Newsme.gr
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus
Newsme.gr
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus
Newsme.gr
No Result
View All Result

Έχεις αυτό το ΙΧ; Απαγόρευση εισόδου σε parking – Τι άλλαξε

Γιώργος Μενδρινός by Γιώργος Μενδρινός
28 Ιανουαρίου 2023
in Οικονομία
0 0
Έχεις αυτό το ΙΧ; Απαγόρευση εισόδου σε parking - Τι άλλαξε

parking: Οι κάτοχοι ΙΧ τα οποία κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο απαγορεύεται σύμφωνα με διάταξη να σταθμεύουν σε κλειστά πάρκινγκ για λόγους ασφαλείας.

Τα εν λόγω πάρκινγκ, αν δεν έχουν τις ανάλογες προδιαγραφές ώστε να μπορούν να υποδεχτούν τέτοιου είδους οχήματα θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει στην είσοδό τους σήμανση για την απαγόρευση αυτών.

Περιορισμοί και απαγορεύσεις στη στάθμευση αυτοκινήτων μπορούν να προκύψουν εξαιτίας του καυσίμου με τον οποίο τροφοδοτείται ο κινητήρας ενός οχήματος.

Αντιμέτωποι με απαγορεύσεις στη στάθμευση ή ακόμα και στην κυκλοφορία έρχονται ιδιοκτήτες οχημάτων τα οποία εφοδιάζονται με σύστημα υγραεριοκίνησης ή αεριοκίνησης.

parking: Τι άλλαξε

Ειδικότερα, οι απαγορεύσεις επιβάλλονται για εκείνα τα οχήματα που φέρουν εργοστασιακό ή μη σύστημα LPG ή CNG και προκύπτουν για λόγους ασφαλείας.

Επί της ουσίας πρόκειται για οχήματα που κινούνται είτε με υγραέριο είτε με φυσικό αέριο, η στάθμευση των οποίων απαγορεύεται σε ορισμένες περιπτώσεις σε κλειστά parking που δεν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές.

Μολονότι η Ελληνική Νομοθεσία δεν προβλέπει κάποια απαγόρευση στην κίνηση ή την στάθμευση αυτοκινήτων με υγραέριο ή φυσικό αέριο, υπάρχουν σαφείς κανονισμοί οι οποίοι θα πρέπει να πληρούνται ώστε ένας χώρος στάθμευσης να μπορεί να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει αεριοκίνητα οχήματα.

Συγκεκριμένα, σε κλειστούς χώρους στάθμευσης με χωρητικότητα μεγαλύτερη των 100 οχημάτων θα πρέπει να οριοθετούνται πλησίον των εξωτερικών τοίχων του κτιρίου με ειδική σήμανση εκείνα τα τμήματα στα οποία οφείλουν να σταθμεύουν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν εναλλακτικούς τύπους καυσίμου.

Οι θέσεις αυτές θα πρέπει να αντιστοιχούν τουλάχιστον στο 10% επί της μέγιστης χωρητικότητας του χώρου στάθμευσης, ενώ τα τμήματα αυτά θα πρέπει να αποτελούν ξεχωριστό πυροδιαμέρισμα, να τοποθετούνται κατά προτίμηση σε υπέργειους ορόφους και να διαθέτουν κατάλληλο σύστημα εξαερισμού.

Στην περίπτωση, λοιπόν, που οι παραπάνω προδιαγραφές δεν πληρούνται, ο χώρος στάθμευσης δεν μπορεί να φιλοξενήσει οχήματα με συστήματα τροφοδοσίας υγραερίου ή φυσικού αερίου και οφείλει να απαγορεύει την είσοδο και τη στάθμευση σε αυτά.

parking: Η απαγόρευση συνήθως επιβάλλεται…

με την αντίστοιχη σήμανση και οφείλει να γίνει σεβαστή από τους ιδιοκτήτες οχήματος, καθώς στην περίπτωση ενός συμβάντος είναι πολύ πιθανόν να βρεθούν εκτεθειμένοι.

Κρίνοντας από την παραπάνω διάταξη, για χώρους στάθμευσης με χωρητικότητα μικρότερη των 100 θέσεων δεν προβλέπεται κάποια ειδική πρόβλεψη για τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο, συνεπώς δεν τίθεται θέμα κάποιου περιορισμού ή απαγόρευσης.

Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα κλειστά-υπόγεια parking πολυκατοικιών, τα οποία προφανώς δεν αγγίζουν τη χωρητικότητα των 100 οχημάτων, ενώ ασφαλής μπορεί να θεωρηθεί η στάθμευση αυτοκινήτων LPG και CNG στις πυλωτές πολυκατοικιών, όπου οι πιθανότητες υψηλής συγκέντρωσης υγραερίου ή φυσικού αερίου είναι ελάχιστες.

Δεν είναι όμως μόνον οι χώροι στάθμευσης που επιβάλλουν περιορισμούς σε αυτοκίνητα που κινούνται με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου.

Σε τούνελ ανά την Ευρώπη, τα συγκεκριμένα οχήματα θα πρέπει να ενημερώνουν για τη χρήση LPG ή CNG κατά την είσοδό τους σε αυτά και να φέρουν ειδική σήμανση, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις όπως αυτό της σήραγγας της Μάχης, οπού η μεταφορά οποιουδήποτε οχήματος LPG ή CNG απαγορεύεται ακόμα κι αν οι αντίστοιχες δεξαμενές του αυτοκινήτου είναι άδειες.

parking: Χωρίς χώρους στάθμευσης δεν θα λειτουργήσουν οι πεζόδρομοι στο Ηράκλειο

Την επαναλειτουργία των δημοτικών χώρων στάθμευσης σε επαφή με τα ενετικά τείχη, για την οποία θα πιέσει η Λότζια, αλλά και νέα πάρκινγκ, προτάσσει η κυκλοφοριακή μελέτη για την παλιά πόλη

«Χωρίς χώρους στάθμευσης περιμετρικά, αλλά σε επαφή με το εντός τειχών Ηράκλειο δεν μπορεί να περπατήσει με επιτυχία το εγχείρημα ενός πεζοδρομημένου κέντρου, ελεύθερου από τα οχήματα», επισημαίνουν με νόημα, προτάσσοντας ως αναγκαιότητα τόσο την επαναλειτουργία των κλειστών τα τελευταία χρόνια δημοτικών πάρκινγκ στα τείχη,

όσο και τη δρομολόγηση του παλιού εγχειρήματος για ένα μεγάλο υπόγειο δημοτικό γκαράζ κάτω από την πλατεία Ελευθερίας, οι μελετητές της υπό αναθεώρησης κυκλοφοριακής μελέτης για την παλιά πόλη.

Η μελέτης θα τεθεί επί τάπητος στο Δημοτικό Συμβούλιο την ερχόμενη Δευτέρα, προκειμένου να αποφασιστεί, μετά από διαδοχικές αναβολές, η πιλοτική εφαρμογή του σχεδιασμού που έχει χαραχθεί από τη Λότζια και προβλέπει την πλήρη πεζοδρόμηση (με αποκλεισμό των οχημάτων) του άξονα Δικαιοσύνης- Ίδης- Καλοκαιρινού

μέχρι την οδό Καζάνη και τη διαμόρφωση του οδικού άξονα Ζωγράφου- Χατζημιχάλη Γιάνναρη- Σμύρνης σε έναν βρόγχο ήπιας κυκλοφορίας, για αποκλειστική όμως κίνηση μονάχα των ταξί, οχημάτων φορτοεκφόρτωσης, δικύκλων, ασθενοφόρων και οχημάτων έκτακτης ανάγκης.

«Η κυκλοφοριακή μελέτη παλιάς πόλης προτείνει τις οδούς Δικαιοσύνης- Ίδης Έβανς (από Αβέρωφ έως Δικαιοσύνης)- Χατζημιχάλη Γιάνναρη (από Σμύρνης έως Έβανς), Ψαρομηλίγκων, 1821 (με εξαίρεση το τμήμα από την οδό Κόσμων έως την οδό Μ. Οδηγητρίας) και λ. Καλοκαιρινού (έως τη συμβολή της με την οδό Καζάνη) ως πεζόδρομους.

Σε συνέχεια των ανωτέρω και δεδομένου ότι είναι υπό έγκριση το Α’ στάδιο της κυκλοφοριακής μελέτης παλιάς πόλης, το οποίο περιλαμβάνει τις βασικές κυκλοφοριακές προτάσεις και το εναλλακτικό σενάριο το οποίο επιλέχθηκε μετά τη διαβούλευση και την παρουσίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο, προτείνουμε με την παρούσα εισήγηση:

Την πιλοτική-προσωρινή εφαρμογή

των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων όπως έχουν προταθεί στο Α’ στάδιο της κυκλοφοριακής μελέτης παλιάς πόλης, για το χρονικό διάστημα έως 31/12/2023, όπου εκτιμούμε ότι θα έχει ολοκληρωθεί η έγκριση της προαναφερόμενης μελέτης.

Την παράταση της ισχύος των προγενέστερων αποφάσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης και της Αστυνομικής Δ/νσης Ηρακλείου ως έχουν εγκριθεί, μέχρι και τις 31/12/2023», αναφέρεται στην εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής προς το Δημοτικό Συμβούλιο.

Κι ενώ το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου καλείται λοιπόν στην ερχόμενη συνεδρίασή του να αποφασίσει την πεζοδρόμηση κεντρικών οδών, στο πλαίσιο μιας πιλοτικής εφαρμογής ενός σχεδόν έτους (ως δηλαδή τις 31/12/2023), η “Νέα Κρήτη” “φωτίζει” σήμερα μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πτυχή του περιεχομένου της υπό αναθεώρηση κυκλοφοριακής μελέτης.

Αν και δεν έχει αναδειχτεί δεόντως

μιας και το βάρος σε αυτοδιοικητικό- δημοσιογραφικό- κοινωνικό επίπεδο έπεσε είναι η αλήθεια όλο αυτό το διάστημα στα κυκλοφοριακά μέτρα, στις αλλαγές και στο ζήτημα της αμιγούς πεζοδρόμησης κάποιων κεντρικών δρόμων, που πυροδότησε ως γνωστόν και μια γενικότερη συζήτηση-αντιπαράθεση στο Ηράκλειο, μια σημαντική παράμετρο στην όλη εξίσωση για ένα πετυχημένο κυκλοφοριακό μοντέλο στην παλιά πόλη που θέτουν επιτακτικά οι μελετητές είναι οι χώροι στάθμευσης.

Οι ίδιοι αναδεικνύουν ως επιτακτική αναγκαιότητα να επαναλειτουργήσουν τα κλειστά εδώ και αρκετά χρόνια δημοτικά πάρκινγκ επί των ενετικών τειχών (αναγνωρίζοντας φυσικά πως αυτό πρέπει να γίνει σε συνεννόηση και συμμόρφωση με τα “θέλω” της Αρχαιολογίας και του υπουργείου Πολιτισμού),

ενώ την ίδια ώρα τονίζουν την ανάγκη για τη δημιουργία και νέων δημοτικών χώρων στάθμευσης. Μάλιστα, επαναφέρουν στο προσκήνιο την πάλαι ποτέ ιδέα για ένα μεγάλο υπόγειο πάρκινγκ, κάτω από την πλατεία Ελευθερίας.

Ένα εγχείρημα που πρωτο-έπεσε στο τραπέζι τη δεκαετία του ’90 επιχειρήθηκε μέχρι ένα βαθμό να δρομολογηθεί στις αρχές του 2000 από την τότε δημοτική Αρχή Κουράκη, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει μάλλον ατονήσει και περάσει κάπως στο περιθώριο, δίχως πάντως να έχει ποτέ εγκαταλειφθεί η ιδέα για ένα υπόγειο γκαράζ κάτω από την κεντρική πλατεία του Ηρακλείου.

Tags: PARKINGΑΜΑΞΙΑΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣΔΡΟΜΟΙΕΝΤΟΛΕΣΙΧΚΟΚΝΟΜΟΣΦΟΡΤΗΓΟ
Previous Post

Jumbo: «Τελείωσαν» τον ανταγωνισμό – Τι συνέβη

Next Post

Τι σημαίνουν τα γράμματα των πινακίδων – Πως διαβάζονται σωστά

Διαβάστε επίσης...

Συντάξεις: Εκτακτο επίδομα έως 350 ευρώ στα ΑΤΜ

Συντάξεις: Έκτακτο επίδομα έως 350 ευρώ στα ΑΤΜ

9 Φεβρουαρίου 2023
συντάξεις Μαρτίου 2023 επιδόματα ΟΠΕΚΑ: Πληρωμή νωρίτερα στις συντάξεις Μαρτίου 2023 και επιδόματα ΟΠΕΚΑ

Πότε μπαίνουν συντάξεις Μαρτίου 2023 και επιδόματα ΟΠΕΚΑ

9 Φεβρουαρίου 2023
«Μην αγοράζετε γάλατα, τυριά, γιαούρτια»: Σάλος στα σούπερ μάρκετ - Έκτακτη ανακοίνωση

«Μην αγοράζετε γάλατα, τυριά, γιαούρτια»: Σάλος στα σούπερ μάρκετ

9 Φεβρουαρίου 2023
Προσοχή! Έκτακτη ανακοίνωση: Aπάτη στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Aπάτη στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης: Προσοχή! Έκτακτη ανακοίνωση

9 Φεβρουαρίου 2023
Εφορία: Μεγάλος κίνδυνος! Απρόσμενη απόφαση για τα εισοδήματα

Εφορία: Μεγάλος κίνδυνος! Απρόσμενη απόφαση για τα εισοδήματα

9 Φεβρουαρίου 2023
survivor spoiler 9/2: Ανατροπή σήμερα! Ποιοι κερδίζουν, ποιος αποχωρεί

survivor spoiler 9/2: Ανατροπή σήμερα! Ποιοι κερδίζουν, ποιος αποχωρεί

9 Φεβρουαρίου 2023
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα

© 2023 Newsme.gr

No Result
View All Result
  • Δικαιολογητικά
  • Επιδόματα
  • Θέσεις Εργασίας – Προσλήψεις
  • Εργασιακά
  • Επιχειρήσεις
  • Περισσότερα
    • Οικονομία
    • Media
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Plus

© 2023 Newsme.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms below to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In