Ανοιχτα μαγαζια σουπερ μαρκετ σημερα: Σήμερα Κυριακή, αλλά τα μαγαζιά και τα σούπερ μάρκετ είναι ανοικτά. Δείτε αναλυτικά…
Ανοιχτά θα παραμείνουν την Κυριακή τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα στην Ελλάδα.
Ειδικότερα, μία ακόμα Κυριακή καταφθάνει με ανοιχτά καταστήματα και σούπερ μάρκετ στις 8 Μαΐου 2022, στο πλαίσιο των ενδιάμεσων εκπτώσεων που ξεκίνησαν την Τρίτη, λόγω της μεταφοράς της αργίας της Πρωτομαγιάς για τη Δευτέρα.
Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις 2022 θα διαρκέσουν μέχρι τις 15 Μαΐου.
Για την Κυριακή που μας έρχεται, το προτεινόμενο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών ωράριο λειτουργίας είναι 11:00 – 18:00. Ωστόσο, ειδικά τα εμπορικά κέντρα θα παραμείνουν ανοιχτά για περισσότερες ώρες.
Ανοιχτα μαγαζια σουπερ μαρκετ σημερα 8/5: Το ωράριο στα εμπορικά κέντρα
Αναλυτικά το ωράριο στα εμπορικά κέντρα της Αττικής:
Τhe Mall Athens
Το Mall στο Μαρούσι θα υποδεχτεί πελάτες την ερχόμενη Κυριακή με ωράριο λειτουργίας 11:00 – 20:00, όπως και τις προηγούμενες.
Golden Hall
Στις 8 Μαΐου και το Golden Hall θα είναι ανοιχτό κατά τις παραπάνω ώρες.
Athens Metro Mall και Avenue
Τα καταστήματα των δύο εμπορικών κέντρων θα μπορούν να επισκεφτούν οι καταναλωτές επίσης από τις 11 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
McArthurGlenn
Από την Κυριακή 8 Μαΐου και κάθε Κυριακή του Μαΐου, τα εμπορικά καταστήματα του εκπτωτικού χωριού McArthurGlen, θα παραμείνουν ανοιχτά από τις 11:00 μέχρι τις 20:00.
Ωράριο σούπερ μάρκετ καταστημάτων Κυριακή 8/5: Το ωράριο των σούπερ μάρκετ
Ανοιχτός, όπως όλες τις Κυριακές του χρόνου που ορίζει ο νόμος, θα είναι ο ΑΒ Βασιλόπουλος με ωράριο που εξυπηρετεί συνήθως από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.
Τις Κυριακές, εκτός εορταστικής περιόδου, ο Σκλαβενίτης συνήθως παραμένει κλειστός.
Κλειστά θα είναι και τα σούπερ μάρκετ Μασούτης με πέντε εξαιρέσεις:
Αεροδρόμιο «Μακεδονία» τις ώρες 07:00 – 23:00
Καταστήματα Ασπροβάλτα, Ν. Πέραμος, Θάσος, τις ώρες 10:00 – 17:00
Καταστήματα Ν. Επιβάτες, Μηχανιώνα, Περαία, Επανωμή, 10:00 – 15:00
Καταστήματα Χαλκιδικής 11:00-17:00
Καταστήματα Κατερίνης 11:00 – 15:00
Τα Μy Market συνήθως μένουν ανοιχτά τις προβλεπόμενες Κυριακές σύμφωνα με το προτεινόμενο ωράριο, δηλαδή από τις 11:00 έως τις 18:00.
Τι συμβαίνει πλέον στα σούπερ μάρκετ με όσα γίνονται γύρω μας
Μπροστά στη λαίλαπα της ακρίβειας οι καταναλωτές μειώνουν ακόμη και τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ, ενώ ταυτόχρονα αναζητούν φθηνότερα προϊόντα για να τα βγάλουν πέρα.
Το πρώτο τρίμηνο εφέτος, οι πωλήσεις στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) σημείωσαν πτώση σε αξία κατά 1,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, παρά τις αυξήσεις τιμών που πέρασαν στα ράφια των σούπερ μάρκετ όλο αυτό το διάστημα.
Η αρνητική τάση κατά το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων NielsenIQ, οδηγείται από τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα (FMCGs) στο σύνολό τους, ενώ οι μεγάλες κατηγορίες των φρέσκων, αλλά και των bazaar προϊόντων παρουσιάζουν αρκετά πιο συγκρατημένες τάσεις, στο -0,3% και +0,8% αντίστοιχα.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG), τα τρόφιμα και ποτά σημειώνουν πιο μετριοπαθή αρνητική τάση, στο -1,2%, κυρίως λόγω των τροφίμων, καθώς τα ποτά και κυρίως τα αλκοολούχα, κινούνται σημαντικά πιο αρνητικά.
Επιπλέον, οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021 κατά -3,5% και -4,8% αντίστοιχα, καθώς συνεχίζεται η εκλογίκευση της κατανάλωσής τους, έπειτα από την εκτίναξη που είχαν σημειώσει, πολλές από αυτές, την περίοδο της πανδημίας.
Ανοιχτα μαγαζια σουπερ μαρκετ σημερα 8/5: Αγοράζουν λιγότερα
Σύμφωνα με την NielsenIQ, αν αποδομηθεί η αρνητική τάση, που παρουσιάζουν τα FMCGs στο σύνολό τους, σε όγκο πωλήσεων και μέση μεταβολή των τιμών, διαπιστώνεται μια αύξηση των τιμών, με ταυτόχρονη μείωση της ζήτησης.
Η μείωση αυτή πέρα από την εκλογίκευση της κατανάλωσης πιθανότατα οφείλεται και στην προσπάθεια των καταναλωτών να μειώσουν τις δαπάνες που πραγματοποιούν στα σούπερ μάρκετ, καθώς ο ευρύτερος πληθωρισμός και οι μεγάλες αυξήσεις τιμών, που έχουν σημειωθεί σε άλλες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, όπως είναι η ενέργεια, τα καύσιμα κτλ., φαίνεται να έχουν μειώσει σε ένα βαθμό την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, ακόμη και για τις βασικές κατηγορίες των FMCGs.
9 στους 10 ανησυχούν για την αύξηση των τιμών
Την ίδια στιγμή ο καταναλωτής προβληματίζεται για τις τιμές, καθώς νιώθει περισσότερο από ποτέ ότι ακολουθούν ανοδική πορεία, με μια ξεκάθαρη αύξηση στο ποσοστό αυτών που το αναφέρουν (από 72% στο 92%) στην ετήσια έρευνα των Shopper Trends της NielsenIQ.
Στρέφονται στην ιδιωτική ετικέτα
Ενδεικτικό του παραπάνω είναι επιπλέον το γεγονός ότι η πορεία του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έχει πλέον αντιστραφεί φτάνοντας το πρώτο τρίμηνο του 2022 το 14,2% (εξαιρουμένου του Discount καναλιού), μια αυξητική τάση που ξεκίνησε από τα μέσα του 2021 και έπειτα, οπότε και ξεκίνησαν να παρουσιάζονται γενικότερες πληθωριστικές τάσεις στην αγορά.
Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι έχει περαιτέρω ενισχυθεί η προωθητική ένταση για τα Branded προϊόντα, η οποία έχει φτάσει στο 64,6%, σε μια προσπάθεια συγκράτησης των τιμών τόσο από τους προμηθευτές όσο και από τις διαφορετικές λιανεμπορικές αλυσίδες, στο πλαίσιο του πολύ ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, στο οποίο κινούνται.