Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
ΑρχικήΘέσεις Εργασίας - Προσλήψεις - ΠροκηρύξειςΔΕΔΔΗΕ: Προκήρυξη για 393 θέσεις - Οι ειδικότητες

ΔΕΔΔΗΕ: Προκήρυξη για 393 θέσεις – Οι ειδικότητες

ΔΕΔΔΗΕ: Διαγωνισμό για την πρόσληψη 393 εργαζόμενων διαφόρων ειδικοτήτων με συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.

Ειδικότερα, στην κατηγορία Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης προκηρύσσονται 68 θέσεις, στην κατηγορία Τεχνολογικής Εκπαίδευσης 47 θέσεις και στην κατηγορία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 278.

Η προκήρυξη έχει αναρτηθεί στην διεύθυνση https://deddie.gr/el/deddie/apasxolisi/theseis-ergasias/prosliphseis-prosopikou-me-symvasi-aoristou-xronou/prokirixi-1-2022/ Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ξεκινήσει την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022 και θα λήξει την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022 και ώρα 14.00.

Η Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να επιτευχθεί με ταχύτερους ρυθμούς ο εκσυγχρονισμός της εταιρείας και η ψηφιακή της μετάβαση, με σκοπό τη σημαντική βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όλους τους Έλληνες πολίτες, στοχεύει να ενισχύσει σημαντικά το προσωπικό της με εργαζόμενους διαφόρων ειδικοτήτων, σε όλη την Επικράτεια.

Στο πλαίσιο αυτό και σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 3 του Ν.4643/2019, θα δημοσιευθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα η εγκεκριμένη από το ΑΣΕΠ Προκήρυξη ΔΕΔΔΗΕ 1/2022, η οποία θα περιλαμβάνει 393 προσλήψεις προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου Αορίστου Χρόνου, Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που έχουν εγκριθεί από την εταιρεία.

Την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων ενενήντα τριών (393) συνολικά θέσεων προσωπικού με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ειδικότερα:

ΔΕΔΔΗΕ: 1. Κατηγορία Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), εξήντα οκτώ (68) θέσεις.

  • ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΕ,
  • ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΕ,
  • ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕ,
  • ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΕ,
  • ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΕ,
  • ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΕ,
  • ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΔΑΣΟΛΟΓΟΙ ΠΕ,
  • ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕ και
  • ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΕ.

2. Κατηγορία Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ), ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΠΤΑ (47) θέσεις.

  • ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ TΕ.

ΔΕΔΔΗΕ: 3. Κατηγορία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ), διακόσιες εβδομήντα οκτώ (278) θέσεις.

  • ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΕ.

Οι παραπάνω προσλήψεις θα πραγματοποιηθούν με μοριοδότηση των υποψηφίων με βάση τα προσόντα τους και σύμφωνα με τα κριτήρια που έχουν τεθεί στην εγκεκριμένη Προκήρυξη.

Οι ημερομηνίες υποβολής των αιτήσεων θα ανακοινωθούν από τον ΔΕΔΔΗΕ, ταυτόχρονα με την ανάρτηση της Προκήρυξης στον ιστότοπο της εταιρείας.

Σουπερ μαρκετ: Εκατοντάδες ανοιχτές θέσεις εργασίας! Κάνε αίτηση ΕΔΩ

Σουπερ μαρκετ: Πάρα πολλές ανοιχτές θέσεις εργασίας υπάρχουν στα καταστήματα τροφίμων της χώρας. Δες τες όλες παρακάτω…

Ψάχνεις δουλειά και θα σε ενδιέφερε να εργαστείς σε κάποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ;

Σου έχουμε μαζέψει όλες τις σελίδες που οι αλυσίδες αναρτούν τις ανοικτές θέσεις εργασίας που προσφέρουν.

Δες παρακάτω αναλυτικά αν ταιριάζει κάποια με τις απαιτήσεις σου.

Σουπερ μαρκετ: Όλες οι θέσεις ανά αλυσίδα

Προσλήψεις για θέσεις εργασίας μιας ποικιλίας ειδικοτήτων, σε διάφορα σημεία της χώρας, ζητά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».

Δείτε εδώ τη λίστα.

Προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ METRO και My Market

Η εταιρία METRO και τα My market αναζητούν ικανούς υποψήφιους όλων των ειδικοτήτων με όρεξη για εργασία και φιλοδοξία για προσωπική ανάπτυξη και καταξίωση σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον.

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας My Market, κάντε κλικ εδώ.

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας METRO, κάντε κλικ εδώ.

Προσλήψεις στα Lidl

Δείτε εδώ τι ειδικότητες ζητάει και πώς να στείλετε βιογραφικό.

Θέσεις εργασίας στον Μασούτη

Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας.

Σουπερ μαρκετ: Έτσι ψωνίζουν πλέον οι Έλληνες 

«Πλέον ο καταναλωτής που έχει μπει σε ένα σουπερ μαρκετ για να ψωνίσει, θυμίζει ένα μικρό παιδί. Ένα μικρό παιδί που κοιτάζει τα ράφια και δεν ξέρει τι να κάνει, γιατί σκέφτεται πως υπάρχουν πολλά προϊόντα τα οποία (λόγω ακρίβειας) δεν μπορεί να τα έχει».

Με αυτό τον τρόπο περιέγραψε τον καταναλωτή στην εποχή του πληθωρισμού και της αβεβαιότητας του πολέμου στην Ουκρανία ο Γενικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), Λευτέρης Κιοσές, κατά την παρουσία του στο Food retail CEO Forum.

Σύμφωνα με τον κ. Κιοσέ, βασικότερο κριτήριο για τα ψώνια του Έλληνα – στη σκιά του πληθωρισμού – είναι τα χρήματα και όχι η ποιότητα. Λόγω των διαρκών ανατιμήσεων σε βασικά είδη διατροφής, ο Έλληνας ενδιαφέρεται «να τα φέρνει βόλτα οικονομικά». Επομένως, αλλάζει το σύνολο της αγοραστικής του συμπεριφοράς προκειμένου να το προσαρμόσει στις έκτακτες ανάγκες που προστάζει η τρέχουσα περίοδος.

Οι καταναλωτές αγοράζουν πλέον λιγότερα προϊόντα, ψωνίζουν εξυπνότερα και χωρίς διάθεση να δημιουργήσουν αποθέματα. Μάλιστα δεν είναι λίγοι όσοι αποφεύγουν να προβούν σε αγορές, ώστε να έχουν πάντοτε στην άκρη χρήματα, τα οποία μπορεί να αξιοποιηθούν σε περίπτωση ανάγκης.

Όπως σημείωσε ο κ. Κιοσές, η κύρια «υπερδύναμη» των καταναλωτών είναι εκείνη των προσφορών, τις οποίες ξέρουν, θέλουν κι εμπιστεύονται από την εποχή της δεκαετούς οικονομικής κρίσης που έπληξε τη χώρα. Οι καταναλωτές σήμερα κάνουν εκπτώσεις στις επιθυμίες τους, στρεφόμενοι, σύμφωνα με τον κ. Δημοράγκα σε αρκετές πιο φθηνές μάρκες προϊόντων, ενώ δεν διστάζουν το άνοιγμά τους σε περισσότερα καταστήματα, ώστε να έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες επιλογές.

Τον Ιούνιο τα δύσκολα

Τη λίστα με τα προϊόντα που είχαν τις μεγαλύτερες ετήσιες και μηνιαίες αυξήσεις δημοσίευσε το προηγούμενο διάστημα η ΕΛΣΤΑΤ.

Εκτός από την ενέργεια, το ψωμί, τα λαχανικά, το κρέας, αλλά και η διασκέδαση έχουν πάρει για τα καλά την ανιούσα και δεν υποχωρούν.

Σημαντική άνοδος και για τις μεταφορές και τα ακτοπλοϊκά.

Η ακρίβεια παίρνει πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις, εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και χιλιάδες νοικοκυριά δυσκολεύονται να αγοράσουν ακόμα και τις βασικές προμήθειες.

Ήδη, μάλιστα, με δεμένα χέρια φαίνεται να είναι οι εταιρίες, με την αγορά να προεξοφλεί νέες αυξήσεις στα σούπερ μάρκετ το αμέσως επόμενο διάστημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι νέοι τιμοκατάλογοι που φτάνουν από τους προμηθευτές ενόψει του Ιουνίου είναι αρκετά «τσιμπημένοι» και αποτυπώνουν τις μεγάλες δυσκολίες με τις οποίες θα έρθει και άλλο αντιμέτωπος ο καταναλωτής.

Μάλιστα, η ΕΛΣΤΑΤ δημοσίευσε τα στοιχεία για τον πληθωρισμό τον Απρίλιο, που «έσπασε» ρεκόρ 28 ετών, γυρνώντας στη δεκαετία του ’90. Πιο αναλυτικά, ο δείκτης τιμών καταναλωτή ανήλθε σε 10,2%, παρουσιάζοντας αύξηση 2,1% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2022, έναντι αύξησης 0,9% που είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Πρωτιά στις ανατιμήσεις έχει ξανά το φυσικό αέριο, που σε έναν χρόνο, έχει αύξηση 122%, ενώ ακολουθεί ο ηλεκτρισμός με 88% και με 55% το πετρέλαιο θέρμανσης. Όμως, πλέον η ακρίβεια διαχέεται και στα τρόφιμα. Ενδεικτικά, τα έλαια αυξήθηκαν 22%, 14% τα κρέατα, κατά 13% τα λαχανικά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ