάδιο, θα μπορεί να παραγγείλει και την φυσική χρεωστική του κάρτα ώστε να πραγματοποιεί με αυτή πληρωμές σε POS, αγορές και αναλήψεις μετρητών από ATM.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ