Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΕπιχειρήσειςΗ Vodafone αλλάζει - Η έκτακτη ενημέρωση

Η Vodafone αλλάζει – Η έκτακτη ενημέρωση

Vodafone: Μεγάλες αλλαγές προς το καλύτερο βέβαια από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, η οποία κάνει άλματα ψηφιοποίησης και επένδυση στα δίκτυα.

«Άλματα» κατά τη διάρκεια των τελευταίων δυο ετών πραγματοποίησε η Vodafone Ελλάδας για τον πλήρη μετασχηματισμό της σε εταιρεία τεχνολογίας.

Η εταιρεία σύμφωνα με τη διοίκηση προχώρησε σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, αναπτύσσοντας λύσεις ψηφιοποίησης για τις ελληνικές επιχειρήσεις και αναβαθμίζοντας τα πληροφοριακά της συστήματα για υψηλότερη αυτοματοποίηση, λιγότερες διαδικασίες και βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Η εταιρεία, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, άλλαξε ριζικά δομές, λειτουργίες και συστήματα, ψηφιοποιώντας το σύνολο της δραστηριότητάς της, προς όφελος των καταναλωτών, των εταιρικών πελατών και των εργαζομένων της.

Ως εκ τούτου, οι συνδρομητές στράφηκαν στις εφαρμογές και τα ψηφιακά κανάλια της Vodafone, τα οποία αντιπροσωπεύουν πλέον το 30% των πωλήσεων.

Επιπλέον, οι ελληνικές επιχειρήσεις απέκτησαν νέες δυνατότητες χάρη στα Mobile Private Networks, τις λύσεις IoT και τα σύγχρονα έξυπνα δίκτυα που στηρίζονται στο λογισμικό SD-WAN, που τις τοποθετούν στον πυρήνα της 4ης βιομηχανικής επανάστασης.

Ολοκληρώνοντας τον απολογισμό μίας περιόδου που χαρακτηρίστηκε από αλλεπάλληλες προκλήσεις, στα μέτωπα της πανδημίας, της αναστάτωσης στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα και των γεωπολιτικών κρίσεων, η Vodafone Ελλάδας έκλεισε το προηγούμενο οικονομικό έτος (Απρίλιος 2021 – Μάρτιος 2022) με συγκρατημένα οικονομικά μεγέθη, αύξηση της πελατειακής της βάσης σε κινητή και σταθερή, καθώς και ενισχυμένο αποτύπωμα σε μεγάλα έργα ψηφιοποίησης του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.

Επίσης

«Πιο συγκεκριμένα, στην σταθερή τηλεφωνία, η Vodafone προσέγγισε τους 1 εκατομμύριο πελάτες, καταγράφοντας την υψηλότερη ιστορικά επίδοση μέχρι σήμερα, ενώ στην κινητή πέτυχε επίσης ιστορικό ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων, η οποία με όχημα τα απεριόριστα πακέτα, ξεπέρασε τα 122petabyte.

Επιπλέον, έχει ήδη αναβαθμίσει πάνω από 350.000 χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις στην αμέσως επόμενη – και όχι μόνο – διαθέσιμη ταχύτητα.

Στις επενδύσεις δικτύων νέας γενιάς, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, επιταχύνεται η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος των 600 εκατ. ευρώ με στόχο πληθυσμιακή κάλυψη 5G 70% στο τέλος του 2023 και 90% στο τέλος του 2025, ενώ σήμερα ξεπερνά το 44%.

Σε ό,τι αφορά το NGA, στόχος του προγράμματος είναι 800.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις να έχουν συνδεθεί σε υπερυψηλές ταχύτητες μέχρι το τέλος του 2024. Στο ίδιο πλαίσιο, η Vodafone έχει ήδη ολοκληρώσει κατά το ήμισυ το εμβληματικό έργο του υποβρυχίου καλωδίου οπτικών ινών, έχοντας πραγματαποιήσει την προσαιγιάλωσή του σε Κρήτη και Δωδεκάνησα.

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο υποδομής, που με την ολοκλήρωσή του στα μέσα του 2023, θα φέρει μία νέα εποχή σε σχεδόν 1.000.000 κατοίκους, χιλιάδες επιχειρήσεις και πολλά εκατομμύρια επισκεπτών 10 ελληνικών νησιών, προσφέροντας τους πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες νέας γενιάς μέσω του Gigabit δικτύου της Vodafone.

Το Vodafone Business αναπτύσσει πολύ δυναμικά το αποτύπωμά του πλέον και στον Δημόσιο τομέα, διεκδικώντας μείζονα έργα ψηφιοποίησης που δρομολογούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, ενώ ανέλαβε κορυφαία έργα του ιδιωτικού τομέα που αποτελούν τα μεγαλύτερα ή και τα μοναδικά στο είδος τους στην Ελλάδα.

Εισέρχεται δε δυναμικά τόσο στο πρόγραμμα του κουπονιού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων όσο και στον διαγωνισμό για υπηρεσίες Smart Cities στους δήμους της χώρας.

Vodafone TV

Το Vodafone TV έγινε ο απόλυτος προορισμός για ποιοτικό περιεχόμενο που απευθύνεται σε ολόκληρη την οικογένεια, καθώς εξασφάλισε αποκλειστικά δικαιώματα για την προβολή του Disney+ στην Ελλάδα, ενώ εξακολουθεί να αποτελεί την πλατφόρμα που φιλοξενεί περιεχόμενο του κορυφαίου τηλεοπτικού δικτύου HBO, στην χώρα μας.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι παρά τις πολλαπλές αντιξοότητες για την κοινωνία και την αγορά, η Vodafone Ελλάδας διαμόρφωσε ένα περιβάλλον και ένα μοντέλο συνεργασίας για τους ανθρώπους της, που αύξησε τόσο την παραγωγικότητα όσο και την ικανοποίησή τους από την εργασία.

Συγκεκριμένα, ως μία από τις πρώτες και ελάχιστες εταιρείες στην χώρα που εφαρμόζουν κάτι ανάλογο, υιοθέτησε το λεγόμενο agile way of working, μία σύγχρονη μέθοδο συνεργασίας που επιτρέπει σε αυτοδύναμες ομάδες να αποφασίζουν γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς την γραφειοκρατία των κλασικών δομών ιεραρχίας.

Επιπρόσθετα, έχοντας ως οδηγό τις υψηλές επιδόσεις που καταγράφηκαν την περίοδο της πλήρους τηλεργασίας, καθιέρωσε υβριδικό μοντέλο εργασίας με σεβασμό στις ανάγκες και την ισορροπία των ανθρώπων της, εξέλιξη που έτυχε ευρείας αποδοχής από τον κόσμο της εταιρείας και συνέτεινε στο πολύ υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των εργαζομένων της εταιρείας».

“Αιχμές” Vodafone εναντίον ΕΕΤΤ, με αποδέκτη τον ΟΤΕ

Στο αναπτυξιακό πλάνο της Vodafone Ελλάδας και στη μετατροπή της σε μία σύγχρονη εταιρεία “τεχνολογίας και επικοινωνιών” αναφέρθηκε σε χθεσινή εκδήλωση με εκπροσώπους του Τύπου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης.

Από την ομιλία του κ. Μπρουμίδη δεν έλειψαν οι αιχμές εναντίον της ΕΕΤΤ για το υπάρχον κοστολογικό μοντέλο, με αφορμή την υπόθεση της δωρεάν αναβάθμισης ταχυτήτων του σταθερού ευρυζωνικού internet του ΟΤΕ.

Επίσης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας υποστήριξε ότι, έως τα τέλη του 2025, η εταιρεία θα διαθέτει 800.000 γραμμές FttH και παράλληλα, θα στοχεύσει στην ενίσχυση των εσόδων, μέσω δραστηριοτήτων που δεν είναι αμιγώς τηλεπικοινωνιακές, όπως τα έργα ICT, προσδοκώντας στη διετία 2022 – 23 την εξασφάλιση (ιδιωτικών και δημόσιων) έργων 200 εκατ. ευρώ στον τομέα αυτό.

Η Vodafone, o OTE και η ΕΕΤΤ

Ο κ. Μπρουμίδης τοποθετήθηκε εκτενώς χθες και στην υπόθεση της δωρεάν αναβάθμισης ταχυτήτων του ΟΤΕ, παρουσιάζοντας το σκεπτικό της πολιτικής της Vodafone, η οποία είχε ζητήσει να “παγώσει” η σχετική διαδικασία, μέσω της κατάθεσης ασφαλιστικών μέτρων.

“Η Vodafone δεν ήθελε να σταματήσει να δίνει ο ΟΤΕ γρήγορες ταχύτητες. Η Vodafone, αυτό που υποστήριξε, είναι ότι, εάν είναι να το κάνει ο ΟΤΕ, πρέπει να μπορεί να το κάνει και η Vodafone, η WIND και η NOVA”, υπογράμμισε αρχικά.

“Ο ΟΤΕ μια χαρά το έκανε. Είχε να κάνει μια ενέργεια εμπορική και κατέθεσε τα πακέτα του. Αυτό που είπαμε εμείς, είναι ότι δεν μπορείς, με ένα μοντέλο του 2011 να εγκρίνεις πακέτα το 2022 , το έχει αναγνωρίσει η ΕΕΤΤ, ξέρει ότι είναι παρωχημένο το μοντέλο”, συμπλήρωσε στη συνέχεια.

“Νομίζω εκεί υπήρξε Ρυθμιστική Αργία και στη Ρυθμιστική Αργία αυτός που ευνοείται είναι ο ρυθμιζόμενος και αυτός που αδικείται είναι ο… άλλος”, τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδος, εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι το υπάρχον κοστολογικό μοντέλο της ΕΕΤΤ θα αλλάξει.

Σχετικά με την εμπορική πολιτική / πακέτα της Vodafone, σχολίασε ότι “δεν θα αντιγράψουμε τον ΟΤΕ, η στρατηγική μας είναι περισσότερο προσαρτημένη στην τελική ανάγκη του καταναλωτή και όχι μόνο στις ταχύτητες”, φέρνοντας για παράδειγμα τη διάθεση του Vodafone 100, με δωρεάν το περιεχόμενο της Vodafone TV.

Έως το 2025 800.000 γραμμές FttH, ενίσχυση πηγών και από εναλλακτικούς τομείς
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας αναφέρθηκε και στο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας και την μετεξέλιξή της σε μια σύγχρονη εταιρεία “τεχνολογίας και επικοινωνιών”.

Σχετικά με το επενδυτικό πλάνο, σημείωσε ότι παραμένει σε ισχύ το πλάνο των 600 εκατ. ευρώ, το οποίο επικεντρώνεται, κυρίως, στην ανάπτυξη του δικτύου Ftth και του δικτύου 5G, προαναγγέλλοντας και νέο επενδυτικό πλάνο.

Επίσης, όπως υπογράμμισε, στόχος είναι η δημιουργία 800.000 γραμμών Ftth έως το 2025 (η Vodafone δεν έχει κάνει καμία συζήτηση με τη ΔΕΗ) και η άντληση εσόδων και από υπηρεσίες “όχι connectivity”.

“H εταιρεία είναι πολύ διαφορετική, σε σχέση με πριν από 6 – 8 χρόνια. Η εταιρεία ήταν τότε μια εταιρεία κινητής, όλα τα έσοδα ήταν από τη φωνή, τα data και τα μηνύματα. Κατά 100% έκανε τις πωλήσεις στα φυσικά κανάλια.

Σήμερα, η εταιρεία είναι πλέον ένας πάροχος κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, τηλεόρασης, ICT στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, έχουμε επιτυχίες στο Ταμείο Ανάκαμψης και στο χώρο του IoT”, υπογράμμισε ο κ. Μπρουμίδης.

“Πλέον κάτω από 70% των εσόδων μας είναι από την κινητή τηλεφωνία, το υπόλοιπο ποσοστό προέρχεται από τη σταθερή και νέες υπηρεσίες”, συμπλήρωσε, τονίζοντας ότι “μέσα από τις επενδύσεις που κάνουμε, η εταιρεία θα είναι σε λίγα χρόνια μόνο FttH”, ενισχύοντας παράλληλα τη πανελλαδική κάλυψη του δικτύου 5G.

“Το 2016, το 100% των πωλήσεων ήταν στα φυσικά κανάλια, στο retail και το telemarketing, σήμερα το 30% των πωλήσεων της εταιρείας γίνεται μέσα από digital κανάλια.

Θέλουμε να γίνουμε μια εταιρεία τεχνολογίας και επικοινωνιών, τα επόμενα χρόνια το 30% των εσόδων θα προέρχεται από υπηρεσίες μη connectivity, δηλαδή από νέες υπηρεσίες, όπως IοT, ICT, τηλεόραση και προϊόντα για επιχειρήσεις”, τόνισε ο κ. Μπρουμίδης, παρουσιάζοντας το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας.

Σχετικά με τη συνδρομητική τηλεόραση, τόνισε ότι η συνεργασία με το Disney+ πηγαίνει καλά, “αυτό είναι λογικό, καθώς το περιεχόμενο είναι πολύ καλό, ο κόσμος το περίμενε, ο στόχος της εταιρείας είναι να προστεθεί και το HBO max”.

Αντίστοιχα, για τη γενικότερη πορεία της αγοράς, ανέφερε ότι η αγορά της κινητής πηγαίνει καλά, λόγω της αύξησης των data και ότι η σταθερή ανεβαίνει, λόγω των αναβαθμίσεων που γίνονται στις ταχύτητες.

“Αυτή την στιγμή δεν έχουμε δει καμία επίπτωση από αυτό που κάνει ο ΟΤΕ, είναι νωρίς ακόμη.

Σε ό,τι αφορά στη Vodafone, αναβάθμιση ταχυτήτων κάνουμε εδώ και δυο χρόνια , έχουμε σχεδόν 1 εκατ. πελάτες και τα τελευταία χρόνια έχουμε αναβαθμίσει τους 350.000 σε διπλάσια ή παραπάνω ταχύτητα, με κόστος”, τόνισε.

“Ανάλογα με τον πελάτη, θα προχωρήσουμε σε αυτό που χρειάζεται περισσότερο, μπορεί να είναι αναβάθμιση ταχύτητας ή περιεχόμενο. Π.χ. ο πελάτης Vodafone 100, έχει το Vodafone TV δωρεάν για όλο τον χρόνο του συμβολαίου”, συμπλήρωσε.

Τέλος, ως “απειλές” για τον κλάδο συμπεριέλαβε τον πληθωρισμό, το κόστος ενέργειας και την έλλειψη προσωπικού, τονίζοντας ότι – επί του παρόντος – η εταιρεία δεν θα προχωρήσει σε αναπροσαρμογή τιμολογίων.

Πηγή: capital.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ