Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022
ΑρχικήPlusΚαταγγελία για τα προϊόντα στα σουπερ μαρκετ - Έτσι μας κλέβουν

Καταγγελία για τα προϊόντα στα σουπερ μαρκετ – Έτσι μας κλέβουν

«Καταπέλτης» το ΙΝΚΑ για την μείωση των ποσοτήτων στις συσκευασίες προϊόντων. «Τέχνασμα της βιομηχανίας» αναφέρει στην ανακοίνωση.

Ανακοίνωση για μείωση της ποσότητας στις συσκευασίες των προϊόντων εξέδωσε το ΙΝΚΑ/Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας.

Οι ομαδικές αγωγές σε χώρες του εξωτερικού κατά εταιρειών που άλλα διαφημίζουν κι άλλα προσφέρουν τελικά, συμβαίνουν αρκετά συχνά..

Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά τι γίνεται…

Καταγγελία του ΙΝΚΑ για λιγότερη ποσότητα στις συσκευασίες προϊόντων

Το ΙΝΚΑ σημειώνει ότι αν και είναι νόμιμη διαδικασία, ωστόσο πρόκειται για ένα «τέχνασμα της βιομηχανίας και της βιοτεχνίας» ενώ προσθέτει στην ανακοίνωση, ότι μετά από ελέγχους που πραγματοποίησε, διαπίστωσε ότι μειώνονται οι ποσότητες στις συσκευασίες προϊόντων.

Επιπλέον, αναφέρει ότι υπάρχει μείωση των ποσοτήτων, σχεδόν σε όλες τις συσκευασίες προϊόντων, όχι μόνο στα τρόφιμα, αλλά και στα είδη περιποίησης, στα χαρτικά, απορρυπαντικά, καλλυντικά, ζωοτροφές «και γενικά όπου αυτό είναι εφικτό, ακόμα και στα αγροτικά προϊόντα του πρωτογενούς τομέα (τσουβάλια καλαμπόκι, σόγια, κριθάρι μπάλες τριφύλλι)».

Στο εξωτερικό οι ομαδικές αγωγές κατά εταιρειών που άλλα διαφημίζουν κι άλλα προσφέρουν τελικά είναι κάτι σύνηθες. Πρόσφατα, ομαδική αγωγή κατατέθηκε σε βάρος αλυσίδων φαστ φουντ για αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές, ζητώντας αποζημίωση 50 εκατ. δολαρίων για πελάτες που εξαπατήθηκαν.

«Οι ενέργειες είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικές τώρα που πληθωρισμός, τρόφιμα και τιμές κρέατος είναι στα ύψη και πολλοί καταναλωτές, ιδιαίτερα εκείνοι με χαμηλότερο εισόδημα, δυσκολεύονται οικονομικά», προσθέτουν οι καταγγέλλοντες.

ΙΝΚΑ – Συλλογική Αγωγή κατά της ΖΕΝΙΘ με αφορμή τη ρήτρα αναπροσαρμογής

Στην ανακοίνωση του ΙΝΚΑ αναφέρεται ότι «βιώνουμε την αγωνία και την απελπισία των καταναλωτών, που χρεώνονται ακόμα και σήμερα τα εξωφρενικά ποσά για τη ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας».

Στο πλαίσιο των δράσεων των οργανώσεων των καταναλωτών για την κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής ηλεκτρικής ενέργειας, το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, ανακοίνωσε ότι κατέθεσε σήμερα συλλογική αγωγή κατά της εταιρείας ΖΕΝΙΘ, στο Πολυμελές Πρωτοδικείο της Θεσσαλονίκης.

Οπως αναφέρει ανακοίνωση:

«Καθημερινά ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, βιώνουμε την αγωνία και την απελπισία των καταναλωτών, που χρεώνονται ακόμα και σήμερα τα εξωφρενικά ποσά για τη ρήτρα αναπροσαρμογής στους λογαριασμούς των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, λόγω της ρήτρας αναπροσαρμογής.

Σε απάντηση συνεχίζουμε τον δικαστικό αγώνα στον οποίο δεσμευθήκαμε για την κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής από τον Οκτώβριο του 2021 έως και σήμερα, γιατί είναι άδικη, παράνομη και καταχρηστική και καταθέσαμε σήμερα την Συλλογικά Αγωγή κατά της εταιρείας ΖΕΝΙΘ, στο Πολυμελές Πρωτοδικείο της Θεσσαλονίκης, η οποία προσδιορίστηκε για την 09η-12-2022 και ζητάμε, πέρα από την κατάργησή της, την επιστροφή των χρημάτων που πλήρωσαν οι καταναλωτές για την ρήτρα αναπροσαρμογής, καθώς και να μην γίνεται καμία αποκοπή ρεύματος και καμία μονομερής τροποποίηση των συμβάσεων».

ΙΝΚΑ – Συνεχίζεται η απάτη εις βάρος των πολιτών Καταναλωτών

Ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας λαμβάνουμε καθημερινά εκατοντάδες καταγγελίες για φουσκωμένους λογαριασμούς ρεύματος.

Η συνεχιζόμενη αδιαφάνεια χρέωσης στους λογαριασμούς ρεύματος έχει φέρει σε απόγνωση αγανάκτηση θυμό εκνευρισμό τους πολίτες καταναλωτές.

Ένα παράδειγμα από τα εκατοντάδες παραδείγματα και καταγγελίες. Κατανάλωση ενέργειας απο 23/7/2022 έως 26/8/2022 ημέρες 34 ,332 kwh
Κρατική επιχορήγηση 90,10
Ποσό οφειλής 212, 62
Συν 100 ευρώ που είχε καταβάλει ως εγγύηση θα έπρεπε κανονικά να πληρώσει πέρα από την Κρατική επιδότηση 312, 62 ευρώ για 332 kwh

Γεννάται το ερώτημα πως έγινε η καταμέτρηση ;

Πόσες kwh είχε κάψει έως 31 /8/2022 και πόσες kwh απο 1/8/2022 έως 26/8/2022 ;

Με τι ποσά χρέωσης έχει επιβαρυνθεί ο καταναλωτής βάση των χρονικών περιόδων;

Ανάλυση του λογαριασμού 312,62 ÷ 332 kwh πόσο βγαίνει ;

Βγαίνει 0,94 η κιλοβατώρα. Εάν βάλουμε και την επιδότηση του κράτους έχουμε
312,62 +90,10 = 402, 72
402,72 ÷332 = 1,21 η kwh

Αυτή είναι η αλήθεια αυτή είναι η κατάσταση κύριοι της κυβέρνησης.

Τελικά ποιός δουλεύει ποιόν ;

Μάλλον εσείς ως κυβέρνηση δουλεύτε το κόσμο μαζί με τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.

Άρχισε καινούργια υπηρεσία για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

Η νέα υπηρεσία ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών/ΙΝΚΑ-συν, ξεκινά τη λειτουργία της, το οποίο είναι ένα δίκτυο ενημέρωσης για το Ιδιωτικό Χρέος, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.

«Στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της ομοσπονδίας να συνεισφέρει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά που πλήττονται δραματικά την τρέχουσα περίοδο με κίνδυνο απώλειας της κύριας κατοικίας τους, η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ ευελπιστεί να προσφέρει ποιοτική εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε συνεργασία με επαγγελματίες με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο που συμμετέχουν στη δράση», ανακοίνωσε το ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ Γ. Λεχουρίτης: «Στόχος της υπηρεσίας ΙΝΚΑ+ είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του κερδίζοντας χρόνο, ιδιαίτερα και σε περιφέρειες εκτός Αττικής όπου η πρόσβαση σε νομικές συμβουλές μπορεί να είναι δυσχερέστερη».

Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές

Συγκεκριμένα, από την 1η Σεπτεμβρίου 2022, οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας κλπ, μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του ΙΝΚΑ+ και να λαμβάνουν πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αντιμετώπιση οφειλών ή την συνολική διαχείριση του χρέους τους, προγραμματίζοντας ραντεβού με δικηγόρους που συνεργάζονται με τα γραφεία των τοπικών οργανώσεων ΙΝΚΑ που λειτουργούν σε Αθήνα, Πειραιά, Αγρίνιο, Χανιά και Ρόδο. Για τις υπόλοιπες περιοχές υπάρχει δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού τηλεφωνικώς ή μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ παρέχεται δωρεάν, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 213 0 999 140 (αστική χρέωση) και λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-14:00. Επισημαίνεται ότι οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω του ΙΝΚΑ+ δεν περιλαμβάνουν νομική υποστήριξη ενώπιον δικαστηρίων ή άλλων αρχών, την οποία θα πρέπει να οργανώσει ο ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με δικηγόρο της επιλογής του.

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ χρηματοδοτείται ως δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Προστασίας Καταναλωτών του Προγράμματος Ενιαίας Αγοράς, υπό τη διαχείριση του Εκτελεστικού Οργανισμού του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας και των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (EISMEA).

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ